Poster: Bootstrap
Hier ligt de straat ook vol met vieze meuk. Over een paar minuten helemaal naar Alkmaar om gezellig met de hele familie te eten enzo.
Poster: Xtremer
Zo nog even wat kerstverveling voor dat m'n familie komt. Ben maar begonnen aan een ontwerp voor mijn Portfolio: LINK
Over de navigatie: De eerste button is wanneer je op de desbetreffende pagina bent, de 2e is de roll-over en de andere 2 zijn ze als normaal.
Het oranje blok onder de navigatie word een gallery van projecten: voorbeeld (geheel aanpasbaar met CSS)
Tips, opmerkingen of idee?n? Gooi het in de groep!
P.S. spelfouten niet meegerekend.
Poster: matezo
Nu ik mijn nieuwe mixer ga kope wil ik ook ineens mijn headphone vervangen want die is broken. Ik ben aan het twijfelen tusse technics rp... sony mdr-V700 of a&h xd-53. Ik denk dat ik voor de a&h ga wat denken jullie ervan ?
Poster: JollyJunkie
Ja inderdaad.
Al de sneeuw was gesmolten en vervolgens weer bevroren, ik ben 4 keer geflikkerd.
In de nieuwe wijk van Oosterhout hebben ze namelijke en nieuw afwateringssysteem, de grond loopt overal een beetje scheef waardoor al het water in kleine beekjes terecht komt, en het daar vervolgens in de grond kan zakken. Nou vindt de gemeente dat ze daar niet mogen strooien want dan komt er zout en het natuurlijke grondwater en dat willen ze niet, het water zakt ook niet meer weg aangezien de grond bevroren is, wat je dan krijgt is een 10cm dikke ijslaag over de weg?.
Poster: JollyJunkie
Ja inderdaad.
Al de sneeuw was gesmolten en vervolgens weer bevroren, ik ben 4 keer geflikkerd.
In de nieuwe wijk van Oosterhout hebben ze namelijke en nieuw afwateringssysteem, de grond loopt overal een beetje scheef waardoor al het water in kleine beekjes terecht komt, en het daar vervolgens in de grond kan zakken. Nou vindt de gemeente dat ze daar niet mogen strooien want dan komt er zout en het natuurlijke grondwater en dat willen ze niet, het water zakt ook niet meer weg aangezien de grond bevroren is, wat je dan krijgt is een 10cm dikke ijslaag over de weg?.
Poster: Bart_
curlen met een dateq?
Ja youtube en zoals hierboven vermeld veel reviews gecheckt
Ik denk dat ik overtuigd ben het gaat de a&h worden!
Poster: Xtremer
Iemand?
Poster: Adrien1989
Ik zeg toch fel roze met fel groen?
Ik denk dat ik overtuigd ben het gaat de a&h worden!