Poster: MaximDJgoe pilleke zeker
Effe mijn Creativiteit kwijt:?
Ik liet laatst een pannenkoek vallen, dus belde ik obama op of hij een tegel in zijn schoen had. Toen?verwachtte ik half en half dat er een komeet zou landen in mijn webcam, maar uiteindelijk kwam de hijskraan naar beneden en verdronk in het gras.?
goe pilleke maximdj
Met alle chinezen stonden wij te rouwen om de hijskraan. Totdat Fou Young Hai opeens zijn meter bier tevoorschijn haalde en iedereen begon de drogeren met pokerkaarten. De swarovski mensen waren diep geschokt en hebben de dierenambulance gebeld omdat ze vonden dat het water te nat was. Hierover is bericht in de 3e e-mail van de maand naar alle aanwezige apen van de speech van de Dalai Lama. Iedereen in de zaal vond dat de lama wel eens een aardappelschilmesje in zijn grote teen kon gebruiken, dus werd er massaal op een luxaflex gestemd. Dit was nogal van invloed op de tepelgrootte van de indianen.?
Toen werd het woord van 2008 bekend gemaakt. Het woord was zwaffelen. Alle zwollenaren gingen toen tegen britney spears zeggen dat haar sofa eigenlijk meer een wokpan leek. Britney werd hevig emotioneel en smeerde haar brood met een Havo opleiding. Dit was zo grappig dat een McTepel accuut een hartritme-turbo kreeg. Met dit geval werd geen rekening gehouden toen de paus zei dat hij eigenlijk van ingelijste infrastructuren houdt.?
Tot zover Maxim's berichtgeving.
Poster: Tekheadgoe pilleke maximdj
Poster: Tekhead
voor diegene die willen weten hoe het vroeger was, djtekhead@hyves.nl, en klik m'n gadgets aan, dan weten velen dat ze toch wat laat geboren zijn LOL
Bij ons plaats genoeg Snoey, en Antwerpenaars en Amsterdammers zijn uit hetzelfde hout gesneden, allebei (volgens andere) een arrogant volk met ne grooooooooooooooooooote smoel LOL.
Poster: Snoey
Ik miste daar sfeer, ze waren daar niet erg spontaan of feestelijk.
Bij ons plaats genoeg Snoey, en Antwerpenaars en Amsterdammers zijn uit hetzelfde hout gesneden, allebei (volgens andere) een arrogant volk met ne grooooooooooooooooooote smoel LOL.