Poster: EsmeeHier ook, tis vreselijk. Tuin is compleet wit, maar de straat,.... :')
ja misschien
ik zie hier veel gesmolten sneeuw... dat wordt geen witte kerst in noord-holland...gistere en eergistere heeft het ook best veel geregent... wat dus weer lichte ijzel veroozaakte aangezien de grond nog koud was... ik wil sneeuw of zon, niets iets ertussenin
Poster: Esmee
ik wil sneeuw of zon, niets iets ertussenin
Poster: EsmeeHet is hier echt wit, maar het is wel kutsneeuw :')
wat zal ik zeggen... het ijs is gesmolten, de straat is 1 grote bagger bende, het grasveld is nog helemaal wit. Mijn kamer is koud maar met de airco even 2 minuten aan op verwarmen is het een sauna :P
In de tuin is de sneeuw gewoon voor de helft weggeschoven. De sneeuwpop is erg zielig, hij is een beetje uitgedund en er zit een sterretje (t stokje dan) in zn hoofd.
wat zal ik zeggen... het ijs is gesmolten, de straat is 1 grote bagger bende, het grasveld is nog helemaal wit. Mijn kamer is koud maar met de airco even 2 minuten aan op verwarmen is het een sauna :P
In de tuin is de sneeuw gewoon voor de helft weggeschoven. De sneeuwpop is erg zielig, hij is een beetje uitgedund en er zit een sterretje (t stokje dan) in zn hoofd.
Poster: Saskia
Zou je denken :P? Die lampjes zijn niet voor niks rood haha
Poster: -FLoriZ-
Hier ook, tis vreselijk. Tuin is compleet wit, maar de straat,.... :')
@Adrien, ik heb maar 2 kanaals mixah zonder overload knopjes :+
Poster: Adrien1989
Als je ze hebt zie je ze eigen nooit branden. Ik vroeg me op een gegeven moment af of ze het uberhaupt wel deden, maar als je goed je best doet gaan ze wel aan, dus dat heb ik toen gedaan. Uiteraard deden ze het (h)
Poster: Bootstrap
Onze straat blijft echt altijd het langste wit (en glad). Het is volgens mij ook de enige straat waarin ze nooit komen strooien.. Beetje irritant.
Poster: Bouncy
Als je ze hebt zie je ze eigen nooit branden. Ik vroeg me op een gegeven moment af of ze het uberhaupt wel deden, maar als je goed je best doet gaan ze wel aan, dus dat heb ik toen gedaan. Uiteraard deden ze het (h)
+8 koste het om op m'n JB-systems menger de "beat" lampjes te laten branden... gewoon overload lampjes dus...
De headroom van die mixer (JB Systems MX-4) blijft me wel verbazen!
Poster: JollyJunkie
Hoe geniaal is dit?
Poster: Tomazos
als je dit probeert op een echte live mixer (waar ze bands e.d op inprikken), dan gaat het gewoon ECHT zwaar vervormen als je boven de 0 db komt,
Ik zit dus veel in die wereld en daardoor gain ik altijd automatisch op -6 of soms wel -9 in, grappige is dat ik dat dus ook bij het draaien doe! (t is natuurlijk altijd leuk om te kijken hoe ver je kan gaan hea!)
K heb ooit in een discotheek moeten draaien waar ze een soort F.O.H hadden waar een resident in stond te draaien. Ik moest op het podium waar ze een booth hadden gebouwd, dus ik m'n mixer ingeregeld (om een of andere reden een Dateq VIBE omdat ik daar een keer een DJM heb gesloopt (heb ik eerder in dit topic al verteld)) en alles op -6 ingegained en de master op -3. Dus die vent kondigt mij aan, ik douw op play en er was zegmaar minder dan 70dB(a) aan muziek...
Waren ze niet gewend :P
Setup en dan de eerste fader het knopje om het kanaal naar de faderbank te routen als ik het goed heb, zorgen dat het lampje gaat knipperen... Altijd het eerste wat ik doe als ik een vibe krijg, ik hou niet van limiters! Wel klote als ie doorverbonden is in de tafel zelf (heb ik een keer gehad, toen kon ik niks instellen ofzo?)