De Late leeuw Chatcorner Deel 30! (27/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 22-12-2009 18:30

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 30! ??

Vote :   

Tomazos    posted on 01-01-2010 10:13
Ik ben net thuis..
was afgeladen vol.. en mijn zaaltje in verhouding weer het drukste :D jeeejCool

wat wel bizar was dat voor mij 3 totaal onbekende meiden naar me toe kwamen van: "jij draaide toch in spanje? in blanes??" lol Cool die hebben dat goed onthouden dan:P

zaterdag 2 januari moet ik in de grote zaal draaien..
vorig jaar was dat ook vol vanwege gratis entree en het concept.

iedereen was aan het schoonmaken enzo.. en had best wel honger.. na het schoonmaken zouden we gaan eten.. dus in die tussentijd de dj booth enzo opgebouwd en aangesloten voor zaterdag Happy, laughing, heb ik overdag lekker vrij..

daarna heerlijk met collega's aan de snacks en verse lasagna gegeten..
Overdag is die lokatie een restaurant.. en savonds een heel groot uitgaans centrum. dus de lasagna was echt lekker!

had ook smsjes van djr leden gehad.. maar ik stond te draaien in de zaal onder het uitgaans centrum, en heb daar geen bereik!, maar jullie ook een goed 2010 toegewenst Winking my eye

ben net thuis, en duik nu me bed in!
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 01-01-2010 @ 10:20:09 (21%)
Esmee    posted on 01-01-2010 11:50
Ik zal wel weer heel dom zijn... maar welk genre is dit soort muziek nou:
barthezz - on the move
Behind Blue Eyes (DJ Gollum Remix)
welcome to the club
House of justice
en dat soort nummers. Als je dat opzoekt op youtube krijg je Hands up. Van zo'n genre heb ik serieus nog nooit gehoord. Maar inderdaad, als je vervolgens verder zoekt op hands up tenminmixen krijg je allemaal dit soort muziek. Maar noemen we dit in NL nou ook Hands up? of zijn het alleen de Duitsers die dit zo noemen en hebben wij in NL een andere benaming?
the-melody    posted on 01-01-2010 11:55
Dat klinkt gewoon als dance in mijn ogen...
Dolivieira    posted on 01-01-2010 12:00
Ja dat valt onder dance.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bouncy    posted on 01-01-2010 12:17
Volgens mij ben ik de enige die niet heeft gedraait/uit is geweest gister!
Maargoed, ik werd wakker in een ander bed en vraag me nog steeds af hoe ik daar nou gekomen ben...
Xtremer    posted on 01-01-2010 12:24
Poster: Bouncy
Volgens mij ben ik de enige die niet heeft gedraait/uit is geweest gister!
Maargoed, ik werd wakker in een ander bed en vraag me nog steeds af hoe ik daar nou gekomen ben...

Haha, ik heb ook niet gedraaid hoor, zat bij familie die ik al een tijd niet had gezienCool.

Als iemand ge?nteresseerd is: 2x Pioneer CDJ-1000 MK3 te koop.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
qntr0l    posted on 01-01-2010 12:33
Iedereen hier natuurlijk ook een heel gelukkig en muzikaal 2010 gewenst!
Saskia    posted on 01-01-2010 12:39
Ik was bij vrienden maar dat was serieus het saaiste feest ever hahaha
ogja ik maak gelukkig mijn eigen feestje altijd wel!
gelukkig nieuwjaar gewenst iedereen
Roov    posted on 01-01-2010 12:43
Ik heb gister een feestje met vrienden gehad hier in de kelder, dat doe ik dus ook nooit meer. Overal kotsende mensen, een grote modderpoel hier in de kelder. Echt te jammer dit..

MAAR WEL ALLEMAAL EEN GELUKKIG NIEUWJAAR! Happy, laughing
Tekhead    posted on 01-01-2010 12:46
Poster: JollyJunkie
Ligt eraan welke Electro, kijk maar eens naar bv Bibio Winking my eye

of dr lektroluv'
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bart_    posted on 01-01-2010 13:01
Heb gisteren een DIK feestje gehad, niet normaal :p

Iedereen gelukkig en een vooral gezond 2010! Happy, laughing
Tekhead    posted on 01-01-2010 13:24
Amai, laat extra kerstcadeau van't vrouwke gehad, ben gisteren nog ff naar de recordstore geweest en 85 vinyls in uitverkop gekocht, en deze mooi terugbetaald gekregen. Leuk cadeau-ke, ze zei nog, omdat je altijd zo goed voor ons zorgt, en hard werkt om er voor te zorgen dat we niets te kort komen, hoe lief toch !
Saskia    posted on 01-01-2010 13:25
Dat is echt heel lief inderdaad tekhead Happy, laughing
Esmee    posted on 01-01-2010 13:34
Poster: Tekhead
Amai, laat extra kerstcadeau van't vrouwke gehad, ben gisteren nog ff naar de recordstore geweest en 85 vinyls in uitverkop gekocht, en deze mooi terugbetaald gekregen. Leuk cadeau-ke, ze zei nog, omdat je altijd zo goed voor ons zorgt, en hard werkt om er voor te zorgen dat we niets te kort komen, hoe lief toch !

main    posted on 01-01-2010 13:58
Poster: Roov
Ik heb gister een feestje met vrienden gehad hier in de kelder, dat doe ik dus ook nooit meer. Overal kotsende mensen, een grote modderpoel hier in de kelder. Echt te jammer dit..

MAAR WEL ALLEMAAL EEN GELUKKIG NIEUWJAAR! Happy, laughing

ah, dat had ik bij n vriend precies zo (behalve de kotsende mensen) was top!
Tekhead    posted on 01-01-2010 14:10
@saskia: ja, ze steunt me ook in alles wat ik doe, en dat is niet echt makkelijk want we hebben een leeftijdsverschil van 17 jaar, en zijn al 9 jaar samen (2 jaar getrouwd), toch een generatie verschil, en toch lukt het ongeloofelijk goed tussen ons, als je elkaar maar wilt begrijpen lukt het wel.
Dolivieira    posted on 01-01-2010 14:15
@saskia: ja, ze steunt me ook in alles wat ik doe, en dat is niet echt makkelijk want we hebben een leeftijdsverschil van 17 jaar, en zijn al 9 jaar samen (2 jaar getrouwd), toch een generatie verschil, en toch lukt het ongeloofelijk goed tussen ons, als je elkaar maar wilt begrijpen lukt het wel.

MazzelpikCool
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
sher    posted on 01-01-2010 14:21
Iedereen een gelukkig nieuwjaar...!
Saskia    posted on 01-01-2010 14:30

Dan houdt haar maar goed bij je want zoon dingen gebeuren niet erg vaak! Winking my eye Ik vind het echt mooi Happy, laughing dat jullie in 2010 ook maar weer gelukkig mogen zijn Happy, laughing
Renzis    posted on 01-01-2010 14:32
Heb je een uurtje of 2 ? Op enkele site's na zijn ze allemaal gevestigd in obscure landen of eilanden, en vallen ze niet te controleren, en zoals altijd, win je in het begin en naderhand verlies je toch alleen maar, of denk je nu echt dat ze een liefdadigheidsinstelling zijn die het niet erg vinden dat ze winsten moeten uitbetalen ? Tevens zijn de meeste van die goksite's gewoon een dekmantel voor crimineel geld wit te wassen.

First of all gelukkig nieuwjaar.

Je zegt heel goed op enkele site's na. Daar spelen ook de mensen op die puur voor het poker gaan. En die goede site's kunnen het niet maken de winst die jij VAN ANDERE mensen maakt niet uit te betalen. En ja het werkt overal zo dat als je wint en je verder doorwil gaan je uiteindelijk weer verliest, iets met logica, je kan niet altijd winnen.
Tekhead    posted on 01-01-2010 14:44
Poster: djdolivieira

MazzelpikCool
 mss wel Cool, maar moet er ook veel voor doen, dus dat mazzelpik is ook voor haar. En als ik geen dj was, ook toen ik haar leerde kennen, hadden wwij elkaar wss nooit ontmoet, en had ik nu mss opgezadeld gezeten met een zeurkous van mijn eigen leeftijd, en dan hadden ze mij wss ook al ergens tussen de witte jassen opgesloten zonder m'n Technics gear Cool. een relatie doen slagen moet van 2 kanten komen, elkaar begrijpen, begrip tonen voor somige zaken waar jezelf niet echt in kan vinden, en dat ik soms zo zot als een stop ben, hielp me in vorige relatie alleen maar achteruit.
Bootstrap    posted on 01-01-2010 15:36
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Was wel een hard feestje gisteren, ik lag om een uur of 5 dronken op een matras in een raar kamertje CoolWel heerlijk geslapen, maar dat kan ook bijna niet anders na zo veel bier en champagne.. Ik heb wel een gig weten te regelen Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
timmy90    posted on 01-01-2010 15:46
feestje gistere? was groot succes!
veel? sfeer, veel volk,
en een?mooie?cent verdiend!
timmy90    posted on 01-01-2010 15:46
en een gelukkig nieuwjaar? aan iedereen!
Tekhead    posted on 01-01-2010 15:53
Poster: timmy90
feestje gistere? was groot succes!
veel? sfeer, veel volk,
en een?mooie?cent verdiend!
 TOP Timmy, dit staat mooi geboekt voor je dj portefolio Cool

165 Users online: W.i.M & 23 Guests (141 Unknown)
Pages generated today : 56.427
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.664.178