De Late leeuw Chatcorner Deel 30! (7/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 22-12-2009 18:30

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 30! ??

Vote :   

Dyno    posted on 23-12-2009 20:36
@ Esmee: Uiteindelijk gaat het allemaal om het mixen van platen, en niet wat je verder doet achter de knoppen. En denk maar zo: De meeste DJ's KUNNEN NIET DANSEN!!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Esmee    posted on 23-12-2009 20:40
Poster: Dyno
@ Esmee: Uiteindelijk gaat het allemaal om het mixen van platen, en niet wat je verder doet achter de knoppen. En denk maar zo: De meeste DJ's KUNNEN NIET DANSEN!!

precies Happy, laughing
Snoey    posted on 23-12-2009 20:49
@ Esmee: ?De meeste DJ's KUNNEN NIET DANSEN!!

Waar komt dat toch vandaan? De tijd dat je een zolderkamer kluizenaar of computer wizkid moet zijn als je dj bent, is toch al lang voorbij?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Dyno    posted on 23-12-2009 21:05
Poster: Snoey
Waar komt dat toch vandaan? De tijd dat je een zolderkamer kluizenaar of computer wizkid moet zijn als je dj bent, is toch al lang voorbij?

Toch is dat vaak zo. Ik ken best veel dj's en de meeste kunnen ?cht niet dansen!! Ik ook niet.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Sandr    posted on 23-12-2009 21:13
Wat is dansen, als DJ heb je in ieder geval nog beetje ritme gevoel en daar kom je al een heel eind mee!

Ik kan geen simpel foxtrotje dansen als jullie dat bedoelen, losgaan op de dansvloer lukt dan wel weer hoorWinking my eye
Play that funky music white boy....
Bouncy    posted on 23-12-2009 21:37
Ik ga altijd hyperen, schijnt best een aparte ervaring te zijn ofzo Happy, laughing
ccc    posted on 23-12-2009 21:45
Poster: Bouncy
Ik ga altijd hyperen, schijnt best een aparte ervaring te zijn ofzo Happy, laughing

Moet je niet zoveel drugs tot je nemen dan gebeurd dat niet.

Ik ben ff de naam van een nummer kwijt.
Tis een house nummer en er wordt.
Mombaaa mombaaa in gezonden.
Winston    posted on 23-12-2009 22:49
Ik hou niet van dansen, maar beweeg wel tijdens het draaien. Hoe precies weet ik niet.

Poster: Xtremer
Druk bezig met het branden van m'n muziek. Alle CD's met vinyl rips aan het vervangen voor legale WEB's. Het word gebrand op Emtec Vinyl Look schijven:

Ik gebruik ook vinyl cd's van verbatim. Voor het echte vinyl gevoel Cool
Tic Toc
User edit by Winston on 23-12-2009 @ 22:51:20 (34%)
Crazy    posted on 23-12-2009 22:52
Ik hou ook niet van dansen, maar tijdens het draaien kan ik gewoon niet stil blijven staan:P
Xtremer    posted on 23-12-2009 22:53
Poster: Winston
Ik gebruik ook vinyl cd's van verbatim. Voor het echte vinyl gevoel Cool

Haha volgens mij zijn de Emtecs en de Verbatims precies hetzelfdeCool.
Ben bijna klaar met branden, nog 3 CD'sCool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Bouncy    posted on 23-12-2009 23:02
Voel je bij die schijven ook echt de groeven?
Winston    posted on 23-12-2009 23:02
Ja, echt alles is vinyl feel. Daarom gebruik ik al jaren nu, uitsluitend vinyls voor DJ cd's. Gewone cd's voor data en foto schijven, en hooguit mixjes als het om muziek gaat. Handig op afstand te herkennen of het om een data cd gaat of muziek cd.
Tic Toc
User edit by Winston on 23-12-2009 @ 23:04:28 (100%)
Xtremer    posted on 23-12-2009 23:08
Poster: Winston
Ja, echt alles is vinyl feel. Daarom gebruik ik al jaren nu, uitsluitend vinyls voor DJ cd's. Gewone cd's voor data en foto schijven, en hooguit mixjes als het om muziek gaat. Handig op afstand te herkennen of het om een data cd gaat of muziek cd.

Zeker te weten! En het ziet dr gewoon super vet uitCool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Sound-Division    posted on 23-12-2009 23:31
Ff een vraagje Cool Hebben er meer mensen moeite om op de site van Freaky Records te komen??
Ik kom wel op de site, maar als ik iets aanklik duurd het laten lang, of hij laad helemaal niet??
Tomazos    posted on 24-12-2009 01:20
Heb vorig jaar Drift en slip curses gehad..

vandaag met de auto naar buiten (gekietelde bmw 325 e36 2.5liter 6 cilinder.. van maatje van me.. hij wist dat ik ermee ging driften, dat zei ik ook even netjes van tevoren) met groepje vrienden.. sleepkabel achter de auto met een Schotel en een slee.. hardstikke leuk..

toen ik aan kwam rijden waren hun beetje met voorwielen spinnen enzo..
op droogwegdek kan ik ook driften, maar op sneeuw is het ook leuk..

dus mooi met aankomen rijden om lataarn palen heen met de neus er netjes bijna tegen aan.. (dus de neus blijft bijna op 1 plek.. en de achterkant gaat eromheen, mooi ronde circel bochtjes maken enzo..

was op een Bijna leegstaande parkeer plaats.. met de neus om de lantaarnpaal, achterkant eromheen.. met echt maar een paar cm speling..

maatje van me zat bij mij in de auto.. die wou weleens weten hoe dat voelde.. hij helemaal te gille, en toen we er NET omheen gingen kon die er wel om lachen..

hij vond het wel mooi tussen auto's door enzo..

ze wisten wel dat ik beetje kon driften, maar nog nooit gezien, behalve 1x dwars over een rotonde, maar niet half rondje met de neus om lantaarnpaal en dat soort gekkigheid..

allemaal even een rondje.. allemaal even leuke tijd gehad.. had er nieuwe winterbandjes onder.. wist wel heel aardig controle te houden.. had niet het idee alsof het slechter ging omdat er sneeuw lag..

en toen naar de Mac donalds.. alles even laten afkoelen..

al kon ik het op de weg soms ook niet laten om hem in een bocht dwars te gooien als er niemand was..
toch 1 voordeel dat winter.. je banden roken en slijten niet zo hard:P..

met sneeuw gaat het met mij civic ook prima met voorwiel aandrijving..
om en om gas geven en handrem remmen.. de auto netjes corrigeren, als je maar vaart hebt:D
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 24-12-2009 @ 01:25:09 (17%)
Roov    posted on 24-12-2009 01:59

Dat is niet waar, een DJ moet het publiek kunnen vermaken, en hoeft dus niet goed te kunnen mixen. Als je als DJ er een hele show van maakt reageert het publiek daar anders op dan dat je stil achter de knoppen, geconcentreerd je plaat aan het inmixen bent..
Tomazos    posted on 24-12-2009 02:13
daar ben ik het mee eens..

als ik andere dj zie draaien..
vind ik fouten niet erg, als je maar ziet dat hij geniet van hetgene waar hij mee bezig is..

en hoe hij dit doet.. door te springen of met publiek bezig te zijn maakt niet zo heel veel uitHappy, laughing,

vaak je publiek aankijken, beetje interaktie..
neem even lekker de tijd om door de zaal te kijken en contact te leggen Happy, laughing

erger me persoonlijk kapot aan jongens die helemaal in hun eigen wereld lopen, en niet inzien dat de zaal leegloopt met hetgene waar hun mee bezig zijn.. je staat er voor je publiek.. laat dat zien!,

op je slaapkamer sta je voor jezelf.
User edit by Tomazos on 24-12-2009 @ 02:14:32 (64%)
JollyJunkie    posted on 24-12-2009 02:58
Saai hier op DJR rond dit uur.
Tomazos    posted on 24-12-2009 03:11
altijd, alleen Tekhead is weleens online
Prozei    posted on 24-12-2009 03:24
Poster: JollyJunkie
Saai hier op DJR rond dit uur.

ze liggen op een oor denk ik.
JollyJunkie    posted on 24-12-2009 04:02
Het is vakantie dus ik had toch meer leden online verwacht, al ben ik zelf ook niet vaak rond deze tijd online.
Adrien1989    posted on 24-12-2009 07:35
Sommige mensen moeten vandaag nog gewoon werken Winking my eye.
Snoey    posted on 24-12-2009 07:41
En andere zijn net klaar Winking my eye

Vandaag me remixje van 'the riddle' afgemaakt en gelijk even uitgetest, deed het leuk. Zal hem binnen kort in me Hyves player knallen. Maar maandag is de nieuwe hot mix online, dus ik denk dat ik hem die maandag er na op knal.

Vanavond met een maatje weer aan wat nieuws beginnen!
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 24-12-2009 @ 07:45:06 (100%)
dacuba    posted on 24-12-2009 07:42
dacuba is er nog!
Adrien1989    posted on 24-12-2009 07:58
Wordt wel een rustig dagje voor mij. Iedereen is zo ongeveer al met vakantie. Was buiten ook erg rustig toen ik hier heen ging. Alles word doorgezet naar volgend jaar merk ik al paar dagen lang, dus het verkopen schiet niet op. Beetje plannen voor volgend jaar, maar dat is al zo ongeveer af. Dus dat betekend meer DJR tijd! Tongue

138 Users online: 14 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 18.324
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.406.698