De Late leeuw Chatcorner Deel 30! (37/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 22-12-2009 18:30

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 30! ??

Vote :   

Tomazos    posted on 06-01-2010 08:43
goeiemorgenCool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
ceesietopc    posted on 06-01-2010 09:30
Goedemorgen iedereen :D
Dikke duitsers op t strand in Zeeland... daar krijg er spontaan rillingen van. bah.

Gisteren nog ff bij B.. geweest om te spelen met de CDJ2000. Stond er jammer genoeg maar eentje, dus kon niks met de linkfunctionaliteit etc. Het was ook nog de enige speler die aangesloten was op de mixer die er stond, dus kon vrij weinig doen. Het was redelijk druk, dus ik snap wel dat ze het niet zijn gaan verbouwen, maar toch, beetje raar. Meesterlijk apparaat, maar lijkt toch nog wel "redelijk" overpriced...

Sandr    posted on 06-01-2010 09:43
Poster: Tomazos
goeiemorgenCool

Gaat niet goed met je he Winking my eye Weer al zo vroeg wakkerWinking my eye
Play that funky music white boy....
Tomazos    posted on 06-01-2010 09:58
ja man..
vriendin van me zit ook aan de antibiotica.. die heeft hetzelfde..

had om 20.00u me ogen dicht.. schrok om 20.30 wakker.. en toen wakker proberen te blijven, en om 01.00u inslaap gevalle..

maja, de laatste pil gaat vanmiddag naar binnen, en dan hopen dat het over is:P,

hoef deze week alleen maar hier in de buurd te draaien.. dus kan eventueel over vermoeid zijn, met 15 minuten ben ik thuis
ccc    posted on 06-01-2010 10:05
Waarom had je antibiotica dan? Want dat vind ik niet terug.
Tomazos    posted on 06-01-2010 10:09
had een klein lucht belletje op me duim van 1 mm open gekrapt..waarvan ik dacht dat het gewoon klein pukkeltje was ofzo, want zo zag het er ook uit.

en die is elke dag groter geworden in een ontsteking.. op gegeven moment was die plek 3/4 cm gegroeit in 3 dagen tijd.. deed pijn als een ontsteking, zag er ook heel vies en pijnlijk uit.. zat ook geen huid meer op en was zo'n 1 a 2 mm hoog als ontstekende wond. dus ook continu bloeden enzo..

toen maar eens naar doktor gegaan, anti biotica gekregenHappy, laughing,elke dag 3 pillen van 125mg, en nu is weer een egale plek.. met gewoon huid erover.. heeft alleen een andere kleur.. maar het is herstellendeHappy, laughing
User edit by Tomazos on 06-01-2010 @ 10:10:05 (5%)
Tomazos    posted on 06-01-2010 10:52
Zo, lekker bezig..
ben lekker aan het bellen en t/m maart al zo goed als vol zittenHappy, laughing

heeft toch wel voordelen dat vroeg wakker worden Happy, laughing

en stephanie.. ik heb de groete gedaan.. je werd een liefe gezellige spontane meid, en echt een schatje genoemd door miesHappy, laughing alleen maar lofCool
User edit by Tomazos on 06-01-2010 @ 12:31:38 (98%)
Crazy    posted on 06-01-2010 13:24
Lekkr hoor Tomas. Mijn drive-in?is tot april?ook flink op padHappy, laughing?

Even een vraagje, de afmeting van de?"gaten/vakken" in de ikea expedit zijn toch 60cm bij 60cm?
Want ik vind dat bureau best mooi:O. Met die?expedit erbij/eraan. ?
DjVictorF    posted on 06-01-2010 16:57
Poster: Crazy
Lekkr hoor Tomas. Mijn drive-in?is tot april?ook flink op padHappy, laughing?

Even een vraagje, de afmeting van de?"gaten/vakken" in de ikea expedit zijn toch 60cm bij 60cm?
Want ik vind dat bureau best mooi:O. Met die?expedit erbij/eraan. ?

Die heb ik ook sinds 2 weekjes en vind het perfect. Heb er een expedit van 180 bij 180 bij.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Esmee    posted on 06-01-2010 17:07
zoo dikke sneeuw hiero:O er ligt in 1.5 uur al meer sneeuw dan de afgelopen keer dat het zo gesneeuwt had in heel NL. Nu al zeker 3 ? 4 Cm.
Bootstrap    posted on 06-01-2010 17:23
Ik heb nog steeds mijn OV-chipkaart niet.. Ik heb al 2 keer een pasfoto ingeleverd en hem aangevraagd, maar ze schijnen ze nogal vaak kwijt te raken.. Cool Ik heb hem nu net voor de 3e keer aangevraagd, hopen dat het dit keer goed komt!

Net een boeking voor volgende week erbij Happy, laughing UGV gala in cafe Jaap op De Neude in Utrecht. En als het goed is ben ik binnenkort om de zaterdag van 20:00-21:00 op Totaal FM te horen samen met Steephun Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Esmee    posted on 06-01-2010 17:29
oh die ov chipkaart kwam bijmij echt heel snel binnen. Maar ik heb hem dan ook al 2 maanden dus misschien is het nu wat drukker?
Stefjuuh    posted on 06-01-2010 17:33
Poster: Bootstrap
Ik heb nog steeds mijn OV-chipkaart niet.. Ik heb al 2 keer een pasfoto ingeleverd en hem aangevraagd, maar ze schijnen ze nogal vaak kwijt te raken.. Cool Ik heb hem nu net voor de 3e keer aangevraagd, hopen dat het dit keer goed komt!

Net een boeking voor volgende week erbij Happy, laughing UGV gala in cafe Jaap op De Neude in Utrecht. En als het goed is ben ik binnenkort om de zaterdag van 20:00-21:00 op Totaal FM te horen samen met Steephun Cool

Binnenkort is waarschijnlijk 23-1, maar de andere weken mogen jullie ook luisterenWinking my eye
TimmyV    posted on 06-01-2010 18:13
Poster: Esmee
zoo dikke sneeuw hiero:O er ligt in 1.5 uur al meer sneeuw dan de afgelopen keer dat het zo gesneeuwt had in heel NL. Nu al zeker 3 ? 4 Cm.

Haha dat was toch sarcastisch he?Cool
Let's go f*cking mental
Bootstrap    posted on 06-01-2010 18:15
Poster: Stefjuuh

Binnenkort is waarschijnlijk 23-1, maar de andere weken mogen jullie ook luisterenWinking my eye

Ach, dat is toch best snel Cool Ik probeer nu al 2 dagen te streamen van TFM, maar mijn internet doet echt heel wazig dus het lukt niet.. Ik zal het straks eens op mijn iPhone proberen.
Roov    posted on 06-01-2010 18:31
Ik heb net voor 300 euro een perfect werkende DJM 600 gekocht Happy, laughing
Boyd    posted on 06-01-2010 19:12
Poster: Roov
Ik heb net voor 300 euro een perfect werkende DJM 600 gekocht Happy, laughing

Mooi man! Nu kom ik helemaal binnenkort draaien!
Esmee    posted on 06-01-2010 19:27
Poster: TimmyV

Haha dat was toch sarcastisch he?Cool

eeh nee... toen t in derest van NL had gesneeuwt met 10cm /15cm dat soort gedoe. Lag er hier max 1 a 2 cm echt niet meer.
Tekhead    posted on 06-01-2010 19:48
@Esmee: 'k heb je toegevoegd meid, zal straks die dreigmails aan mij ff doorsturen, die is kompleet van de pot gerukt die meninotje. Laat maar komen, zou ik zeggen, alsof ik onder de indruk ben.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Saskia    posted on 06-01-2010 19:50
Poster: Tekhead
@Esmee: 'k heb je toegevoegd meid, zal straks die dreigmails aan mij ff doorsturen, die is kompleet van de pot gerukt die meninotje. Laat maar komen, zou ik zeggen, alsof ik onder de indruk ben.

Waar gaat dit over?
-FLoriZ-    posted on 06-01-2010 19:51
Poster: Saskia

Waar gaat dit over?
  Dat vroeg ik me ook af Cool Net wat pagina's terug lopen te bladeren maar niks te vinden.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Bootstrap    posted on 06-01-2010 19:53

Wat?! Is die gast nou nog niet gestopt met zeiken? Cool Wat een prutser!

@ Saskia: Die meninotje ofzo had rare dingen bij de tenminmix van Esmee gepost. Ik had er op gereageerd (had ik misschien beter niet kunnen doen) en blijkbaar loopt ie nou nog steeds te zieken. Normaal reageer ik ook niet op zulk soort mensen, maar nu kon ik het niet laten.
Esmee    posted on 06-01-2010 19:54

aha okee Winking my eye is goed. Ik ga wel om 8 uur even tvkijken Happy, laughing t is een sukkeltje, niet teveel aandacht ana besteden.

@ sas. Over een idioot die t leuk vond om mij een beetje te gaan beledigen op youtube, tekhead en nog wat andere mensen namen t voor me op maar toen flipte hij totaal en begon echt met de meest idiote dingen te schelden. Dat tekhead een zwerver zou zijn en kk belg dit en dat... nouja die gast spoort gewoon niet.
Tekhead    posted on 06-01-2010 20:00
@iedereen, dat waren nog lieve woorden, mag ik ze hier posten esm?e ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MaximDJ    posted on 06-01-2010 20:01
Wil ze wel eens lezen
Party Sensations. Excellence in entertainment.

205 Users online: 60 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 45.325
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.433.699