De Late leeuw Chatcorner Deel 30! (9/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 22-12-2009 18:30

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 30! ??

Vote :   

Esmee    posted on 24-12-2009 17:09
Poster: Tekhead
hoe kan je dit goed vinden, dringend naar de psychiater dan

het is ook niet zo mijn smaak maar mensen die van rap houden kunnen dit best leuk vinden toch?
Snoey    posted on 24-12-2009 17:11
hoe kan je dit goed vinden, dringend naar de psychiater dan

Taste is personal!
www.soundcloud.com/ten-hooven
ceesietopc    posted on 24-12-2009 17:20
Met dank aan BugMeNot kan ik ook genieten van... de "nieuwe" muziek van Lil Jon. Vind het niet zoveel waard, maar ik snap wel dat hij in een club aanslaat. Duidelijke beat, licht melodietje.

Wat mensen van het beeldmateriaal vinden is al helemaal persoonlijk, ik vind het nogal afwisselend tussen "zozo... toe maar" en "ga alsjeblieft snel weg".
User edit by ceesietopc on 24-12-2009 @ 17:20:17 (2%)
TheHunter    posted on 24-12-2009 17:36
Gister een leuke set gehoord van chuckieCool
Alleen sommige chicks daar hadden dus totaal geen ritmegevoel fzo, dansen was best moeilijk xD
Tomazos    posted on 24-12-2009 17:36
Poster: Snoey
Dat hier nog niemand meegekomen is.

http://www.youtube.com/watch?v=IJZXO3v0_H4

Het zoveelste rap op een bekend house deuntje track

Deed het gister goed!

ik ga even goeie versie zoekenHappy, laughing
zal hem wel draaien, puur omdat het bekend klinkt
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Tekhead    posted on 24-12-2009 17:39
Poster: Esmee

het is ook niet zo mijn smaak maar mensen die van rap houden kunnen dit best leuk vinden toch?

die horen ook thuis bij de zieleknijper, die van Rap houden.

@snoey: mensen met slechte smaak, with bad taste, in dit geval geldt beter geen smaak dan slechte smaak Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ceesietopc    posted on 24-12-2009 17:43
@Tekhead
Gaat lekker...

@TheHunter
Dat is altijd zo zonde he. Mooi meisje dat niet beweegt op de muziek, maar er "langs" Cool
Snoey    posted on 24-12-2009 17:43
@ Tekhead

Grappig dat jij altijd de gene bent, die altijd tegen de draad van de meerderheid in gaat.?

User edit by Snoey on 24-12-2009 @ 17:44:32 (13%)
Tekhead    posted on 24-12-2009 17:57
wat meerderheid snoey, ik denk dat de meerderheid dit niet goed vindt, en ik ga alleen tegen de meerderheid in als ik het persoonlijk ni goed vind. Btw verschil tussen Belgen en Nederlanders, jullie gaan voor kwantiteit, wij voor kwaliteit, ik bedoel, meestal is't bij jullie, tmoet ni goe zijn als't maar veel is !!?Cool
ArTy    posted on 24-12-2009 17:59
yea sure Tekhead Cool
Estacy    posted on 24-12-2009 18:01
klopt, nederlanders zijn een gierig volk, als we een mooie aanbieding krijgen, kopen we het. dus liever veel voor weinig, dan weinig (maar kwaliteit) voor veel.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
ceesietopc    posted on 24-12-2009 18:02
Poepoe.. je bent lekker op dreef Tekhead. Kan je ook gelijk ff alle oorlogen oplossen? Jij snapt wel zo te zien...
Tekhead    posted on 24-12-2009 18:03
heeft niks met gierig zijn te maken, aub m'n woorden niet verdraaien, alleen alles met groepsgevoel en individueel gedrag, zal het straks ff uitleggen wat ik bedoel(de), moet nu weg, uit eten, smakelijk allemaal
ceesietopc    posted on 24-12-2009 18:13
Jij ook smakelijk Tekhead. Ik mag straks aan de kantenklare lasagne, genieten Winking my eye
Ben toch benieuwd wat je precies bedoelde. Het klonk in mijn oren als een "overhaaste generalisatie".
Tomazos    posted on 24-12-2009 18:28
Btw verschil tussen Belgen en Nederlanders, jullie gaan voor kwantiteit, wij voor kwaliteit, ik bedoel, meestal is't bij jullie, tmoet ni goe zijn als't maar veel is !!?Cool

ja,en alle belgen zijn dom toch?Cool (zeggen ze)
ga geen mensen in hokjes stoppen..
het is hetzelfde als de uitspraak: alle buitenlanders zijn slecht,

slaat echt nergens op?!
Snoey    posted on 24-12-2009 18:35
wat meerderheid snoey, ik denk dat de meerderheid dit niet goed vindt, en ik ga alleen tegen de meerderheid in als ik het persoonlijk ni goed vind. Btw verschil tussen Belgen en Nederlanders, jullie gaan voor kwantiteit, wij voor kwaliteit, ik bedoel, meestal is't bij jullie, tmoet ni goe zijn als't maar veel is !!?Cool

Ten is eerste als je een zin begint, doe je dat nog altijd met een hoofdletter.

Vervolgens vraag je: Wat meerderheid?
Daarna maak je je zin af met 'de meerderheid'.?

Hieruit mag ik aannemen dat jij wel weet waar ik het over heb?

Om eens een voorbeeld te geven, de discussies tussen verschillende merken van Dj gear.?
Wie gaat der altijd als een van de weinige tegen de meerderheid in: Tekhead.

En dan kan ik me ook nog iets herinneren over Vinyl draaien, dat verbonden wordt met een echte Dj zijn.

En zo val je bij mij constant op, dat jij altijd maar even subjectief tegen de draad in gaat. En zo gaan mensen zich afvragen of ze je wel serieus moeten nemen, of terwijl je wordt voor gek verklaard.

En welke mensen gaan naar, in jou worden, zielenknijper? Mensen die gek zijn.?

En als jij denkt dat Lil John op een plaat van Laidback Luke het bij meerderheid niet gaat doen, dan vraag ik mij af of jij wel weet waar je over praat.

En raar dat je een vergelijking tussen Belgen en Nederlanders moet maken over kwaliteit en kwantiteit, terwijl dit nu helemaal niet aan de oorde is. Als je hem in 320 hebt, is dat bestand van goede kwaliteit. En wanneer ik zo'n nummer nodig heb om de mensen aan het schudden te krijgen, intereseert mij het echt geen ene drol of die track origineel of van goede kwaliteit is.?

Blijkbaar heb jij er meer problemen mee dan ik of de mensen die het leuk vinden, misschien moet jij maar eens met iemand gaan praten.
Tomazos    posted on 24-12-2009 18:49
ik vind een track in Goeie kwaliteit.. wel een stukje 'professioneel' overkomen, in plaats van een track die kwa Kwaliteit niet goed is..

ik draai ook welles minder kwaliteit.. als ik zeker weet dat een track aanslaat,
maar probeer wel zo veel mogelijk dingen in goeie kwaliteit te draaienHappy, laughing

en het maakt mij idd ook niet uit of de plaat geremixt is op laidback luke.. als de mensen maar los gaan
, bijvoorbeeld Riverside.. kreeg ik van sidney 1,5 a 2 jaar geleden als PROMO..

toen had het nog geen naam, en was het maar 1 minuut, a 1.30 lang.. en klonk anders dan die van tegenwoordig.. maar mensen gingen er wel los op!, na het stukje "Motherfocker"..

nu gaan mensen er nogsteeds los op.. kan die plaat persoonlijk echt niet meer horen.. maar het maakt geen fock uit.. als het publiek er maar los op gaat
Snoey    posted on 24-12-2009 18:54
Heb je hem nog kunnen vinden extended?
Tomazos    posted on 24-12-2009 19:10
nog niet gezocht, zal hem morgen even zoekenHappy, laughing
dat komt wel goedHappy, laughing
JollyJunkie    posted on 24-12-2009 19:56

Mensen kan je niet op zo'n manier vergelijken vind ik.
En er is niks mis met wat goede rap, ja dat bestaat ook nog, en mensen die dat luisteren hoeven niet naar de zielenknijper Winking my eye
Dat je tegen veel dingen ingaat klopt wel een beetje, maar dat vind ik niet erg, ik vind het namelijk zelf ook leuk om te doen?Cool
Saskia    posted on 24-12-2009 20:20
Serious Request meer dan 7 miljoen opgehaald hebben ze toch goed gedaan Happy, laughing
_ruud_    posted on 24-12-2009 20:21
Poster: Saskia
Serious Request meer dan 7 miljoen opgehaald hebben ze toch goed gedaan Happy, laughing

Inderdaad! ik zeg volgend jaar in Maastricht dan maar? Cool
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
User edit by _ruud_ on 24-12-2009 @ 20:22:10 (3%)
Saskia    posted on 24-12-2009 20:22
Ja dat was dit jaar toch ook misschien?
Maar ging door 1 of ander iets niet door..
Wil ook een keer in limburg inderdaad lijkt me echt gezellig
Esmee    posted on 24-12-2009 20:28
ik zeg: HOOFDDORP :D
_ruud_    posted on 24-12-2009 20:41
Poster: Saskia
Ja dat was dit jaar toch ook misschien?
Maar ging door 1 of ander iets niet door..
Wil ook een keer in limburg inderdaad lijkt me echt gezellig

Ja, dat dacht ik ook. Vond het wel jammer dat het nu in Groningen was, was anders graag keer langs geweest. Smile
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2

142 Users online: 12 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 85.985
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.359