Poster: ceesietopc
@esmee en tekhead
Mensenkinders er is weer veel aan de hand op t forum (eigenlijk meer youtube in dit geval). Gelukkig laten jullie allebei wel merken dat jullie er boven staan. Diep triest dit soort figuren...
Ga van het jaar voor het eerst ski?n. Ben benieuwd... denk dat ik het beter toch nog maar een keer kan gaan proberen in Snowworld ofzo. Anders kan je een avond vullen met "fail" filmpjes.
Poster: Bouncy
Ik dreig echt ui mijn dak te gaan in deze post! (maar ik heb alles na 15minuten typen maar weggehaald, dit is het enige wat ik even kwijt wil)
Mensen die schelden met kanker, mogen die ziekte zelf krijgen!
Als je met deze vreselijke ziekte scheld, ben je gewoon de grootste sukkel die er is!
De rest boeit me niet echt...
Poster: Bouncy
Ik dreig echt ui mijn dak te gaan in deze post! (maar ik heb alles na 15minuten typen maar weggehaald, dit is het enige wat ik even kwijt wil)
Mensen die schelden met kanker, mogen die ziekte zelf krijgen!
Als je met deze vreselijke ziekte scheld, ben je gewoon de grootste sukkel die er is!
De rest boeit me niet echt...
Poster: ceesietopc
Het is juist belangrijk er boven te blijven staan, en rustig te blijven. Ben het met het tweede stuk wel eens. Het blijft stom.
@tekhead
Ik ga met school, dus krijg daar ook les. Maar, toch lijkt het me wel prettig om van te voren iets te kunnen. Precies waarom jij zegt.
Poster: Tekhead
Hieronder enkel de dreigmails die hij in m'n priv? mailbox heeft gestuurd, ik bespaar jullie dan ook nog enkele haatmails die hij ook gestuurd heeft, maar die, gezien de leeftijd van sommige leden hier, en hun expliciet, S..ueel degoutante bewoording ervan, en vooral uit respect voor Esm?e, ik voor mezelf hou.
Dreigmail 1:
wat doe je nou stoer joh kom dan een tegen een ik breek je hele kanker hoofd...
kanker belg
gaan we zien wie een lafaard is...
Dreigmail 2:
k vind je zo in antwerpen...en ik pak je in me eentje....fucking lelijke kk belg...
Dreigmail 3:
koop eens normale apparatuur man armoedzaaier...hoe weet je trouwens
dat ik geen nederlander ben hahahhaah....je weet helemaal niks van mij...maar dat
kan zo veranderen als je wilt...
Deze gast z'n dreigementen boeien me niet, laat die oelewapper maar komen, ik laat me niet afdreigen, vroeger niet, nu niet, NOOIT niet !!
en dan doe je niks dan apr?s-ski, en dan wordt het helemaal gevaarlijk, dan denk je dat je olympisch kampioen bent.
ik ook, schop ik die lelijk durum turk, terug vanwaar hij gekomen is.
ik ook, schop ik die lelijk durum turk, terug vanwaar hij gekomen is.
Poster: OneSixty
Als iedereen dat nu eens zou doen zou belgie en nederland een stuk aangenamer zijn