Poster: Woudtje
Een Ferrari heeft ook een stuur en vier wielen. En op de duurste sport auto's zitten zelfs minder functies, WIJSNEUS !!!!!!!. Dan moet je met de hand je raampje open draaien en een radio zit er ook niet in.
Ga eerst meer is ff kijken wat die zin van je betekend, tjonge jonge. Dus als er veel kwaliteit is, moet dat ten koste gaan van de hoeveelheid. ( van wat
?? ). Maak of je zin af, of ga geen moeilijke woorden gebruiken als je niet weet hoe dat moet, s.v.p.
Haha hier moet ik toch even op reageren.
Je Nederlands is slecht. En dan heb ik het over groep 5 basisschool niveau. Dingen als betekent met een d zijn toch te bedroevend voor woorden voor een volwassen kerel als jij.
Mijn zin ?s af, en is -in tegenstelling tot jouw berichten- w?l vrij van spel- en/of grammaticale fouten. De opmerking van je over 'moeilijke woorden' is dan ook volledig uit de lucht gegrepen, wat er op lijkt alsof je een uitvlucht zoekt voor je onkunde en onwetendheid.
Ik wil je er even op wijzen dat jij degene bent die de suggestie wekte met je dik gedrukte tekst, dat je bij Allen & Heath uitsluitend betaalt voor kwaliteit, en dat je kwantiteit wel kan vergeten.
Dat is natuurlijk onzin. Een duur product waar een (hoogstwaarschijnlijke en enorm) ruime marge op zit zou best wel over een effectenbak kunnen beschikken. Voor de helft minder van dat geld wat je moet betalen voor een A&H mixer, heb je mixers die kwalitatief dicht in de buurt komen van een A&H of Pioneer mixer.
Het ging mij er trouwens niet om dat ik vond dat dat ding per se over een effectenbak moet beschikken voor dat geld. De enige reden die er voor mij toe doet is dat ik graag een ingebouwde effectenbak heb. Of het nou een mixer van 400 euro is, of een mixer van 1400 euro doet er dan niet toe.