Poster: Crazy
Inderdaad, en in de grote steden (Rotterdam neem ik even als voorbeeld omdat ik er woon) is het ook niet meer echt om aan te zien. Sommige hoeken staan echt groepen van 15 personen, en wanneer er iemand langswilt wordt die uitgelachen/uitgescholden. Het is hier zelfs een keer gebeurd dat toen iemand normaal vroeg of die er even langs mocht meteen de t*ring geslagen werd... Ik vind dat gewoon echt niet meer normaal. En hun verpesten het voor het toch al kleine aantal dat zich wel normaal kunnen gedragen, want gek genoeg zijn die er ook nog wel... Maar zeldzaam...
Poster: Bootstrap
Pff nog even snel leren en dan straks tentamen.. Maar gaat wel lukken denk ik. Duim maar voor me
Poster: DAW
Waarom zoveel moeite doen? Gewoon laten gaan dan heeft men er veel minder LOL aan. Op deze manier vindt men het alleen maar leuker om de peilen op jou te richten. Maar ik neem aan dat je dat nu?wel in de gaten hebt?
Poster: Tekhead
All?e Sander, het ligt weer aan mij zeker, als ik kutduitser zou zeggen is er geen sprake van racisme, als hij mij bedreigd, uitscheld voor kanker, kut, en kakbelg, meer nog, zelfs alle belgen beschimpt, dat schijnt jou niet te deren, en dat is geen racisme, maar als ik kutturk zeg of iemand anders iets van buitenlanders, dan zijn wij de racisten,
Poster: JollyJunkie
Als jij het ook doet dan stel je jezelf qua niveau gelijk aan hem, dat lijkt me niet je bedoeling en daar zie ik je ook niet voor aan.
Blijf wel bij je principes en ga geen racistische opmerkingen maken terwijl je dat normaal nooit zou doen, je kan hem beter wijsmaken dat je ivm racistische redenen niks tegen hem hebt (tenzij je echt een racist bent...) en als hij gewoon vrolijk verder gaat zou ik hem even duidelijk laten weten wat je van hem vindt, op jou manier dus hopelijk niet door te schelden met kanker en racistisch te gaan doen, zorg dat hij merkt waar hij mee bezig is en laat hem verder gewoon.
IMHO
Even wat leukers:
Hier kan je het complete album For All Days, My Blood, My Brothers van Scott Ferguson in WAV of 320 gratis en legaal downloaden!?
In WAV duurt het wel erg lang voordat je hem gedownload hebt, het is een zip-file en dan is ie nog 621MB.
Heb ik ook niet gedaan, maar ik reageer altijd als men mij aanvalt, anders lopen ze zo over je heen, en blijf je voor jan lul achter, en ik laat niet over mij heen lopen, door niemand niet. Denk maar niet dat het stopt als je er niet op reageerd
Poster: Jorrit
Reageren is prima, maar dingen schrijven zoals ik in sommige posts van je zie is iets heel anders. Je kan best reageren op een nette manier, zonder er allemaal ziektes bij te halen of te vloeken.
Lees jij de post wel volledig door jorrit ? Die ziektes enzo was aan mij gepost, door een niet DJR member, ik had deze gekopieerd van mijn inbox en geplaatst op de LL, deze haat en dreigmails heb ik gepost omdat deze er zijn gekomen nadat ik het opgenomen had voor djr member Esm?e, die uitgekafferd werd n.a.v. een youtube filmpje ivm djr mixcontest. Vraag aan Prozei om een copy van ons wederzijds email verkeer, ga het echt niet voor de 25ste keer uitleggen.
Het is makkelijker van mij te beschuldigen dan weten waar het over gaat.
Lees jij de post wel volledig door jorrit ? Die ziektes enzo was aan mij gepost, door een niet DJR member, ik had deze gekopieerd van mijn inbox en geplaatst op de LL, deze haat en dreigmails heb ik gepost omdat deze er zijn gekomen nadat ik het opgenomen had voor djr member Esm?e, die uitgekafferd werd n.a.v. een youtube filmpje ivm djr mixcontest. Vraag aan Prozei om een copy van ons wederzijds email verkeer, ga het echt niet voor de 25ste keer uitleggen.
Het is makkelijker van mij te beschuldigen dan weten waar het over gaat.