Bouncy (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Bouncy    posted on 23-12-2009 22:21
Heey allemaal!

Zoals jullie vrijwel allemaal weten post ik op dit forum niet zoals de gemiddelde forum bezoeker, ik krijg hier veel kritiek op en probeer hier ook wat aan te doen, iedere keer als ik denk dat het de goede kant op gaat, post ik ineens weer iets waardoor het weer de verkeerde kant op gaat!

Winston (dankjewel man!) kwam in een topic naar me toe en zij dat het misschien aan mijn ADHD kan liggen, na nader onderzoek schijnt dat inderdaad te kunnen, omdat ik zo langzamerhand zelf ook gek van mezelf word ga ik morgen maar eens naar de dokter toe om te kijken wat hij voor mij kan betekenen! Ik denk zelf dat het aan mijn voedingspatroon ligt, teveel suiker en zoetstoffen waar ik op reageer!

Voor de duidelijkheid, mijn problemen lopen niet alleen hier op dit forum, maar ook in het echt leven, ik wil niet gezien worden als het irritante ventje en wil hier dus echt iets aan doen!

Ik houd jullie op de hoogte!

vragen?

What do you think about Bouncy ??

Vote :   

timmy90    posted on 23-12-2009 22:25
ik heb dat vroeger ook gehad, kon in de klas niet opletten, hield iedreen van zen werk, riep door de klas, gooide papiertjes, de hele dag door,

heb ik enkele tests gedaan en ik had adhd, heb ik medicatie gekregen, en na 3 jaar beginnen afbouwen en ik ben nu meestal rustig als ik genoeg sport, en ben al 4 jaar zonder medicatie,

soms krijg ik nog eens mijn bui maar die is snel over!
jannickv    posted on 23-12-2009 22:25
nog even een topic over jezelf maken ook -_-'
feestbeest    posted on 23-12-2009 22:27
auwst, sterkte! Ik heb eigenlijk nooit last van je gehadt... 1x in het forum van de nieuwe pio kalender(volgensmij) nouja last kan je het niet noemen. Ik stoor me er niet aan, ik bedoel ik lees eroverheen.En dat het er wat 'explosief' eruit komt wil natuurlijk nog niks zeggen dat je rommel utikraamt.. Maar S6 Ermee!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Bouncy    posted on 23-12-2009 22:27
Poster: timmy90
heb ik enkele tests gedaan en ik had adhd, heb ik medicatie gekregen, en na 3 jaar beginnen afbouwen en ik ben nu meestal rustig als ik genoeg sport, en ben al 4 jaar zonder medicatie,

Ik weiger medicatie te nemen, k heb dat vroeger gedaan en ging er helemaal kapot aan.. ik ga andere wegen zoeken!
Esmee    posted on 23-12-2009 22:28
Poster: jannickv

post wat aardigs of hou gewoon je mond. Hij bedoelt het nu goed, geeft aan dat hij weet dat hij fout zit en nog loop jij hem af te zeiken? echt pfff... lekker makkelijk he over internet iedereen een beetje te lopen zieken.
Snoey    posted on 23-12-2009 22:29
Succes
www.soundcloud.com/ten-hooven
dacuba    posted on 23-12-2009 22:29
Kijk ik ga heel eerlijk zijn hoe jouw postgedrag mijn ervaringen bij DJR beinvloed: negatief.

Je probeert regelmatig je eigen mening op te dringen (of het niet accepteren van andere meningen) (zie SABAM topic), hangt regelmatig gewoon het klein kind uit ('niemand wil naar me luisteren') en je interpunctie faalt alhoewel je dat bij deze iets beter doet.

Voor de rest heb ik geen probleem met je, maar probeer een beetje uit dat kinderachtige te groeien en wat meer objectief ipv subjectief bij te dragen. Dat je problemen hebt irl heb ik alle respect voor (ADHD ben ik zelf ook bekend mee) maar hou het hier netjes.
jannickv    posted on 23-12-2009 22:30
Poster: Esmee

post wat aardigs of hou gewoon je mond. Hij bedoelt het nu goed, geeft aan dat hij weet dat hij fout zit en nog loop jij hem af te zeiken? echt pfff... lekker makkelijk he over internet iedereen een beetje te lopen zieken.

dat jullie een leuke band hebben is geweten Happy, laughing
1/20 mensen heeft adhd...
1.597?active users?dus er zijn hier 80 actieve members met adhd en ik heb maar van 1 iemand last...
timmy90    posted on 23-12-2009 22:30
Poster: Bouncy

Ik weiger medicatie te nemen, k heb dat vroeger gedaan en ging er helemaal kapot aan.. ik ga andere wegen zoeken!

das geen schande hoor, als ik die niet had gehad zat ik hier nu niet, zeker weten,
mij ouders hebben mij ook super hard gesteunt...

je kan altijd bij me terecht voor ee,n babbel fzo h?!
Snoey    posted on 23-12-2009 22:31

Soms is het even lekker om dingen van je af te schrijven.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Bouncy    posted on 23-12-2009 22:32
Poster: dacuba
Kijk ik ga heel eerlijk zijn hoe jouw postgedrag mijn ervaringen bij DJR beinvloed: negatief.

Je probeert regelmatig je eigen mening op te dringen (of het niet accepteren van andere meningen) (zie SABAM topic), hangt regelmatig gewoon het klein kind uit ('niemand wil naar me luisteren') en je interpunctie faalt alhoewel je dat bij deze iets beter doet.

En van al die punten wil ik af! (ik wil m'n leven beteren in 2010... zo klinkt het een beetje)
Tomazos    posted on 23-12-2009 22:34
Cool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
feestbeest    posted on 23-12-2009 22:35
Nog een ADHD'er meld zig... @Jannickv; Aait ooklast van adhd? Mooi dan hebben we dus van 2 mensen lastWinking my eye Wie zegt dat iemand het erg heeft of dat je het bijna niet merkt. Dus, als je niet wil reageren reageer dan niet. Wil je hem afzeiken ben je hier niet op het goede adres!
jannickv    posted on 23-12-2009 22:37
Poster: feestbeest
Nog een ADHD'er meld zig...
@Jannickv;
Aait ooklast van adhd?
Mooi dan hebben we dus van 2 mensen lastWinking my eye
Wie zegt dat iemand het erg heeft of dat je het bijna niet merkt.
Dus, als je niet wil reageren reageer dan niet.
Wil je hem afzeiken ben je hier niet op het goede adres!

Geen adhd hier Happy, laughing toch bedankt voor het melden Happy, laughing
je moet gewoon niet alles daarop schuiven... krijg ik *** van...
verder hoef ik van jouw geen verwijten en ga mij al helemaal niet gaan vergelijken met de adhd'er van djr
timmy90    posted on 23-12-2009 22:39

Geen adhd hier Happy, laughing toch bedankt voor het melden Happy, laughing

je moet gewoon niet alles daarop schuiven... krijg ik *** van...

verder hoef ik van jouw geen verwijten en ga mij al helemaal niet gaan vergelijken met de adhd'er van djr

als je zelf geen verwijten wil, gooi er dan ook geen naar andere kerel!
Bouncy    posted on 23-12-2009 22:39
ho ho ho!
Wacht!
Ik bedoel hier niet mee dat het een excuus is, ik bedoel alleen dat ik waarschijnlijk weet waar het aan ligt en dat ik er aan ga werken!
Ik wil ook ABSOLUUT GEEN uitzondering zijn omdat ik ADHD heb, mensen mogen mij gewoon als een normaal persoon zien en ik heb me maar zo te gedragen, zo gaat het ook in de grote mensen wereld toch?
jannickv    posted on 23-12-2009 22:40
nja laat ook maar... ik blijf hier weg... erger mij al genoeg op djr tegenwoordig
*gaat nu chat talk van zijn frontpage halen*
User edit by jannickv on 23-12-2009 @ 22:42:26 (51%)
Esmee    posted on 23-12-2009 22:40

dat jullie een leuke band hebben is geweten Happy, laughing

1/20 mensen heeft adhd...

1.597?active users?dus er zijn hier 80 actieve members met adhd en ik heb maar van 1 iemand last...

wat heeft dit nu weer met mijn "band"met hem te maken? ik vind m aardig, nou mag ik? als je zo had gedaan tegen iemand anders had ik precies hetzelfde gereageerd. Ik vind het persoonlijk een beetje zielig als mensen zo reageren.
Esmee    posted on 23-12-2009 22:42
........... de adhd'er van djr.....

respectloos Cool
jannickv    posted on 23-12-2009 22:43
Poster: Esmee

respectloos Cool

hij geeft zichzelf de naam door een topic aan te maken over zichzelf en zijn adhd
Bouncy    posted on 23-12-2009 22:43
Ja, ik vind dat ik DJResource wat uit te leggen heb!
jannickv    posted on 23-12-2009 22:45
Poster: Bouncy
Ja, ik vind dat ik DJResource wat uit te leggen heb!

iedereen die er zich aan ergert heeft je excuus al 10x gehoord.
Woudtje    posted on 23-12-2009 22:45
Nou Bouncy sterkte man, Je zal waarschijnlijk wel op een dieet moeten als je geen medicijnen wilt slikken. In veel gevallen helpt dat enorm ( kan ff de bron niet vinden ).
Nog maals succes kerelCool.
feestbeest    posted on 23-12-2009 22:48
Graag gedaanWinking my eye!Happy, laughing Blijkbaar zijn die verwijten toch nodig.. Als hij echt zon 'groot' probleem heeft, help hem dan en ga hem niet nog meer de grond in boren. Want ik denk dat als hij weer raar bezig is in een topic dat er wel wat van gezegt wordt. Als je nog opmeringen naar mij hebt, laat ze erdan uit. Ik wil niet dat er een soort van ruzie ontstaat. Een beter Djr begint bij jezelf!
Crazy    posted on 23-12-2009 22:50
Inderdaad succes en sterkte met dit "proces". Hoop voor je dat het werkt, natuurlijk voor jezelf maar ook voor je directe omgevingHappy, laughing

466 Users online: 381 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 141.364
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.660.279