De Late leeuw Chatcorner Deel 30! (28/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 22-12-2009 18:30

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 30! ??

Vote :   

niiicola    posted on 01-01-2010 16:01
Gelukkig nieuwjaar!

Kijk hier eens Sad http://www.fear.fm/
Gewoon.
timmy90    posted on 01-01-2010 16:26
Poster: Tekhead
TOP Timmy, dit staat mooi geboekt voor je dj portefolio Cool

ze waren super tevreden over mij, zijn? ook verschillende mensen mijn nummer komen? vragen, en heb in de loop van het jaar in dat cafe al 2 feestjes weten te versieren,
hadden een prijs afgesproken, en gratis drank en eten voor mij, mijn vriendin en haar zus; e, kreeg nog? ?50 meer omdat het een groter succes was dan ze dachten, had dan ook pas gedaan om? 7u!

twas een hele ervaring zo op?nieuwjaar!
DjVictorF    posted on 01-01-2010 17:39
Poster: niiicola
Gelukkig nieuwjaar!

Kijk hier eens Sad http://www.fear.fm/

Was al wel langer bekend dat ze zouden stoppen. Maar vind het wel jammer, als ik even zin had om hardstyle of hardcore te luisteren ging ik naar Fear FM.
Weet iemand eigenlijk waarom ze gestopt zijn/moesten stoppen?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
dp_    posted on 01-01-2010 17:49
Poster: DjVictorF

Was al wel langer bekend dat ze zouden stoppen. Maar vind het wel jammer, als ik even zin had om hardstyle of hardcore te luisteren ging ik naar Fear FM.
Weet iemand eigenlijk waarom ze gestopt zijn/moesten stoppen?

Ze konden de kosten niet meer opbrengen (Bumra/stemra).
Tomazos    posted on 01-01-2010 20:47
Goeie morge!
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
ceesietopc    posted on 01-01-2010 22:13
Poster: timmy90

ze waren super tevreden over mij, zijn? ook verschillende mensen mijn nummer komen? vragen, en heb in de loop van het jaar in dat cafe al 2 feestjes weten te versieren,
hadden een prijs afgesproken, en gratis drank en eten voor mij, mijn vriendin en haar zus; e, kreeg nog? ?50 meer omdat het een groter succes was dan ze dachten, had dan ook pas gedaan om? 7u!

twas een hele ervaring zo op?nieuwjaar!

Lekker hoor :D Dat is goed voor je carri?re!

Morgen maar eens bij Bax de CDJ2000 uitproberen. Tijdje geleden dat ik er ben geweest, benieuwd wat er nog meer te testen is.
Yorick    posted on 01-01-2010 22:43
Met Adrien & Remco zo stappenHappy, laughing
Tomazos    posted on 02-01-2010 04:40
Vandaag belletje gehad..

mijn auto die ik kapot heb gereden voor een stoeprand, valt nog te redden.. ook het bandje was niet kapot, alleen de velg.
er moest ook een nieuwe apk op.. dat wou hij allemaal wel doen voor 150 eu..

aan de buitenkant is hij niet moeders mooiste.. dus als hij klaar is ga ik hem toch een beetje opknappen..

ik wil naar de sloop gaan, en zeischermen halen (deze zijn niet netjes) een nieuwe voorbumper.. (zit een scheur in), en mijn Lamborghini deuren gaan eruit, en komen standaard schanieren in..

dan ga ik naar de karwij en koop ik paar Liter schoolbord verf.. een paar verf rollers, en zootje schuur papier.. en dan de auto schuren en Matzwart rollen..

heb al paar vrijwilligers die van beroep schilder zijn, en dat wel vaker gedaan hebben op een auto.. die vinden het gewoon leuk om een auto te schilderen.

als dit goed gebeurd kan dat er heel vet uitzien!!..

ik heb nu van die Chrome angel eyes erin zitten, deze gaan eruit.. en ga ik van mijn vorige civic de voorkant erop zetten.. dus deze koplampen en deze bumper:

Mischien nog even kijken naar een motorkap met booskijkers.

dus denk dat die civic.. met die voorkant en Zwarte ramen.. helemaal mat zwart is met 17 Chrome dikke velgen eronder (die heb ik nog liggen) Happy, laughing,

word wel een vet autootje dan denk ikHappy, laughing,
wil er niet teveel geld aan uit geven.

de civic die ik nu heb is blauw.. deze civic hierboven deed ik beginnende drag races/sprints mee.. ( Case heeft weleens rondje meegereden en hield ze hart vast:P) heb hem toen verkocht en die jongen waar ik hem aan verkocht heeft hem kapot gereden helaas.
Snoey    posted on 02-01-2010 07:12
Pff draaien op 1 januari is gaar! Was opzich wel druk en get ging wel lekker los, maar om 4 uur ging een grote groep weg, dus kakte het in. Toen ben ik maar Sunnery James en Ryan Marciano house gaan draaien, sfeer bleef vrolijk, maar knallen was het niet Unhappy
www.soundcloud.com/ten-hooven
Esmee    posted on 02-01-2010 07:52
@ Tomazos, T klinkt leuk dat zwart enzo Happy, laughing Maak je een fototje voor me van t eindresultaat? ik ben wel benieuwd Cool
Tomazos    posted on 02-01-2010 09:08
matzwart staat vetHappy, laughing,

heb wel vaker een auto mat zwart met de roller gezien met donkere koplampen, helemaal matzwart.. met zwarte ramen, zwarte achterlichten, en dan grote glimmende chrome velgen..

maar of het bij mijn auto staat weet ik niet.. dat zien we dan wel weerHappy, laughing

en anders is het jammer van die paar potjes verf:P

zoiets als dit:
User edit by Tomazos on 02-01-2010 @ 09:11:45 (6%)
ceesietopc    posted on 02-01-2010 09:14
Wow, zeker vette plannen. Happy, laughing Ben benieuwd naar het eindresultaat. Jammer van matzwart is dat het er op de foto altijd minder uitziet dan in het echt...
Tomazos    posted on 02-01-2010 09:17
vriendin van me zei: dan neem je toch schoolbord krijt..

dat kan ook nog:P
maar ben nu het verschil kwa uiterlijk aan het zoeken, anders mogen ze van mij best op mijn auto krijten..

ik wil het wel strak hebben.. dus niet van die hele diepe groeven in de verf.. zoals volgens mij bij schoolbord krijt het geval isHappy, laughing
main    posted on 02-01-2010 12:00
Poster: Tomazos
Vandaag belletje gehad..

mijn auto die ik kapot heb gereden voor een stoeprand, valt nog te redden.. ook het bandje was niet kapot, alleen de velg.
er moest ook een nieuwe apk op.. dat wou hij allemaal wel doen voor 150 eu..

aan de buitenkant is hij niet moeders mooiste.. dus als hij klaar is ga ik hem toch een beetje opknappen..

ik wil naar de sloop gaan, en zeischermen halen (deze zijn niet netjes) een nieuwe voorbumper.. (zit een scheur in), en mijn Lamborghini deuren gaan eruit, en komen standaard schanieren in..

dan ga ik naar de karwij en koop ik paar Liter schoolbord verf.. een paar verf rollers, en zootje schuur papier.. en dan de auto schuren en Matzwart rollen..

heb al paar vrijwilligers die van beroep schilder zijn, en dat wel vaker gedaan hebben op een auto.. die vinden het gewoon leuk om een auto te schilderen.

als dit goed gebeurd kan dat er heel vet uitzien!!..

ik heb nu van die Chrome angel eyes erin zitten, deze gaan eruit.. en ga ik van mijn vorige civic de voorkant erop zetten.. dus deze koplampen en deze bumper:

Mischien nog even kijken naar een motorkap met booskijkers.

dus denk dat die civic.. met die voorkant en Zwarte ramen.. helemaal mat zwart is met 17 Chrome dikke velgen eronder (die heb ik nog liggen) Happy, laughing,

word wel een vet autootje dan denk ikHappy, laughing,
wil er niet teveel geld aan uit geven.

de civic die ik nu heb is blauw.. deze civic hierboven deed ik beginnende drag races/sprints mee.. ( Case heeft weleens rondje meegereden en hield ze hart vast:P) heb hem toen verkocht en die jongen waar ik hem aan verkocht heeft hem kapot gereden helaas.

zonde om de lambo deuren eruit te halen!
waarom eigenlijk?
en waarom ga je m rollen ipv normale paint?

wel vet!
Leo981    posted on 02-01-2010 12:44
Poster: Tomazos
vriendin van me zei: dan neem je toch schoolbord krijt..

dat kan ook nog:P
maar ben nu het verschil kwa uiterlijk aan het zoeken, anders mogen ze van mij best op mijn auto krijten..

ik wil het wel strak hebben.. dus niet van die hele diepe groeven in de verf.. zoals volgens mij bij schoolbord krijt het geval isHappy, laughing

Hoezo schoolbord krijt, ga je dan gewoon met een krijtje erop zitten kleuren totdat ie mooi zwart isCool
Sandr    posted on 02-01-2010 13:08
Hahaha,

Nee schoolbord verf.... Als je daarmee verft creeer je een ondergrond die ongeveer hetzelfde is als een schoolbord. Je kan er dan met krijt optekenen en dit er ook zo weer afwassen.

Opzich wel een vet idee.. Kan je elke dag wat anders op je auto kalken...
Play that funky music white boy....
Estacy    posted on 02-01-2010 13:25
die corsa is wel echt toppunt van Sjonnie tuning... Maar waarom geen wrap? das in feite een grote sticker om je auto die 5 jaar blijft zitten. kost 600 tot 1000 euro, minder dan professioneel laten spuiten. als je em ooit doorverkoopt, haal je de wrap eraf, en voila, een auto met een mooie laklaag, zonder steenslag. en niet verkleurd. Verzekering hoef je ook niet naar te kijken, want die kijken namelijk naar de kleur onder de motorkap, en die blijft hetzelfde.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Leo981    posted on 02-01-2010 14:30
Poster: Sandr
Hahaha,

Nee schoolbord verf.... Als je daarmee verft creeer je een ondergrond die ongeveer hetzelfde is als een schoolbord. Je kan er dan met krijt optekenen en dit er ook zo weer afwassen.

Opzich wel een vet idee.. Kan je elke dag wat anders op je auto kalken...

dat dacht ik ook, alleen omdat er nu wel en eerst geen krijt achterstond raakte ik een beetje door de war.
Esmee    posted on 02-01-2010 15:37
Poster: JollyJunkie
Hier kan je een gratis mix van de afgelopen 10 jaar van Flying Lotus (wie kent hem niet, zeer innovatieve Electronica/Hiphop/Experimental artiest op Warp) downloaden gemixt door The Gaslamp Killer.

Althans dat staat er dat je hem kan downloaden, maar als ik op de link klik dan opent zich er een nieuw venster met zo'n Quicktime spelertje, weet iemand hoe ik hem kan downloaden? Happy, laughing

ikkkkk ben er achter Cool
als je op de titel + dat mp3 klikt, krijg je dat quicktime playertje, en daarnaast is een soort vierkantje. Als je daar op klikt krijg je de download.
Dyno    posted on 02-01-2010 16:28
Of gewoon rechtsklik & "opslaan als ..." doen! Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
JollyJunkie    posted on 02-01-2010 16:53
Dankjedankjedankje!
Het is gelukt Happy, laughing
ceesietopc    posted on 02-01-2010 17:36
Hmm.. hou het maar gewoon op mat zwart denk ik dan. Er op krijten doe je toch niet, en wordt echt lelijk. IMHO.

Net te horen gekregen dat mijn telefoon niet gerepareerd gaat worden omdat de reden waterschade is. Ik zie de corrosie idd, maar snap er niks van. Dat ding is nooit echt nat geweest, en niet in condensrijke omgevingen geweest. Een regenbui in mijn broekzak is de max... Dat gaat weer geld kosten.

Note to self: Beter op de website kijken voordat je naar de winkel gaat. Bax dicht. Nog langer wachten op testen CDJ2000.
Jorrit    posted on 02-01-2010 18:04
Poster: Estacy
die corsa is wel echt toppunt van Sjonnie tuning...

x2. Sowieso vind ik 'tuning' 9 van de 10 keer (zo niet 99 van de 100) een onwijs hoog sjonnie-gehalte hebben.
MaximDJ    posted on 02-01-2010 18:08
Idd Jorrit helemaal met je eens!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Tomazos    posted on 02-01-2010 18:22
Poster: Jorrit

x2. Sowieso vind ik 'tuning' 9 van de 10 keer (zo niet 99 van de 100) een onwijs hoog sjonnie-gehalte hebben.

is het ook.. ging alleen om hoe de lak wasHappy, laughing

hier een foto van hoe mijn civic er dan uit komt te zien..
want deze jongen heeft dezelfde auto, dezelfde bumper en koplampen die ik ook ga monteren..

alleen zijn mijn velgen chrome, en zwarte ramen:

ik vind het wel netjesHappy, laughing, als 'budget' optie:D

140 Users online: Lead & 14 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 86.334
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.708