De Late leeuw Chatcorner Deel 30! (13/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 22-12-2009 18:30

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 30! ??

Vote :   

Tomazos    posted on 26-12-2009 04:36
net me auto kapot gereden Cool

reed even naar de kroeg, kijken of er bekende waren.. was niet glad, ik reed half uur later terug naar huis en ging de bocht uit..

klapte flink hard tegen de stoeprand (ja zoiets doet pijn.. ook met +- 40 km/u), en nu zit mijn linkervoorwiel ergens waar het niet hoort te zitten..

daar gewacht op takel dienst (1,5 uur), wel met wat vrienden in de auto blijven zitten voor de warmte,
en in die 1,5 uur tijd hebben we 2 politie busjes de bocht uit zien gaan, en stuk of 6 auto's.. en nog een paar taxi's

ik zag in mijn spiegel een auto op me afglijden en zei dat iedereen zich vast moest houden voor een klap.. was een golf 4 die de stoep op knalde, en hem in de bosjes parkeerde om mij te ontwijken..

toen al piepend en krakend met de auto maar een veiliger plekje opgezocht.. toen wij daar stonden gleed er nog een auto uit de bocht, en ging precies over de plek waar wij stonden.. dus we keken elkaar maar even aan van: goed dat we net 5 minuten op een ander plekje staan..

pff..
als hij echt totall loss is word het een nieuwe auto kopen in deze tijd van crisis.Cool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 26-12-2009 @ 04:38:07 (8%)
dacuba    posted on 26-12-2009 04:48
Verzekering?
Tomazos    posted on 26-12-2009 04:58
weinig kans, aangezien ik hem zelf totall loss heb gereden..
en er geen tegen partij aanwezig is.. (ik ben tegen niemand op geknalt, en niemand tegen mij.. was het maar zo)

maar mocht je een argument hebben dat het wel zou kunnen hoor ik het graagHappy, laughing

ben in 2007 een keer over de kop gegaan als passagier, 4 verkeers palen geraakt+een auto in ze zeikant, 2 keer over de kop.. mankeerde niks.. zelf 112 gebelt, maar omdat ik toen klaagde dat ik spierpijn in me rug had lag ik gelijk 24 uur in het ziekenhuis ter obervatie (standaard procedure) achteraf alleen een hersenschudding.. licht was pijnlijk aan me ogen, geluid deed pijn aan me oren

ze vroegen net ook of ik ergens last van had, ik had nergens last van, maar nu begint hoofdpijn en rugpijn beetje te komen, als het morgen nog zo is ga ik even langs de huis arts
User edit by Tomazos on 26-12-2009 @ 05:08:17 (100%)
dacuba    posted on 26-12-2009 09:07
Goh ik ben geen verzekeringsexpert maar aangezien het er glad was?

Anyway, ik kruip m'n bed in, het is laat genoeg.
Esmee    posted on 26-12-2009 10:17
balen man! Ik hoop dat de verzekering nog iets uitkeert... maar ik ben ook bang van niet.
Tekhead    posted on 26-12-2009 11:09
Poster: Tomazos

reed even naar de kroeg, kijken of er bekende waren.. was niet glad, ik reed half uur later terug naar huis en ging de bocht uit..

klapte flink hard tegen de stoeprand (ja zoiets doet pijn.. ook met +- 40 km/u), en nu zit mijn linkervoorwiel ergens waar het niet hoort te zitten..

daar gewacht op takel dienst (1,5 uur), wel met wat vrienden in de auto blijven zitten voor de warmte,
en in die 1,5 uur tijd hebben we 2 politie busjes de bocht uit zien gaan, en stuk of 6 auto's.. en nog een paar taxi's

ik zag in mijn spiegel een auto op me afglijden en zei dat iedereen zich vast moest houden voor een klap.. was een golf 4 die de stoep op knalde, en hem in de bosjes parkeerde om mij te ontwijken..

toen al piepend en krakend met de auto maar een veiliger plekje opgezocht.. toen wij daar stonden gleed er nog een auto uit de bocht, en ging precies over de plek waar wij stonden.. dus we keken elkaar maar even aan van: goed dat we net 5 minuten op een ander plekje staan..

pff..
als hij echt totall loss is word het een nieuwe auto kopen in deze tijd van crisis.Cool
 sjonge toch dit is echt balen, maar een geluk idd dat je 5 min. ervoor je wagen toch hebt verzet, en dat je slim genoeg was om die beslissing te nemen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Saskia    posted on 26-12-2009 11:15
Het is erg maar je moet wel blij zijn dat met jou niks aan de hand is..
Xtremer    posted on 26-12-2009 11:49
Poster: ceesietopc
Vooruit Patrick :P

Ik vind het er redelijk strak uit zien, misschien een beetje standaard. Het is nu nog te simpel, maar met een leuke invulling van het oranje vlak boven in kan het best vet worden. Dit lijkt me trouwens nog best een moeilijke klus, want wat is nou een mooie derde kleur bij grijs en oranje? Een andere grijs of een andere oranje?

Ik ga nog even kijken wat betreft de kleuren combinaties. Dat oranje vlak zal ik vandaag ook even vullen. Heb alvast een beginnetje in HTML gezet. Zie deze link.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Dyno    posted on 26-12-2009 12:13
Poster: Xtremer
Ik ga nog even kijken wat betreft de kleuren combinaties. Dat oranje vlak zal ik vandaag ook even vullen. Heb alvast een beginnetje in HTML gezet. Zie deze link.

Dat ziet er erg goed uit hoor!! Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Yorick    posted on 26-12-2009 12:14
Ziet er goed uit
waarin heb je het gemaakt?
Xtremer    posted on 26-12-2009 12:27
Poster: Yorick
Ziet er goed uit

waarin heb je het gemaakt?

Photoshop en droomvouwer.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Tomazos    posted on 26-12-2009 12:55
Poster: Tekhead
sjonge toch dit is echt balen, maar een geluk idd dat je 5 min. ervoor je wagen toch hebt verzet, en dat je slim genoeg was om die beslissing te nemen.

ja die blik van ons naar elkaar in de auto was genoeg..

heb even een jongen gebelt die bekend is met wetten en regeltjes enzo..
die zei dat ik de gemeente aansprakelijk kan stellen voor het Niet strooien.

aangezien er meer auto's de bocht uit zijn gegaan, maar die hebben geen schade. die maakten even een praatje met mij of andere van de schrik en reden weer verder..

(toch stiekem wel leed vermaak om in de auto te zitten.. de auto hadden we omgedraaid zodat we alles konden zien van een afstandje.. om dan mensen de bocht uit te zien gaan en een politie busje dat de bocht ook niet kon maken..)

ik ben er niet zo heel bedonderd over..

heb meer van: ach jammer van me auto.. dan: Cool.. civic uit 1993.. maar reed verder helemaal top, niks aan de hand.. auto had meer dan 300.000 op de teller staan..
vind het erger dat ik nu een nieuwe moet kopen in deze tijd van financiele crisis

was allang blij dat ik 2 dagen geleden mijn velgen van bijna 1500 eu heb vervangen voor stale velgen met winterbandenCool

zal later even foto's uploaden..
DjVictorF    posted on 26-12-2009 12:56
Ik ben van plan om binnenkort 2 x Dap X-15B sub's aan te schaffen en daar dan een Dap Palladium 2000 aan te hangen. Ik ga deze dan gebruiken in combinatie met 2 x dap k115a (Die ik al heb). Vinden jullie dit ook een goede keuze?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Bootstrap    posted on 26-12-2009 13:03

pff..

Pff balen man.. Ik heb het een keer met een scooter gehad, dus ik weet wel een beetje hoe het voelt. Hopen dat je de gemeente aansprakelijk kunt stellen!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Tomazos    posted on 26-12-2009 13:07
Poster: Bootstrap

Pff balen man.. Ik heb het een keer met een scooter gehad, dus ik weet wel een beetje hoe het voelt. Hopen dat je de gemeente aansprakelijk kunt stellen!

ik heb het weleens gehad dat er Gaten van een halve meter diep waren.. door verbouwing aan het wegdek. maar die paaltjes weg gehaald waren.. knalde dus met me scooter met +- 60 in zo'n gat..

toen kreeg ik niks vergoed omdat ik geen politie had gebelt,
dus nu politie gebelt puur om dat feit..

politie kon mij wel omdat ik in de horeca werk hier.. dus paar grapjes en gezellig gesprekje verder gingen die ook weer, die zei ook: mazzel dat je deze velgen eronder hebt zeker.. dat was ook mijn 1e gedachten toen ik uitstapte.. hun gingen weer verder want konden verder niks voor me doen..

ik had me verzekerings papiere enzo niet bij me.. dus meneer was wel zo aardig om al mijn gegevens op te vragen en op een blaadje te schrijven. Happy, laughing

me beste maatje heeft een auto garage..
dus over vervangend vervoer ben ik niet zo bezorgd over,
meer over Wanneer ik die volgende auto ga kopen, en wat voor 1 het moet worden..
weer op Gas.. of op diesel.. met deze auto had ik mazzel dat er helemaal niks aan de hand was kwa storingen op het gas systeem (civic reed op Gas G3).. maar aangezien ik 5000 a 5500 km per maand rij wil ik ook wel een diesel auto..
User edit by Tomazos on 26-12-2009 @ 13:21:51 (44%)
Stephanie    posted on 26-12-2009 13:51
Sjonge, die mooie blauwe Civic van je is er niet meer? Was een leuk autootje!
Belangrijkste is dat er met jou niets aan de hand is....
Was inderdaad plaatselijk stiekem best wel glad vannacht, zat met de tourbus van 10 Gold bij de afrit naar de N31 bij Drachten ook in de slip......was even heel blij met de slipcursus en bijzondere rijopleiding die ik heb gehad!
Tomazos    posted on 26-12-2009 14:09
ik heb hem inderdaad ook gehad zo'n slipcurses.. voor me verjaardag ook een Drift curses gehadHappy, laughing heeft me al een paar keer een hoop geld bespaard.
kreeg de auto wel recht.. alleen schoof met 4 wielen naar de stoeprand, dan doe je niks meer.. maja..

vond het bizar.. donderdag nacht van venray hierheen.. niks aan de hand todat ik hier in de stad kwam, toen was het glad.. aangezien er afgelope nacht veel auto's en zelfs politie auto's de bocht uit gegaan zijn ga ik eens kijken wat ik kan doen, want hier word nooit gestrooid

voorlopig hoef ik alleen in de buurd te draaien, oud en nieuw leuk mee verdienenHappy, laughing en dan kijken voor een andereHappy, laughing,

hoef 23 januari pas weer ver weg:P

die tourbus had nog aardig gewicht ook zeker?Happy, laughing blijft iets makkelijker liggen, gelukkig ook niks gebeurd met jou en de bus
User edit by Tomazos on 26-12-2009 @ 14:12:02 (9%)
Stephanie    posted on 26-12-2009 14:15

die tourbus had nog aardig gewicht ook zeker?Happy, laughing blijft iets makkelijker liggen, gelukkig ook niks gebeurd met jou en de bus

Haha, desnoods kom je de 23e maar op je rolschaatsen, we gaan lol maken dan!
Tour bus was redelijk maximaal beladen (3500kg) en heeft achterwiel aandrijving. Dus als ie gaat dan gaat ie ook?Cool
Stephanie    posted on 26-12-2009 14:15

Tour bus was redelijk maximaal beladen (3500kg) en heeft achterwiel aandrijving. Dus als ie gaat dan gaat ie ook?Cool
Bart_    posted on 26-12-2009 14:19
Poster: DjVictorF
Ik ben van plan om binnenkort 2 x Dap X-15B sub's aan te schaffen en daar dan een Dap Palladium 2000 aan te hangen. Ik ga deze dan gebruiken in combinatie met 2 x dap k115a (Die ik al heb). Vinden jullie dit ook een goede keuze?

Is een goede keuze, maar zoals ik al zei op het New-Line Forum: Persoonlijk zou ik alles actief of passief doen. Maargoed dit is je eigen keuze.
De keuze X-15B en K-115 is prima. Heb zelf de AX-15b (voorganger X-15b) en de K-112 (kleine broer van K-115) gehad. Voordeel van de K-112 is dat hij een beter mid heeft.
Nadeel is dan weer wel dat het laag niet optimaal is, maargoed, ik gebruikte toch altijd m'n AX-15b's met een DCX-2496 crossover van Behringer. Dus koop ook zeker een crossover voor de hoge en lage tonen te scheiden... Of zit dat ingebouwd in de K-115a?
Tomazos    posted on 26-12-2009 14:26
Poster: Stephanie

jaja, die camera jongen wou me civic kopen.. maar niet hoe die nu is denk ik:P,
jah als zoiets glijd dan gaat het ookHappy, laughing,

al moet ik de 23e lopen..
als er nou ijzel ligt kan ik ernaartoe schaatsen:D
ceesietopc    posted on 26-12-2009 14:38
@Tomazos
Das klote man... Gelukkig dat jij nog heel bent. Happy, laughing Raar dat dit niet onder je verzekering valt trouwens, dit had ik wel verwacht. Nu maar hopen dat de gemeente snel betaalt, etc...

@Xtremer
Ziet er nice uit in HTML, zeker nu je die projecten hebt ingevuld. Ik vind het alleen beetje druk en knipperig worden met je mouse over in je menu, omdat de kleur van je menutekst ook donkerder wordt.
Tomazos    posted on 26-12-2009 14:48
dat de gemeente gaat betalen dat duurd wel een jaar denk ik Happy, laughing,

als ik inderdaad in mijn gelijk word gesteld,
dan is de kans aanwezig dat ik nog geld toe krijg ook.
Tekhead    posted on 26-12-2009 14:53
sterk dat je het nog allemaal positief bekijkt
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Jorrit    posted on 26-12-2009 14:57
Poster: ccc
Jaa het kan ook Rumba zijn, of Wumba. Iets in die trant. Tongue Ik weet het niet precies meer.

Nick & Danny Chatelain - Rumba?

103 Users online: 25 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 103.021
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.581.022