De Late leeuw Chatcorner Deel 30! (38/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 22-12-2009 18:30

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 30! ??

Vote :   

Snoey    posted on 06-01-2010 20:13
Zo ga je in de middag powernapje houden, opeens sneeuze moer!! Alle treinen en bussen rond haarlem kapot! Dus ik optijd weg, om uit te zoeken of ik wel in amsterdam kan komen.

Opeen rijdt de trein terwijl ik net instap, zit met mensen in de trein die 3 uur hebben zitten wachten.

Dus nu kom ik 2 en half uur te vroeg op me werk...
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 06-01-2010 20:22

Hieronder enkel de dreigmails die hij in m'n priv? mailbox heeft gestuurd, ik bespaar jullie dan ook nog enkele haatmails die hij ook gestuurd heeft, maar die, gezien de leeftijd van sommige leden hier, en hun expliciet, S..ueel degoutante bewoording ervan, en vooral uit respect voor Esm?e, ik voor mezelf hou.

Dreigmail 1:

wat doe je nou stoer joh kom dan een tegen een ik breek je hele kanker hoofd...

kanker belg

gaan we zien wie een lafaard is...

Dreigmail 2:
k vind je zo in antwerpen...en ik pak je in me eentje....fucking lelijke kk belg...

Dreigmail 3:
koop eens normale apparatuur man armoedzaaier...hoe weet je trouwens
dat ik geen nederlander ben hahahhaah....je weet helemaal niks van mij...maar dat
kan zo veranderen als je wilt...

Deze gast z'n dreigementen boeien me niet, laat die oelewapper maar komen, ik laat me niet afdreigen, vroeger niet, nu niet, NOOIT niet !!
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 06-01-2010 @ 20:28:37 (2%)
Saskia    posted on 06-01-2010 20:26
Zware klootzak.. sowieso met kanker schelden moet je bij mij echt niet mee aankomen..
-FLoriZ-    posted on 06-01-2010 20:32
Poster: Tekhead

Hieronder enkel de dreigmails die hij in m'n priv? mailbox heeft gestuurd, ik bespaar jullie dan ook nog enkele haatmails die hij ook gestuurd heeft, maar die, gezien de leeftijd van sommige leden hier, en hun expliciet, S..ueel degoutante bewoording ervan, en vooral uit respect voor Esm?e, ik voor mezelf hou.

Dreigmail 1:

kanker belg

Dreigmail 2:
k vind je zo in antwerpen...en ik pak je in me eentje....fucking lelijke kk belg...

Dreigmail 3:
dat ik geen nederlander ben hahahhaah....je weet helemaal niks van mij...maar dat

Deze gast z'n dreigementen boeien me niet, laat die oelewapper maar komen, ik laat me niet afdreigen, vroeger niet, nu niet, NOOIT niet !!
  Gezellige gast Cool, voelt zich waarschijnlijk iets te cool.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
LilQuint    posted on 06-01-2010 20:32
Poster: Saskia
Zware klootzak.. sowieso met kanker schelden moet je bij mij echt niet mee aankomen..

Bij mij moet dat ook echt niet!

LilQuint    posted on 06-01-2010 20:35

Dreigmail 1:

kanker belg

Dreigmail 2:

Dreigmail 3:

Vind hij jou een armoedzaaier!CoolJij hebt echt zwaare chille gear!
Esmee    posted on 06-01-2010 20:38

Hij is zielig. Ik heb m geblokkeerd en nja ik hoop nu dat ik verder niets meer van m hoor.
Ik heb trouwens alles van mn video's verwijdert dus dat valt niet meer terug te lezen maar dinge als ga je wel opgevoede zuster neuken als je die hebt (ook nog op nette manier hier verwoord...) nja... dan ben je gewoon erg zielig.

ohja had je me al toegevoegd want ik heb t nog niet gezien op msn? (normaal krijg je zo'n pop up met die en die heeftje toegevoegd)
User edit by Esmee on 06-01-2010 @ 20:40:08 (22%)
timmy90    posted on 06-01-2010 20:45

Dreigmail 1:

kanker belg

Dreigmail 2:

Dreigmail 3:

kheb roger 1 keer gezien, niet echt de persoon waar je ruzie mee wil
timmy90    posted on 06-01-2010 20:45
en nu verder verhuizen Winking my eye
Tekhead    posted on 06-01-2010 20:46
Denk dat die gek een drank of drugs probleem heeft, anders ga je toch nooit zo uit je dak ?

Tja, net nog eentje ontvangen: Vuile jood, ga je gekke dj zusje neuken !? Denkt hij ook nog dat je mijn zusje bent. Kan hij ook nog niet lezen die pitakakker.

Ik ban hem nog ff niet, deze haatmail en dreigmails gebruik ik binnenkort tegen hem.
sher    posted on 06-01-2010 20:58
En dat is iemand van youtube..? of ook van dit forum..?
Esmee    posted on 06-01-2010 20:59
pfff nja drank of drugs... ik denk t niet... eerder gewoon nogal idioot + zeer agressief. Maarja Rodger trek t je niet aan he Winking my eye je bent een goed mens. Niet teveel tijd besteden aan dat soort sukkels.
Bootstrap    posted on 06-01-2010 21:00
Denk dat die gek een drank of drugs probleem heeft, anders ga je toch nooit zo uit je dak ?

Tja, net nog eentje ontvangen: Vuile jood, ga je gekke dj zusje neuken !? Denkt hij ook nog dat je mijn zusje bent. Kan hij ook nog niet lezen die pitakakker.

Ik ban hem nog ff niet, deze haatmail en dreigmails gebruik ik binnenkort tegen hem.

Misschien kun je hem helemaal van youtube laten bannen als je contact opneemt met youtube. Die gast heeft echt een serieus probleem..
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Esmee    posted on 06-01-2010 21:00
Poster: sher

youtube Winking my eye
Tekhead    posted on 06-01-2010 21:00

youtube
TimmyV    posted on 06-01-2010 21:01
Hahaha...genieten. Mensen die via internet dreigen je in elkaar te slaan maar dat nooit waar kunnen maken.
Gewoon niks van aantrekken. Hij voelt zich vast heel stoer en heeft nu mooie praatjes bij ze vrienden.
Let's go f*cking mental
Tekhead    posted on 06-01-2010 21:14
@Esm?e, neen je nog niet toegevoegd, heb zelfs geen msn Cool, omdat ik niet echt een chatter ben, en een grondige hekel aan alles van Microsoft. Maar voor jou ga ik die wel aanmaken. Cool

@lilquint, thx, hij doet of hij een dj met pioneer gear is, maar na enig zoekwerk blijkt hij gewoon andere te taggen, sukkel.

@Timmy: LOL, alhoewel het al heel aardig de spuigaten moet uitlopen voor ik begin te meppen, mag men mij, mijn familie, vrienden NOOIT bedreigen, doe je het toch, draag je daar ooit de gevolgen van, al is het over 10 jaar, krijgen doe ik deze persoon.

Maar: Praten is nog altijd beter dan slaan !
Saskia    posted on 06-01-2010 21:16
gewoon ronduit zielig.
Esmee    posted on 06-01-2010 21:36
@Esm?e, neen je nog niet toegevoegd, heb zelfs geen msn Cool, omdat ik niet echt een chatter ben, en een grondige hekel aan alles van Microsoft. Maar voor jou ga ik die wel aanmaken. Cool!

ooh nee ik dacht, je hebt vast wel msn. Maar je hoeft t niet aan te maken alleen voor mij hoor Winking my eye met 1 vriend op msn zal je er hoogst waarschijnlijk toch niet vaak op zitten Winking my eye
Esmee    posted on 06-01-2010 21:41
Poster: Saskia
gewoon ronduit zielig.

nee jij ziet het helemaal verkeerdCool het is harstikke stoer. Hoe leuk is het nou niet om mensen uit teschelden vanaf ej computer? dat je daar de humor nou niet van inziet zeg....Cool echt raar ben jij komop dat is toch harstikke grappig.......
nee maar ff serieus, hij is gewoon super zielig maarja vrede op aarde :D

gezellig onderwerp uhhm....
morgen heb ik mn pw ding voor mn tentamenweek ofzo, t paste iig niet meer in mn tentamenweek. Vanaf maandag heb ik 2 tentamens die week en derest allemaal pw'en die 3x meetellen.... (mini tentamens over een half boek zegmaar) Dus sja... eens kijken wat t wordt, nog nooit eerder tentamens/pw'weken gehad.
User edit by Esmee on 06-01-2010 @ 21:53:28 (28%)
sher    posted on 06-01-2010 22:01
Yeah... als het goed is vrijdag weer eens boarden sinds hele lange tijd..
Ben benieuwd of ik het nog kan.. Winking my eye
Bootstrap    posted on 06-01-2010 22:08
Yeah... als het goed is vrijdag weer eens boarden sinds hele lange tijd..
Ben benieuwd of ik het nog kan.. Winking my eye

Vet Happy, laughing Ik ben vorige week een avond naar Snowworld Zoetermeer geweest. Was wel weer even wennen, maar na een uurtje ging het weer heerlijk Cool De hoge piste hadden ze veranderd in een buckelpiste (met bulten), echt een goede oefening voor de wintersport! Nog 23 dagen en dan is het zover Cool
Prozei    posted on 06-01-2010 22:19
jullie lekker boarden terwijl ik t niet meer mag?Cool

net weer ff alle afleveringen van New kids on the block zitten kijken.

Mod edit by Prozei on 06-01-2010 22:22 (69%)
ArTy    posted on 06-01-2010 22:26
Poster: Prozei

Die komen waarschijnlijk op mijn residentie langs, eigenaar wil een new-kids feest geven (die dresscode in ieder geval) en hij kent die mense via via dus hij is er nu mee bezig om ze die avond bij ons in het caf? te krijgen Cool
Bootstrap    posted on 06-01-2010 22:28
Poster: Prozei
jullie lekker boarden terwijl ik t niet meer mag?Cool

Hoezo mag dat niet meer? Blessure? Of ben je al geweest dit jaar?

@ ArTy: Dat zou wel vet zijn, moeten ze natuurlijk wel in hun new kids outfits komen Cool

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

150 Users online: Lead & 17 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 86.168
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.542

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use