Poster: Tekhead
Voor de vinyl liefhebbers is er net als vorig jaar een 12" sales, alles aan 1 en 2 euro, de winkel is in Antwerpen, als je interesse hebt pm me maar, dan pm ik het adres.
Poster: Xtremer
Wat zou een mooie prijs zijn voor mijn CDJ-1000 MK3's?
Aangeschaft in April 2008.
Alles is aanwezig:
- Dozen
- 2x Ongebruikte net en audio snoeren (had ik al liggen en digitale audio)
- 2x Faderstartkabels
- Alle documenten, handleidingen etc
- 2x 64 MB SD's (origineel en ongebruikt)
- 2x 1GB SD's (deze zijn wel gebruikt)
De CDJ's staan max. 5 uur per week aan wegens school en werk en 1x het huis uit geweest voor een verjaardag voor kleine kinderen. Geen beschadigingen, niets! Ik zat zelf aan een startbedrag van 2000 te denken.
Poster: Seca
Bedoel je in de lange nieuwstraat?
Ik ga er zondag eens kijkenHopelijk zit er nog wat goeie stuff tussen! :p
Is de kelder eigenlijk dit jaar open?
Ben nog nooit in de kelder geweest..
Poster: Winston
Kan iemand me helpen aan een lijstje met alle house/dance remixjes van nummers van michael jackson.
Poster: main
god wat kan ik me toch ergeren aan mensen die: hun mix op youtube zetten, niet kunnen mixen en toch cdj 1000's en een djm 800 hebben..
ken bijv een youtube gebruiker die nu 2 jaar dj is maar nog steeds niet kan beatmatchen.. (niet eens met cdj 1000's en house muziek) dat zou die toch door moeten hebben..
Poster: Snoey
Onzin om je daar aan te ergeren, als je weet dat ze niet verder komen dan hun slaapkamer.
Poster: Adrien1989
800 tot 850 p/s.?
god wat kan ik me toch ergeren aan mensen die: hun mix op youtube zetten, niet kunnen mixen en toch cdj 1000's en een djm 800 hebben..
ken bijv een youtube gebruiker die nu 2 jaar dj is maar nog steeds niet kan beatmatchen.. (niet eens met cdj 1000's en house muziek) dat zou die toch door moeten hebben..
t erge is dus dat ie n drive-in show heeft en serieus boekingen heeft (niet veel maar toch)
t erge is dus dat ie n drive-in show heeft en serieus boekingen heeft (niet veel maar toch)
Poster: Mixt-Ape
USA Import of wat?
Poster: Seca
Bedoel je in de lange nieuwstraat?
Ik ga er zondag eens kijkenHopelijk zit er nog wat goeie stuff tussen! :p
Is de kelder eigenlijk dit jaar open?
Ben nog nooit in de kelder geweest..
Poster: BouncyPoster: Yorick
Zoooo,,
Ga nu even 4 cluster's Amdamson Y18 inhangen,, op Amsterdam United/Awakenings
Ik mocht daar ook gaan bouwen, ging jammergenoeg niet door voor mij.Voor welk bedrijf dan?
Poster: Snoey
Dan moet je toch maar eens gaan nadenken waarom die gene wel boekingen heeft en jij niet. Leer er van![]()
Poster: OneSixty
WE WANT LINKJE!
Poster: timmy90
heeft iemand nog iets gehoord van dat misverstand/oplichting van die rodec mixer?
Poster: Renzis
doen er hier ook mensen online pokeren?