De Late leeuw Chatcorner Deel 30! (18/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 22-12-2009 18:30

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 30! ??

Vote :   

Tekhead    posted on 28-12-2009 12:50
Bij ons plaats genoeg Snoey, en Antwerpenaars en Amsterdammers zijn uit hetzelfde hout gesneden, allebei (volgens andere) een arrogant volk met ne grooooooooooooooooooote smoel LOL.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MaximDJ    posted on 28-12-2009 12:52
Effe mijn Creativiteit kwijt:?Cool

Ik liet laatst een pannenkoek vallen, dus belde ik obama op of hij een tegel in zijn schoen had. Toen?verwachtte ik half en half dat er een komeet zou landen in mijn webcam, maar uiteindelijk kwam de hijskraan naar beneden en verdronk in het gras.?

Met alle chinezen stonden wij te rouwen om de hijskraan. Totdat Fou Young Hai opeens zijn meter bier tevoorschijn haalde en iedereen begon de drogeren met pokerkaarten. De swarovski mensen waren diep geschokt en hebben de dierenambulance gebeld omdat ze vonden dat het water te nat was. Hierover is bericht in de 3e e-mail van de maand naar alle aanwezige apen van de speech van de Dalai Lama. Iedereen in de zaal vond dat de lama wel eens een aardappelschilmesje in zijn grote teen kon gebruiken, dus werd er massaal op een luxaflex gestemd. Dit was nogal van invloed op de tepelgrootte van de indianen.?

Toen werd het woord van 2008 bekend gemaakt. Het woord was zwaffelen. Alle zwollenaren gingen toen tegen britney spears zeggen dat haar sofa eigenlijk meer een wokpan leek. Britney werd hevig emotioneel en smeerde haar brood met een Havo opleiding. Dit was zo grappig dat een McTepel accuut een hartritme-turbo kreeg. Met dit geval werd geen rekening gehouden toen de paus zei dat hij eigenlijk van ingelijste infrastructuren houdt.?Cool

Tot zover Maxim's berichtgeving.
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Tekhead    posted on 28-12-2009 12:54
Poster: MaximDJ

Effe mijn Creativiteit kwijt:?Cool

Ik liet laatst een pannenkoek vallen, dus belde ik obama op of hij een tegel in zijn schoen had. Toen?verwachtte ik half en half dat er een komeet zou landen in mijn webcam, maar uiteindelijk kwam de hijskraan naar beneden en verdronk in het gras.?

goe pilleke maximdj
Met alle chinezen stonden wij te rouwen om de hijskraan. Totdat Fou Young Hai opeens zijn meter bier tevoorschijn haalde en iedereen begon de drogeren met pokerkaarten. De swarovski mensen waren diep geschokt en hebben de dierenambulance gebeld omdat ze vonden dat het water te nat was. Hierover is bericht in de 3e e-mail van de maand naar alle aanwezige apen van de speech van de Dalai Lama. Iedereen in de zaal vond dat de lama wel eens een aardappelschilmesje in zijn grote teen kon gebruiken, dus werd er massaal op een luxaflex gestemd. Dit was nogal van invloed op de tepelgrootte van de indianen.?

Toen werd het woord van 2008 bekend gemaakt. Het woord was zwaffelen. Alle zwollenaren gingen toen tegen britney spears zeggen dat haar sofa eigenlijk meer een wokpan leek. Britney werd hevig emotioneel en smeerde haar brood met een Havo opleiding. Dit was zo grappig dat een McTepel accuut een hartritme-turbo kreeg. Met dit geval werd geen rekening gehouden toen de paus zei dat hij eigenlijk van ingelijste infrastructuren houdt.?Cool

Tot zover Maxim's berichtgeving.

goe pilleke zeker
User edit by Tekhead on 28-12-2009 @ 13:05:04 (2%)
DJADMIN    posted on 28-12-2009 12:57
Zo,
net terug van een weekje Arabische Emiraten...super mooi ! Wat een land zeg, erg indrukwekkend. Prijzen van electronica waren erg goed...nieuwe CDJ 900 kostte maar 970 euro. Vond ik wel meevallen, maargoed, dan moet je officieel wel invoerbelasting betalen als je pech hebt...

In ieder geval, was erg onder de indruk van het land. Ook nog even naar Oman geweest door de duinen, echt prachtig zicht. Ik zal binnenkort eens wat foto's posten...

Een hoogtepunt was natuurlijk de hoogste toren van de wereld...ik heb wel 30 minuten staan kijken hoe ze ooit zo'n toren van 800 meter kunnen bouwen, en hoe er dan alsnog hijskranen op 700 meter kunnen bouwen....ongelofelijk !!

In ieder geval ga ik zeker een keer terug...!

En nu weer fijn djr ' en !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Esmee    posted on 28-12-2009 13:02
zoo klinkt super DJADMIN!Winking my eye

eindelijk een filmpje opgenomen waar naar mijn idee t beeld en geluid sync loopt :O (bedankt xtremer Happy, laughing)
volgende keer moet ik even een lampje aandoen want hij is een beetje donker geworden... ik zal m straks ff uploaden naar joutaube Cool
ccc    posted on 28-12-2009 13:07
Poster: Tekheadgoe pilleke maximdj

Volgens mij heeft ie gewoon een zegel gehad. Want die text raakt kant noch wal. Tongue
Tekhead    posted on 28-12-2009 13:09
voor diegene die willen weten hoe het vroeger was, http://djtekhead.hyves.nl/ en klik m'n gadgets aan, dan weten velen dat ze toch wat laat geboren zijn LOL
User edit by Tekhead on 28-12-2009 @ 13:18:47 (7%)
Tekhead    posted on 28-12-2009 13:09
oeps dubbel klik
User edit by Tekhead on 28-12-2009 @ 13:10:23 (93%)
Adrien1989    posted on 28-12-2009 13:12
Poster: Tekhead
voor diegene die willen weten hoe het vroeger was, djtekhead@hyves.nl, en klik m'n gadgets aan, dan weten velen dat ze toch wat laat geboren zijn LOL

Je link doet het niet Happy, laughing.
Tekhead    posted on 28-12-2009 13:16
http://djtekhead.hyves.nl/

nu zou hij het wel moeten doen.
User edit by Tekhead on 28-12-2009 @ 13:17:24 (100%)
Adrien1989    posted on 28-12-2009 13:24
Jup
Esmee    posted on 28-12-2009 13:30
als dr nog mensen zijn met intresse voor mn filmpje: KLIK
Mathiz    posted on 28-12-2009 14:01
Ik heb dan toch besloten voor een ecler evo4 te gaan ik ga hem een van deze dagen ophalen !
Adrien1989    posted on 28-12-2009 14:03
Why
justjustin    posted on 28-12-2009 14:03
zo lieve mede djr's! ben weer eens online! Winking my eye
Mathiz    posted on 28-12-2009 14:06
Why whyConfused??
Esmee    posted on 28-12-2009 16:28
hij zal wel willen weten waarom je voor die bent gegaan Winking my eye
Renzis    posted on 28-12-2009 16:52
Damn!!: dit is echt de meeste zieke savanne battle die je ooit gezien hebt: Youtube
ZIEN!!

main    posted on 28-12-2009 17:07
zoiets heb ik in t echt gezien!
nouja, dat een leeuw aan t eten was van een buffel.
vorig jaar in deze vakantie naar tanzania geweest (25 jarig huwelijk van m'n ouders, eerste keer buiten de eu voor mijCool)

leeuw

hmm, ik kan die foto niet heel goed krijgen op een of andere manier..
User edit by main on 28-12-2009 @ 17:10:56 (40%)
Snoey    posted on 28-12-2009 17:50
Bij ons plaats genoeg Snoey, en Antwerpenaars en Amsterdammers zijn uit hetzelfde hout gesneden, allebei (volgens andere) een arrogant volk met ne grooooooooooooooooooote smoel LOL.

Paar keer in Antwerpen geweest, maar dat is niks voor mij.?

www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 28-12-2009 18:33
wat is er mis mee ?
Snoey    posted on 28-12-2009 18:35
Ik miste daar sfeer, ze waren daar niet erg spontaan of feestelijk.
www.soundcloud.com/ten-hooven
the-melody    posted on 28-12-2009 18:36
Poster: Snoey
Ik miste daar sfeer, ze waren daar niet erg spontaan of feestelijk.
 CoolHeld van de dag !
timmy90    posted on 28-12-2009 18:38

amai ze ma zeker!
die antwerpenare... Cool
Tekhead    posted on 28-12-2009 19:06
gaan we oorlog voeren tegen mij ConfusedConfused??

Antwerpenaren zijn niet arrogant, .................. ze zijn gewoon beter Cool

@the melody, jaja boeren van over het water........ zwijgen beter.

241 Users online: 14 Guests (227 Unknown)
Pages generated today : 34.491
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.422.865