Poster: Bootstrap
Slaap lekker, ik ga ook tukken. Ik ben trouwens ook van plan om komende week een dj meubel te maken. Ik moet alleen nog beslissen of ik echt iets speciaals ga maken of gewoon een tafel in elkaar schroef.
Poster: walteur
is het een groot feest? het is natuurlijk wel nieuwjaar, dan is het wat meer?
Poster: Tekhead
100,00 eurokes is voor dergelijke leuk meegenomen, heb je eten drinken en een zakcentje voor je nieuwe speakers he Timmy
Poster: timmy90
voila, zoiets dacht ik ook, 100/150, komt in ordethanx
Poster: MaximDJ
Ik zou voor 100 eurie's niet komen op oudjaarsavond!! Je kan echt wel meer vragen! Tussen de 200 en 250! En dat vindt ik dat nog wel het minimale hoor! Denk er eens aan hoevaak ze je terug gaan verdienen op die avond!
het is in een cafe met 60 personen kan je echt niet veel vragen. Ik ga ook de deur niet uit voor die prijs, maar ik draai dan ook al heel lang, en draai ook niet in gewoon caf?'s. Maar als Timmy dat genoeg vindt, wie zijn wij om dat af te breken
suc6 ermee, beetje goed onderhandelen en het lukt je wel, je bent trouwens een sympathieke gast.
Vraag ik nu heel veel, of jullie zo weinig??
Ja, eigenlijk draai ik alleen met mijn Drive In, en in Discotheken.
Voor een jeugdfuif met 300 personen en een installatie aanwezig voor 6u zou ik toch gaan denken aan ?550 ex. BTW of iets in die richting (Als de installatie van jezelf is natuurlijk h?, dan bedoel ik Licht & Geluid)