Poster: TekheadGezellige gast
Hieronder enkel de dreigmails die hij in m'n priv? mailbox heeft gestuurd, ik bespaar jullie dan ook nog enkele haatmails die hij ook gestuurd heeft, maar die, gezien de leeftijd van sommige leden hier, en hun expliciet, S..ueel degoutante bewoording ervan, en vooral uit respect voor Esm?e, ik voor mezelf hou.
Dreigmail 1:
wat doe je nou stoer joh kom dan een tegen een ik breek je hele kanker hoofd...
kanker belg
gaan we zien wie een lafaard is...
Dreigmail 2:
k vind je zo in antwerpen...en ik pak je in me eentje....fucking lelijke kk belg...
Dreigmail 3:
koop eens normale apparatuur man armoedzaaier...hoe weet je trouwens
dat ik geen nederlander ben hahahhaah....je weet helemaal niks van mij...maar dat
kan zo veranderen als je wilt...
Deze gast z'n dreigementen boeien me niet, laat die oelewapper maar komen, ik laat me niet afdreigen, vroeger niet, nu niet, NOOIT niet !!
Poster: Saskia
Zware klootzak.. sowieso met kanker schelden moet je bij mij echt niet mee aankomen..
Poster: Tekhead
Hieronder enkel de dreigmails die hij in m'n priv? mailbox heeft gestuurd, ik bespaar jullie dan ook nog enkele haatmails die hij ook gestuurd heeft, maar die, gezien de leeftijd van sommige leden hier, en hun expliciet, S..ueel degoutante bewoording ervan, en vooral uit respect voor Esm?e, ik voor mezelf hou.
Dreigmail 1:
kanker belg
Dreigmail 2:
k vind je zo in antwerpen...en ik pak je in me eentje....fucking lelijke kk belg...
Dreigmail 3:
dat ik geen nederlander ben hahahhaah....je weet helemaal niks van mij...maar dat
Deze gast z'n dreigementen boeien me niet, laat die oelewapper maar komen, ik laat me niet afdreigen, vroeger niet, nu niet, NOOIT niet !!
Dreigmail 1:
kanker belg
Dreigmail 2:
Dreigmail 3:
Denk dat die gek een drank of drugs probleem heeft, anders ga je toch nooit zo uit je dak ?
Tja, net nog eentje ontvangen: Vuile jood, ga je gekke dj zusje neuken !? Denkt hij ook nog dat je mijn zusje bent. Kan hij ook nog niet lezen die pitakakker.
Ik ban hem nog ff niet, deze haatmail en dreigmails gebruik ik binnenkort tegen hem.
Poster: sher
En dat is iemand van youtube..? of ook van dit forum..?
En dat is iemand van youtube..? of ook van dit forum..?
@Esm?e, neen je nog niet toegevoegd, heb zelfs geen msn, omdat ik niet echt een chatter ben, en een grondige hekel aan alles van Microsoft. Maar voor jou ga ik die wel aanmaken.
!
Poster: Saskia
gewoon ronduit zielig.
Yeah... als het goed is vrijdag weer eens boarden sinds hele lange tijd..
Ben benieuwd of ik het nog kan..
Poster: Prozei
net weer ff alle afleveringen van New kids on the block zitten kijken.
Die komen waarschijnlijk op mijn residentie langs, eigenaar wil een new-kids feest geven (die dresscode in ieder geval) en hij kent die mense via via dus hij is er nu mee bezig om ze die avond bij ons in het caf? te krijgen
Poster: Prozei
jullie lekker boarden terwijl ik t niet meer mag?
net weer ff alle afleveringen van New kids on the block zitten kijken.