Poster: Tekhead
gaan we oorlog voeren tegen mij??
Antwerpenaren zijn niet arrogant, .................. ze zijn gewoon beter
@the melody, jaja boeren van over het water........ zwijgen beter.
Poster: timmy90
ma nee gij?twas ma om te lache, der loopt overal van da volk rond!
juist den antwerp, shotte kunne ze ni, das da precies een duivekot
tis daar oem te bleiten oep den antwerp, tja heel beschaamd, ik ben er al sinds ik 6 jaar oud was supporter van, heb overal geweest in europa, tot op Wembley, dan doet het pijn als je ziet hoe het ber nu aan toe gaat. Mss moetgen we doen zoals KV Mechelen destijds.
Poster: DAWAl ooit in Antwerpen geweest DAW ? Wij kunnen tenminste lachen met onszelf. Ik zeg alleen maar wat andere over ons denken.
Zeker iets te lang in de kou gestaan ? En dan vreemd vinden dat men je niet serieus neemt?
zeg Timmy, nen echte manenblusser is eigenlijk toch ne Racinger, of vergis ik me ??
Poster: the-melody
tekhead... waar staat de boerentoren? Juist in antwerpen...
En ik heb 2 jaar in antwerpen gewoont: Morgenstraat en op de Vrijdagmarkt. Ik kan je zeggen dat antwerpaner de grootste boeren zijn van heel belgi?. Ik zeg niet elke antwerpenaar. Maar de mensen waarmee ik in contact kwam wel.
Poster: timmy90woon je in Mechelen zelf tim ?
oooooh, roger, uw pillekes vergeten vandaag?
malinwa ploeg van't stad h?!
nee nee nee racing is eenwoord da hier thuis verboden is ze!
Al ooit in Antwerpen geweest DAW ? Wij kunnen tenminste lachen met onszelf. Ik zeg alleen maar wat andere over ons denken.
woon je in Mechelen zelf tim ?
Poster: DAWjij ook DAW- DSB, wie is hier arrogant ?
Meerdere malen voor het werk en natuurlijk met verplichte stads toer etc. Kan me niet herinneren dat mijn collega's of ik zo over Antwerpenaren dacht. Tja dat van Boeren heb ik vaker gehoord/gedacht?
Maar droom verder... dat kan geen kwaad.?
@snoey: er is geen stad in het buitenland waar meer Hollanders te vinden zijn dan in Antwerpen, bij ons vindt je alles, van eten en drinken, uitgaan, shoppen, cultuur, etc...etc... 24/24 kan je feesten bij ons, dus denk niet dat het aan ons ligt als jij je er niet goed voelde.
Poster: TekheadPoster: DAW
Meerdere malen voor het werk en natuurlijk met verplichte stads toer etc. Kan me niet herinneren dat mijn collega's of ik zo over Antwerpenaren dacht. Tja dat van Boeren heb ik vaker gehoord/gedacht?
Maar droom verder... dat kan geen kwaad.?
jij ook DAW- DSB, wie is hier arrogant ?
Poster: Snoey
Parijs bijvoorbeeld vond ik wel een leuke stad, zelfde voor Milaan. Feesten viel wel tegen, stonden meer stil en te kijken en de mooie meiden lopen daar met lelijke gasten.?
Ik weet verder niet of de Noxx en het Sportpaleis een goede afspiegeling zijn van het uitgaansleven daar, maar dat zijn mijn ervaringen.
Poster: Mixt-Ape
Weet ik zijn, da's niet ver van bij mij!
Poster: Snoey
En weer een nieuw trackje in me hyves spelertje
Dit keer mijn remix van The Riddle, ja dat hele oude nummer ja
Beluister hem snel op www.ten-hooven.hyves.nl, want op is op!