Poster: Bouncy
Volgens mij ben ik de enige die niet heeft gedraait/uit is geweest gister!
Maargoed, ik werd wakker in een ander bed en vraag me nog steeds af hoe ik daar nou gekomen ben...
Poster: JollyJunkie
Ligt eraan welke Electro, kijk maar eens naar bv Bibio
Poster: Tekhead
Amai, laat extra kerstcadeau van't vrouwke gehad, ben gisteren nog ff naar de recordstore geweest en 85 vinyls in uitverkop gekocht, en deze mooi terugbetaald gekregen. Leuk cadeau-ke, ze zei nog, omdat je altijd zo goed voor ons zorgt, en hard werkt om er voor te zorgen dat we niets te kort komen, hoe lief toch !
Poster: Roov
Ik heb gister een feestje met vrienden gehad hier in de kelder, dat doe ik dus ook nooit meer. Overal kotsende mensen, een grote modderpoel hier in de kelder. Echt te jammer dit..
MAAR WEL ALLEMAAL EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!
@saskia: ja, ze steunt me ook in alles wat ik doe, en dat is niet echt makkelijk want we hebben een leeftijdsverschil van 17 jaar, en zijn al 9 jaar samen (2 jaar getrouwd), toch een generatie verschil, en toch lukt het ongeloofelijk goed tussen ons, als je elkaar maar wilt begrijpen lukt het wel.
@saskia: ja, ze steunt me ook in alles wat ik doe, en dat is niet echt makkelijk want we hebben een leeftijdsverschil van 17 jaar, en zijn al 9 jaar samen (2 jaar getrouwd), toch een generatie verschil, en toch lukt het ongeloofelijk goed tussen ons, als je elkaar maar wilt begrijpen lukt het wel.
Heb je een uurtje of 2 ? Op enkele site's na zijn ze allemaal gevestigd in obscure landen of eilanden, en vallen ze niet te controleren, en zoals altijd, win je in het begin en naderhand verlies je toch alleen maar, of denk je nu echt dat ze een liefdadigheidsinstelling zijn die het niet erg vinden dat ze winsten moeten uitbetalen ? Tevens zijn de meeste van die goksite's gewoon een dekmantel voor crimineel geld wit te wassen.
Poster: djdolivieiramss wel
Mazzelpik
Poster: timmy90TOP Timmy, dit staat mooi geboekt voor je dj portefolio
feestje gistere? was groot succes!
veel? sfeer, veel volk,
en een?mooie?cent verdiend!