Poster: MaximDJin Belgie lossen we dat niet af he
Ik vraag buiten zwolle sowieso altijd reiskosten (0.20 per km) en heb gewoon een vaste prijs per 5 uur voor de Drive In. Heb verschillende shows, en die duren allemaal 5u, kan natuurlijk langer en natuurlijk korter. Meestal rond de ?350 ex. BTW en ex. reiskosten per avond. Ben ong. 4 keer per maand aan de bak.
@Timmy,
Dan zou ik ong. ?200 vragen? Ex. BTW (Neem aan dat je dat aflost)?
Poster: timmy90
ok, thanx voor de hulp allemaal!
Poster: Xtremer
Heb je geen digitale camera met video functie? Ik gebruik mijn digitale camera ook voor m'n mixvideo's. Het geluid neem ik op via de line-in op mijn geluidskaart met Cool Edit Pro 2.1. Voorheen plakte ik het beeld en het geluid onder elkaar met Windows Movie Maker, maar gebruik nu Adobe Premiere en After Effects CS4.
Poster: Esmee
oeh das een hele slimme!
maar kan ik dan zegmaar het geluid van mn camera eraf halen? want die neemt ook standaard geluid op en dat is niet zo denderend zegmaar...
Ik ga dat dan inderdaad doen met Windows Movie maker... Pinacle staat alleen op mn pa's pc en vind ik te veel werk om te gebruiken voor iets simpels :P
Poster: Snoey
Tafel is toch prima? Anders maak je wat lades in of wat planken eronder, zodat je die ruimte als opbergruimt kan gebruiken voor bijv schoolboekeb.
Poster: Xtremer
Dat kan zeker! Geluid kun je in Windows Movie Maker eraf halen en nieuwe eronder zetten, een stuk makkelijker, zo klaar!
Poster: dp_
Gisteren ook maar eens met After Effect lopen klooien.
http://www.youtube.com/watch?v=4Zne8Uoi3OI
Poster: Look
De kerstman is aardig voor mij geweest dit jaar: 2x KRK RP6 G2 gekregen!
Poster: Winston
@Esmee: Je kon best een topic voor openen. Er bestaat nog geen topic over video opnames. En steeds meer members willen video's maken van hun DJ skills.
Poster: Look
De kerstman is aardig voor mij geweest dit jaar: 2x KRK RP6 G2 gekregen!