Poster: matezo
domme opmerking.... soms is daar geen rede voor maar omdat er voor zijn naam dj staat denkt iedereen dat hij goed is!
Poster: main
god wat kan ik me toch ergeren aan mensen die: hun mix op youtube zetten, niet kunnen mixen en toch cdj 1000's en een djm 800 hebben..
ken bijv een youtube gebruiker die nu 2 jaar dj is maar nog steeds niet kan beatmatchen.. (niet eens met cdj 1000's en house muziek) dat zou die toch door moeten hebben..
Poster: Renzis
doen er hier ook mensen online pokeren?
Poster: Tekhead
Ik doe niet mee aan die afzetterij
Poster: BoydGrift
Staat op beide computers windows xp? Dan zit er volgensmij een tool op die bestanden en instellingen overzetten heet.
Link
Poster: Renzis
Hoe kom je erbij dat dat afzetterij zou zijn. Onderbouw eens een mening in plaats van dit soort uit de lucht gegrepen teksten.
@Esmee, nice zo deed ik dat ook altijd. Gisteren een dikke pot gewonnen tijdens een toernooi!:D
Poster: djdolivieira
Dat sommige het ook niet door hebben dat ze het niet kunnen.
Poster: Sandr
Dit krijg ik niet voor elkaar. Zijn er nog andere manieren?
Poster: Esmee
ooh klinkt leukwat speel je allemaal?
ik speel texas hold'em, omaha, omaha high low en af en toe 5 hand.
Poster: Saskia
En dan is je ooronsteking over en heb je keelontsteking ?
Gaat lekker zo :P
Poster: Bouncy
Als we nou met z'n allen proberen om deze late leeuw te laten eindigen op 31 december rond 23:59? (moeten we alleen nog een kansloos iemand hebben die om die tijd de 1000ste post wil maken)
Poster: RenzisHeb je een uurtje of 2 ? Op enkele site's na zijn ze allemaal gevestigd in obscure landen of eilanden, en vallen ze niet te controleren, en zoals altijd, win je in het begin en naderhand verlies je toch alleen maar, of denk je nu echt dat ze een liefdadigheidsinstelling zijn die het niet erg vinden dat ze winsten moeten uitbetalen ? Tevens zijn de meeste van die goksite's gewoon een dekmantel voor crimineel geld wit te wassen.
Hoe kom je erbij dat dat afzetterij zou zijn. Onderbouw eens een mening in plaats van dit soort uit de lucht gegrepen teksten.