Poster: Tekhead
wat meerderheid snoey, ik denk dat de meerderheid dit niet goed vindt, en ik ga alleen tegen de meerderheid in als ik het persoonlijk ni goed vind. Btw verschil tussen Belgen en Nederlanders, jullie gaan voor kwantiteit, wij voor kwaliteit, ik bedoel, meestal is't bij jullie, tmoet ni goe zijn als't maar veel is !!?
Ten is eerste als je een zin begint, doe je dat nog altijd met een hoofdletter.
Vervolgens vraag je: Wat meerderheid?
Daarna maak je je zin af met 'de meerderheid'.?
Hieruit mag ik aannemen dat jij wel weet waar ik het over heb?
Om eens een voorbeeld te geven, de discussies tussen verschillende merken van Dj gear.?
Wie gaat der altijd als een van de weinige tegen de meerderheid in: Tekhead.
En dan kan ik me ook nog iets herinneren over Vinyl draaien, dat verbonden wordt met een echte Dj zijn.
En zo val je bij mij constant op, dat jij altijd maar even subjectief tegen de draad in gaat. En zo gaan mensen zich afvragen of ze je wel serieus moeten nemen, of terwijl je wordt voor gek verklaard.
En welke mensen gaan naar, in jou worden, zielenknijper? Mensen die gek zijn.?
En als jij denkt dat Lil John op een plaat van Laidback Luke het bij meerderheid niet gaat doen, dan vraag ik mij af of jij wel weet waar je over praat.
En raar dat je een vergelijking tussen Belgen en Nederlanders moet maken over kwaliteit en kwantiteit, terwijl dit nu helemaal niet aan de oorde is. Als je hem in 320 hebt, is dat bestand van goede kwaliteit. En wanneer ik zo'n nummer nodig heb om de mensen aan het schudden te krijgen, intereseert mij het echt geen ene drol of die track origineel of van goede kwaliteit is.?
Blijkbaar heb jij er meer problemen mee dan ik of de mensen die het leuk vinden, misschien moet jij maar eens met iemand gaan praten.