De Late leeuw Chatcorner Deel 30! (40/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 22-12-2009 18:30

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 30! ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 07-01-2010 10:45
Pff nog even snel leren en dan straks tentamen.. Maar gaat wel lukken denk ik. Duim maar voor me Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Bouncy    posted on 07-01-2010 10:48
Poster: Crazy
Inderdaad, en in de grote steden (Rotterdam neem ik even als voorbeeld omdat ik er woon) is het ook niet meer echt om aan te zien. Sommige hoeken staan echt groepen van 15 personen, en wanneer er iemand langswilt wordt die uitgelachen/uitgescholden. Het is hier zelfs een keer gebeurd dat toen iemand normaal vroeg of die er even langs mocht meteen de t*ring geslagen werd... Ik vind dat gewoon echt niet meer normaal. En hun verpesten het voor het toch al kleine aantal dat zich wel normaal kunnen gedragen, want gek genoeg zijn die er ook nog wel... Maar zeldzaam...

Opsluiten en nooit meer loslaten!
Tomazos    posted on 07-01-2010 10:54
even vrowlijk mensenCool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Tekhead    posted on 07-01-2010 11:17

Alert : Post maar helemaal weggehaald. Stond zoveel belachelijk taalgebruik in dat ik het niet zag zitten om dit allemaal eruit te filteren.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 07-01-2010 @ 11:51:27 (100%)
Mod edit by Jorrit on 07-01-2010 14:08 (100%)
DAW    posted on 07-01-2010 11:25
Waarom zoveel moeite doen? Gewoon laten gaan dan heeft men er veel minder LOL aan. Op deze manier vindt men het alleen maar leuker om de peilen op jou te richten. Maar ik neem aan dat je dat nu?wel in de gaten hebt? Cool
http://EOSfotografie.nl
Mixt-Ape    posted on 07-01-2010 11:31
Poster: Bootstrap
Pff nog even snel leren en dan straks tentamen.. Maar gaat wel lukken denk ik. Duim maar voor me Cool

Succes!
Tekhead    posted on 07-01-2010 11:56
Poster: DAW
Waarom zoveel moeite doen? Gewoon laten gaan dan heeft men er veel minder LOL aan. Op deze manier vindt men het alleen maar leuker om de peilen op jou te richten. Maar ik neem aan dat je dat nu?wel in de gaten hebt? Cool

ik neem aan dat je mijn laatste reply net niet kunnen lezen hebt, wss samen gepost. daarin duidelijk mijn antwoord
TimmyV    posted on 07-01-2010 12:02
Hoewel ik eerder in me post heb aangegeven er niet op in te gaan, is het soms wel is lekker om in discussie te gaan.
Vooral als het over racistische dingen gaat(huidskleur, geloof etc.).

Voorbeeld: de (neger)zoen. Lachwekkend al zeg ik het zelf. Blanke vla mag wel. Het bekende stoepkrijtje: huidskleur. Is gewoon wit. Nog 1: het spel resident evil 5. De makers werden aangeklaagd omdat het spel zich in afrika afspeelt. Zwarte zombies dus! Dit hebben de aanklagers uiteraard verloren.

Als ze niet worden meegenomen in het dagelijks leven zoals reclames etc. voelen ze zich gediscrimineerd. Gebeurt het wel, dan hebben ze wel weer een andere reden om te zeiken.

Er is altijd wat. Nu wil ik niet de donkere mensen of van andere afkomst beledigen met deze post maar je kan me geen ongelijk geven. Het is altijd onze schuld(de nederlanders bijvoorbeeld, gemeente, regering)
En laat ik maar stoppen over alle mensen die in Nederland komen wonen. Ze krijgen hulp, een huis, werk........... En dan zijn we nog een kut land. Lachwekkend niet. Wij zijn vrij uniek als land. Dat is een feit.

Daarbij is iedereen gelijk.

Had het liever wat uitgebreider willen opschrijven maar vind dit wel wat genoeg over dit onderwerp.
Let's go f*cking mental
JollyJunkie    posted on 07-01-2010 12:58
Poster: Tekhead

All?e Sander, het ligt weer aan mij zeker, als ik kutduitser zou zeggen is er geen sprake van racisme, als hij mij bedreigd, uitscheld voor kanker, kut, en kakbelg, meer nog, zelfs alle belgen beschimpt, dat schijnt jou niet te deren, en dat is geen racisme, maar als ik kutturk zeg of iemand anders iets van buitenlanders, dan zijn wij de racisten, Cool

Als jij het ook doet dan stel je jezelf qua niveau gelijk aan hem, dat lijkt me niet je bedoeling en daar zie ik je ook niet voor aan.

Blijf wel bij je principes en ga geen racistische opmerkingen maken terwijl je dat normaal nooit zou doen, je kan hem beter wijsmaken dat je ivm racistische redenen niks tegen hem hebt (tenzij je echt een racist bent...) en als hij gewoon vrolijk verder gaat zou ik hem even duidelijk laten weten wat je van hem vindt, op jou manier dus hopelijk niet door te schelden met kanker en racistisch te gaan doen, zorg dat hij merkt waar hij mee bezig is en laat hem verder gewoon.

IMHO

Even wat leukers:

Hier kan je het complete album For All Days, My Blood, My Brothers van Scott Ferguson in WAV of 320 gratis en legaal downloaden!?Cool
In WAV duurt het wel erg lang voordat je hem gedownload hebt, het is een zip-file en dan is ie nog 621MB.
Tekhead    posted on 07-01-2010 13:09
Poster: JollyJunkie

Als jij het ook doet dan stel je jezelf qua niveau gelijk aan hem, dat lijkt me niet je bedoeling en daar zie ik je ook niet voor aan.

Blijf wel bij je principes en ga geen racistische opmerkingen maken terwijl je dat normaal nooit zou doen, je kan hem beter wijsmaken dat je ivm racistische redenen niks tegen hem hebt (tenzij je echt een racist bent...) en als hij gewoon vrolijk verder gaat zou ik hem even duidelijk laten weten wat je van hem vindt, op jou manier dus hopelijk niet door te schelden met kanker en racistisch te gaan doen, zorg dat hij merkt waar hij mee bezig is en laat hem verder gewoon.

IMHO

Even wat leukers:

Hier kan je het complete album For All Days, My Blood, My Brothers van Scott Ferguson in WAV of 320 gratis en legaal downloaden!?Cool

In WAV duurt het wel erg lang voordat je hem gedownload hebt, het is een zip-file en dan is ie nog 621MB.

Heb ik ook niet gedaan, maar ik reageer altijd als men mij aanvalt, anders lopen ze zo over je heen, en blijf je voor jan lul achter, en ik laat niet over mij heen lopen, door niemand niet. Denk maar niet dat het stopt als je er niet op reageerd
TimmyV    posted on 07-01-2010 13:23
@ jolliejunky: zulke mensen zullen er nooit achter komen waar ze mee bezig zijn. Het is gewoon vervuiling van de wereld.
Bezem pakken en wegvegen :P
Let's go f*cking mental
LouisCasper    posted on 07-01-2010 14:05
Heb mn kamer gisteravond omgebouwd, het resultaat:
Gear:
2x KRK RP6 G2
2x Lem D400
2x CDJ-800 MK2
Reloop RMX-40 USB
Sennheiser HD-280 Pro (black)
M-Audio KeyRig 49
http://www.louiscasper.com
Jorrit    posted on 07-01-2010 14:09

Heb ik ook niet gedaan, maar ik reageer altijd als men mij aanvalt, anders lopen ze zo over je heen, en blijf je voor jan lul achter, en ik laat niet over mij heen lopen, door niemand niet. Denk maar niet dat het stopt als je er niet op reageerd

Reageren is prima, maar dingen schrijven zoals ik in sommige posts van je zie is iets heel anders. Je kan best reageren op een nette manier, zonder er allemaal ziektes bij te halen of te vloeken.
Tekhead    posted on 07-01-2010 14:19
Poster: Jorrit

Reageren is prima, maar dingen schrijven zoals ik in sommige posts van je zie is iets heel anders. Je kan best reageren op een nette manier, zonder er allemaal ziektes bij te halen of te vloeken.

Lees jij de post wel volledig door jorrit ? Die ziektes enzo was aan mij gepost, door een niet DJR member, ik had deze gekopieerd van mijn inbox en geplaatst op de LL, deze haat en dreigmails heb ik gepost omdat deze er zijn gekomen nadat ik het opgenomen had voor djr member Esm?e, die uitgekafferd werd n.a.v. een youtube filmpje ivm djr mixcontest. Vraag aan Prozei om een copy van ons wederzijds email verkeer, ga het echt niet voor de 25ste keer uitleggen.
Het is makkelijker van mij te beschuldigen dan weten waar het over gaat.
tom-j    posted on 07-01-2010 14:35

Lees jij de post wel volledig door jorrit ? Die ziektes enzo was aan mij gepost, door een niet DJR member, ik had deze gekopieerd van mijn inbox en geplaatst op de LL, deze haat en dreigmails heb ik gepost omdat deze er zijn gekomen nadat ik het opgenomen had voor djr member Esm?e, die uitgekafferd werd n.a.v. een youtube filmpje ivm djr mixcontest. Vraag aan Prozei om een copy van ons wederzijds email verkeer, ga het echt niet voor de 25ste keer uitleggen.

ik begrijp je wel, Roger (zo heette je toch?).
ik zou ook ziedend worden als iemand dat soort dingen naar me zou sturen. gaat echt helemaal nergens over. maar blijf oppassen, want zodra jij er tegen in gaat heb jij in feite hetzelfde gedaan als hij! het is en blijft moeilijk om je woede te uiten en tegelijk poltiek-correct te blijven, maar toch.
lach er hard en ga weer door met wat je aan het doen was.
dit soort mensen zullen er altijd zijn, gelukkig maar dat wij er boven staan.

peace

Flexii    posted on 07-01-2010 14:43
alweer een nieuwe late leeuw en dit is pas post 991 what the f** dit gaat echt nergens meer over.

Vandaag mijn pioneer 2010 kalender binnengekregenCool
Sandr    posted on 07-01-2010 14:44
Ik trek me terug uit deze discussie....

Er wordt hier teveel zwart wit gekeken (dit bedoel ik spreekwoordelijk, niet op huidskleur of iets dergelijk).

En iedereen die nu verwijten gaat maken dat ik geen gelijk had en daarom uit de discussie terug trek: Denk wat je wilt denken,? ik reageer niet meer!
Play that funky music white boy....
Jorrit    posted on 07-01-2010 14:46

Ik lees posts volledig door ja. Het boeit me echt helemaal niks of dat de taal van een ander is of niet, je post dat niet op een openbaar forum. Als je via je Pm dingen krijgt die je niet wil, dan handel je dat af met onze admins.

Ik heb vandaag meerdere topics doorgelopen waar dingen uit de hand liepen, en steeds zag ik posts van jou precies zoals deze. Iemand heeft kritiek, en er komt een overtrokken reactie van jou. Je kan wel iets toleranter zijn wat dat betreft.

Ik zie dat de volgende late leeuw alweer aangemaakt is, dus:

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

201 Users online: 56 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 45.369
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.433.743