Poster: timmy90
heb ik enkele tests gedaan en ik had adhd, heb ik medicatie gekregen, en na 3 jaar beginnen afbouwen en ik ben nu meestal rustig als ik genoeg sport, en ben al 4 jaar zonder medicatie,
Poster: jannickv
nog even een topic over jezelf maken ook -_-'
Poster: Esmee
post wat aardigs of hou gewoon je mond. Hij bedoelt het nu goed, geeft aan dat hij weet dat hij fout zit en nog loop jij hem af te zeiken? echt pfff... lekker makkelijk he over internet iedereen een beetje te lopen zieken.
Poster: Bouncy
Ik weiger medicatie te nemen, k heb dat vroeger gedaan en ging er helemaal kapot aan.. ik ga andere wegen zoeken!
nog even een topic over jezelf maken ook -_-'
Poster: dacuba
Kijk ik ga heel eerlijk zijn hoe jouw postgedrag mijn ervaringen bij DJR beinvloed: negatief.
Je probeert regelmatig je eigen mening op te dringen (of het niet accepteren van andere meningen) (zie SABAM topic), hangt regelmatig gewoon het klein kind uit ('niemand wil naar me luisteren') en je interpunctie faalt alhoewel je dat bij deze iets beter doet.
Poster: feestbeest
Nog een ADHD'er meld zig...
@Jannickv;
Aait ooklast van adhd?
Mooi dan hebben we dus van 2 mensen last
Wie zegt dat iemand het erg heeft of dat je het bijna niet merkt.
Dus, als je niet wil reageren reageer dan niet.
Wil je hem afzeiken ben je hier niet op het goede adres!
Geen adhd hiertoch bedankt voor het melden
je moet gewoon niet alles daarop schuiven... krijg ik *** van...
verder hoef ik van jouw geen verwijten en ga mij al helemaal niet gaan vergelijken met de adhd'er van djr
dat jullie een leuke band hebben is geweten
1/20 mensen heeft adhd...
1.597?active users?dus er zijn hier 80 actieve members met adhd en ik heb maar van 1 iemand last...
........... de adhd'er van djr.....
Poster: Esmee
respectloos
Poster: Bouncy
Ja, ik vind dat ik DJResource wat uit te leggen heb!