Poster: Tomazossjonge toch dit is echt balen, maar een geluk idd dat je 5 min. ervoor je wagen toch hebt verzet, en dat je slim genoeg was om die beslissing te nemen.
net me auto kapot gereden
reed even naar de kroeg, kijken of er bekende waren.. was niet glad, ik reed half uur later terug naar huis en ging de bocht uit..
klapte flink hard tegen de stoeprand (ja zoiets doet pijn.. ook met +- 40 km/u), en nu zit mijn linkervoorwiel ergens waar het niet hoort te zitten..
daar gewacht op takel dienst (1,5 uur), wel met wat vrienden in de auto blijven zitten voor de warmte,
en in die 1,5 uur tijd hebben we 2 politie busjes de bocht uit zien gaan, en stuk of 6 auto's.. en nog een paar taxi's
ik zag in mijn spiegel een auto op me afglijden en zei dat iedereen zich vast moest houden voor een klap.. was een golf 4 die de stoep op knalde, en hem in de bosjes parkeerde om mij te ontwijken..
toen al piepend en krakend met de auto maar een veiliger plekje opgezocht.. toen wij daar stonden gleed er nog een auto uit de bocht, en ging precies over de plek waar wij stonden.. dus we keken elkaar maar even aan van: goed dat we net 5 minuten op een ander plekje staan..
pff..
als hij echt totall loss is word het een nieuwe auto kopen in deze tijd van crisis.
Poster: ceesietopc
Vooruit Patrick :P
Ik vind het er redelijk strak uit zien, misschien een beetje standaard. Het is nu nog te simpel, maar met een leuke invulling van het oranje vlak boven in kan het best vet worden. Dit lijkt me trouwens nog best een moeilijke klus, want wat is nou een mooie derde kleur bij grijs en oranje? Een andere grijs of een andere oranje?
Poster: Xtremer
Ik ga nog even kijken wat betreft de kleuren combinaties. Dat oranje vlak zal ik vandaag ook even vullen. Heb alvast een beginnetje in HTML gezet. Zie deze link.
Poster: Yorick
Ziet er goed uit
waarin heb je het gemaakt?
Poster: Tekhead
sjonge toch dit is echt balen, maar een geluk idd dat je 5 min. ervoor je wagen toch hebt verzet, en dat je slim genoeg was om die beslissing te nemen.
Poster: Tomazos
net me auto kapot gereden
reed even naar de kroeg, kijken of er bekende waren.. was niet glad, ik reed half uur later terug naar huis en ging de bocht uit..
klapte flink hard tegen de stoeprand (ja zoiets doet pijn.. ook met +- 40 km/u), en nu zit mijn linkervoorwiel ergens waar het niet hoort te zitten..
daar gewacht op takel dienst (1,5 uur), wel met wat vrienden in de auto blijven zitten voor de warmte,
en in die 1,5 uur tijd hebben we 2 politie busjes de bocht uit zien gaan, en stuk of 6 auto's.. en nog een paar taxi's
ik zag in mijn spiegel een auto op me afglijden en zei dat iedereen zich vast moest houden voor een klap.. was een golf 4 die de stoep op knalde, en hem in de bosjes parkeerde om mij te ontwijken..
toen al piepend en krakend met de auto maar een veiliger plekje opgezocht.. toen wij daar stonden gleed er nog een auto uit de bocht, en ging precies over de plek waar wij stonden.. dus we keken elkaar maar even aan van: goed dat we net 5 minuten op een ander plekje staan..
pff..
als hij echt totall loss is word het een nieuwe auto kopen in deze tijd van crisis.
Poster: Bootstrap
Pff balen man.. Ik heb het een keer met een scooter gehad, dus ik weet wel een beetje hoe het voelt. Hopen dat je de gemeente aansprakelijk kunt stellen!
hoef 23 januari pas weer ver weg:P
die tourbus had nog aardig gewicht ook zeker?blijft iets makkelijker liggen, gelukkig ook niks gebeurd met jou en de bus
hoef 23 januari pas weer ver weg:P
die tourbus had nog aardig gewicht ook zeker?blijft iets makkelijker liggen, gelukkig ook niks gebeurd met jou en de bus
Poster: DjVictorF
Ik ben van plan om binnenkort 2 x Dap X-15B sub's aan te schaffen en daar dan een Dap Palladium 2000 aan te hangen. Ik ga deze dan gebruiken in combinatie met 2 x dap k115a (Die ik al heb). Vinden jullie dit ook een goede keuze?
Poster: Stephanie
Haha, desnoods kom je de 23e maar op je rolschaatsen, we gaan lol maken dan!
Tour bus was redelijk maximaal beladen (3500kg) en heeft achterwiel aandrijving. Dus als ie gaat dan gaat ie ook?
Poster: ccc
Jaa het kan ook Rumba zijn, of Wumba. Iets in die trant.Ik weet het niet precies meer.