Bouncy (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bouncy    posted on 23-12-2009 22:21
Heey allemaal!

Zoals jullie vrijwel allemaal weten post ik op dit forum niet zoals de gemiddelde forum bezoeker, ik krijg hier veel kritiek op en probeer hier ook wat aan te doen, iedere keer als ik denk dat het de goede kant op gaat, post ik ineens weer iets waardoor het weer de verkeerde kant op gaat!

Winston (dankjewel man!) kwam in een topic naar me toe en zij dat het misschien aan mijn ADHD kan liggen, na nader onderzoek schijnt dat inderdaad te kunnen, omdat ik zo langzamerhand zelf ook gek van mezelf word ga ik morgen maar eens naar de dokter toe om te kijken wat hij voor mij kan betekenen! Ik denk zelf dat het aan mijn voedingspatroon ligt, teveel suiker en zoetstoffen waar ik op reageer!

Voor de duidelijkheid, mijn problemen lopen niet alleen hier op dit forum, maar ook in het echt leven, ik wil niet gezien worden als het irritante ventje en wil hier dus echt iets aan doen!

Ik houd jullie op de hoogte!

vragen?

What do you think about Bouncy ??

Vote :   

dacuba    posted on 24-12-2009 04:51
Poster: Sound-Division
Je kan zijn plan beter steunen, of niet?? als het werkt, is hij misschien in jou ogen minder ''irritant''.
Kortom, dan irriteer jij je ook minder, of niet dan?

Kijk eens aan! Dan geef ik mijn mening met enige onderbouwing en dan noem jij me zielig hehe.

Poster: jannickv
Totaal niet... Je bent totaal niet de enige geloof me... enkel durft niemand het hier zeggen...

Mensen zouden wat vaker hun mond moeten leren open trekken en voor hun mening opkomen ipv altijd volgens de politiek-correcte richtlijntjes te willen handelen.
DAW    posted on 24-12-2009 08:34
En weer een poging tot aandacht? Zo komt het bij helaas over. Winking my eye

Heb aardig wat te maken gehad met mensen met ADHD, maar deze wisten zich wel te houden aan enige omgangsvormen. Dit wat bij jou Bounce soms erg ver te zoeken is.

Ik heb aantal topics van jou voor bij zien komen waar je toch behoorlijk respectloos gedraagt tegen over je mede forum gebruikers en de boel aan me kaar aan ?t liegen bent. Volgens mij heeft dit niet zoveel te maken met ADHD, maar dat kan aan mij liggen dat ik er niks van snap.
?

Houdt er wel rekening mee dat bij het openen van dit soort topics niet alleen meelevende reacties ontvangt, maar dat je ook hardere reacties kunt ontvangen van mensen.
?Het is nu aan jou om te laten zien dat het ook anders kan Winking my eye

Ieder geval suc7.
http://EOSfotografie.nl
ccc    posted on 24-12-2009 09:08
Poster: Bouncy<
Voor de duidelijkheid, mijn problemen lopen niet alleen hier op dit forum, maar ook in het echt leven, ik wil niet gezien worden als het irritante ventje en wil hier dus echt iets aan doen!

Ik heb niet het hele topic door gelezen. Maar dit heeft niet zo zeer met ADHD te maken maar met je persoonlijkheid haha.
Ik ben ook zo. Het is gewoon een kwestie van jezelf veranderen en niet de schuld afschuiven op ADHD oid.
Jorrit    posted on 24-12-2009 09:43
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je nu een topic opent over jezelf, je weet zelf ook wel dat je alleen nog maar meer aandacht (en dus kritiek) naar je toe trekt.?

Gezien de verhitte reacties die ik nu al heen en wier zie vliegen lijkt het me geen goed idee dit topic open te laten.?

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

406 Users online: 349 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 38.803
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.557.718