Poster: Tomazos
goeiemorgen
Poster: Crazy
Lekkr hoor Tomas. Mijn drive-in?is tot april?ook flink op pad?
Even een vraagje, de afmeting van de?"gaten/vakken" in de ikea expedit zijn toch 60cm bij 60cm?
Want ik vind dat bureau best mooi:O. Met die?expedit erbij/eraan. ?
Poster: Bootstrap
Ik heb nog steeds mijn OV-chipkaart niet.. Ik heb al 2 keer een pasfoto ingeleverd en hem aangevraagd, maar ze schijnen ze nogal vaak kwijt te raken..Ik heb hem nu net voor de 3e keer aangevraagd, hopen dat het dit keer goed komt!
Net een boeking voor volgende week erbijUGV gala in cafe Jaap op De Neude in Utrecht. En als het goed is ben ik binnenkort om de zaterdag van 20:00-21:00 op Totaal FM te horen samen met Steephun
Poster: Esmee
zoo dikke sneeuw hiero:O er ligt in 1.5 uur al meer sneeuw dan de afgelopen keer dat het zo gesneeuwt had in heel NL. Nu al zeker 3 ? 4 Cm.
Poster: Stefjuuh
Binnenkort is waarschijnlijk 23-1, maar de andere weken mogen jullie ook luisteren
Poster: Roov
Ik heb net voor 300 euro een perfect werkende DJM 600 gekocht
Poster: TimmyV
Haha dat was toch sarcastisch he?
Poster: Tekhead
@Esmee: 'k heb je toegevoegd meid, zal straks die dreigmails aan mij ff doorsturen, die is kompleet van de pot gerukt die meninotje. Laat maar komen, zou ik zeggen, alsof ik onder de indruk ben.
Poster: SaskiaDat vroeg ik me ook af
Waar gaat dit over?
@Esmee: 'k heb je toegevoegd meid, zal straks die dreigmails aan mij ff doorsturen, die is kompleet van de pot gerukt die meninotje. Laat maar komen, zou ik zeggen, alsof ik onder de indruk ben.