Poster: bambamstudio
eigen schuld?
Poster: matezo
een van de dagen komt ook mijn nieuwe headphone ...
Poster: Tomazos
eigen schuld?
ehm..
als er 8 auto's de bocht uit gaan, incl een Politie bus.. (zelfs met stapvoet snelheden)..
en de mensen die uitstapte gelijk onderuit gingen (incl politie)
ligt het probleem dan bij mij.. of mischien bij de gemeente?
reparatie koste me 150 eu, dat was incl nieuwe stale velg en fuseekogel,en draagarm enzo..
vond dat ook de moeite niet om te melden bij verzekering, of om er een zaak tegen de gemeente te maken.. dat duurd zo lang, en moest hem gewoon weer Snel rijdend hebben.
Poster: Snoey
Ik word gek, iedereen van me buurtgappies heeft opeens een blackberry, zit ik dan met me Nokia... Iedereen lekker pinnen met elkaar, en ik kan niet meedoen.
Poster: Xtremer
Koop een iPhone, kun je meer op en ook Pingen.
Poster: Snoey
Ik word gek, iedereen van me buurtgappies heeft opeens een blackberry, zit ik dan met me Nokia... Iedereen lekker pinnen met elkaar, en ik kan niet meedoen.
Poster: ccc
Nee dat is hem helaas niet. Het is wel zo'n soort muziek als die 2 nummers hier boven.
Het nummer wat ik zoek is wat dieper/zwaarder.
Poster:?Snoey
Ik heb net wel ontdekt dat ik windowslive applicatie op me nokia heb, en dat staat dan zelfs op de achtergrond aan als ie in je zak zit. Je hoort dan inplaats van sms geluid, msn geluid als iemand gesprek tegen je begint.
Nu uitzoeken of er ook een pin applicatie voor nokia is :P
Poster: Snoeywat bedoel je met pinnen op een blackberry Snoey ?
Poster: TomazosPoster: bambamstudioIdd, gemeente had moeten zout strooien, giftige opmerking is dat.
eigen schuld?
ehm..
als er 8 auto's de bocht uit gaan, incl een Politie bus.. (zelfs met stapvoet snelheden)..
en de mensen die uitstapte gelijk onderuit gingen (incl politie)
ligt het probleem dan bij mij.. of mischien bij de gemeente?
reparatie koste me 150 eu, dat was incl nieuwe stale velg en fuseekogel,en draagarm enzo..
vond dat ook de moeite niet om te melden bij verzekering, of om er een zaak tegen de gemeente te maken.. dat duurd zo lang, en moest hem gewoon weer Snel rijdend hebben.
Poster: TekheadDenk dat hij ping bedoeld.een aplicatie om berichten sturen
wat bedoel je met pinnen op een blackberry Snoey ?
Poster: Prozeien dat is gratis zeker ?
Denk dat hij ping bedoeld.een aplicatie om berichten sturen
Poster: Tekhead
en dat is gratis zeker ?
Poster: Tomazos
werd vandaag uit mezelf wakker om half 8 sochtends, echt een rekord..