De Late leeuw Chatcorner Deel 30! (10/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 22-12-2009 18:30

What do you think about De Late leeuw Chatcorner Deel 30! ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 24-12-2009 21:00
Ik wordt een beetje ziek..
Zit nu al 2 dagen op een oude Dell Windows laptop.
Geraak er niet meer aan gewoon!!

Ben nu mijn oplader vergeten van macbookUnhappy en ben nog bij mijn vader tot zaterdagavond.. dat ik het maar zolang volhou!!
dj2dj.nl
JollyJunkie    posted on 24-12-2009 21:10
Alvast beterschap dan!
LLCoolP    posted on 24-12-2009 21:27
ruud_
Kom je uit Helden?> Zag toe straks op TMF stukje waar ze in helden waren voor allerlei spellen voor het leukste dorp dacht ik. heb je daar ook iets van meegekregen?
Join the party and become famous!
Sandr    posted on 24-12-2009 22:42
Beste mensen,

Heeft iemand spuiten en slikken gezien? Daar stond Nicolette in een penis pak. Ik ben op zoek naar zo'n pak voor de carnaval. Ik heb geprobeerd een print screen te maken maar op een of andere manier verdwijnt dat plaatje van de windows media player steeds als ik hem wil opslaan.

De uitzending is wel terug te zien op uitzendinggemist.nl

Weet iemand wat ik bedoel en hoe ik aan zo'n pak kan komen?

alvast bedankt
Play that funky music white boy....
Crazy    posted on 24-12-2009 22:51
Sorry voor de slechte kwaliteit, ik nam een screenshot terwijl ze bewoog. Maar je ziet wat hij bedoeld...
Voor alle duidelijkheid, denk ik dat Sandr deze bedoeld:

Zelf heb ik geen idee. Misschien BNN even een mailtje sturen met de vraag?
User edit by Crazy on 24-12-2009 @ 22:52:05 (76%)
Sandr    posted on 24-12-2009 22:57
Ja geweldig, die bedoelde ik! Ik kreeg het niet voor elkaar! Maar mensen dit is het pak dat ik zoek.

Iemand enig idee?
Play that funky music white boy....
Leo981    posted on 25-12-2009 00:09
vrolijk kerstfeest, djr!!!Cool
Tekhead    posted on 25-12-2009 00:22
@Snoey: Om te beginnen, voor je me aanspreekt over " je begint een zin altijd met een hoofdletter " zorg er dan eerst zelf voor dat je zelf zonder fouten schrijft -oorde i.p.v. orde - intereseert met 1 's'- Cool. Wat mij opvalt is dat je gedragingen vertoond van een moderator, alhoewel je dat niet bent. Dat jij ook eens goed moet lezen wat ik schrijf, of misschien begrijp jij het niet goed, en lees jij alles in een verkeerde richting, namelijk jouw richting. Overdrijven doe je ook met " jij bent de enige of meestal de enige die tegen de meerderheid in gaat " o.a. over vinyl. Denk dat er vele zijn die mijn mening delen, idem dito over DJ-gear, jij bent een Pioneer fan, en al degene die dat niet zijn, kennen er niks van ! Ook al betaal je veel geld en is de kwaliteit er helemaal niet naar, dan nog blijf jij het verdedigen, omdat de meerderheid dat vindt, dus denk ik dat jij een probleem hebt en eens met iemand moet gaan praten, niet ik.
Wat ik bedoelde met die rappers dat ze gek zijn, luister eens goed naar hun teksten, die zitten meestal vol van haat, geweld, racisme, discriminatie, seksisme enz... en dus ben ik degene die naar een zieleknijper moet omdat ik dit afkeur Confused Neen, Snoey, degene die dit op handen dragen die zijn gek.

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TimmyV    posted on 25-12-2009 00:36
idd Leo981! Vrolijk kerstfeest iedereen.
Let's go f*cking mental
Tekhead    posted on 25-12-2009 00:42
Poster: ceesietopc
Jij ook smakelijk Tekhead. Ik mag straks aan de kantenklare lasagne, genieten Winking my eye
Ben toch benieuwd wat je precies bedoelde. Het klonk in mijn oren als een "overhaaste generalisatie".

Heeft niets met generalisatie te maken, alleen met feiten, met de aard van het beestje misschien.
Ik wil maar zeggen, dat Belgen meer houden van het ARTISANALE. Even een voorbeeld, hoeveel warme bakkers heb je in Nederland ? Dus bakkers die zelf hun brood en gebak maken ? kan je op 1 hand tellen, in Belgie ? 99,3%, waarom ? omdat wij niet van fabrieksbrood houden, hoeveel automerkgarage's heb je in Nederland in een grootstad ? In Belgie ? 16x zoveel. Aanbod in verschillende merken van voeding tussen beide landen ? Schoolopleiding ? Weet je hoeveel Nederlanders er studeren in Belgie ? Waarom ? Geen Nummerus Clausus bij ons. Wij een vrije keuze van huisarts hebben, geen wachttijden in de ziektezorg, dit komt allemaal doordat wij kwaliteit willen, dus niet tevreden, dan gaan we ergens anders, wij zoeken ook op vakantie onze landgenoten niet op, zijn ze er, goed, zo niet, ook goed. Dit zijn enkele voorbeelden met wat ik bedoelde kwaliteit tegen kwantiteit, met individualisme en groep en ja het nadeel eraan is, dat wij daarvoor meestal meer moeten betalen, maar dat kan ons dan ook geen reet schelen. ik wil hiermee niet aanhalen dat het ene beter is dan het andere, ik wil hier alleen maar het verschil tussen beide weergeven.
User edit by Tekhead on 25-12-2009 @ 00:47:39 (2%)
Yorick    posted on 25-12-2009 00:43
het gaat fout in de apres skihut met remcov adrian en yoriick
Tekhead    posted on 25-12-2009 00:44
foute party dan ? Cool
RemcoV    posted on 25-12-2009 00:45
Harde tepels in de skihut!!!Happy, laughing en yorick..:p
Tekhead    posted on 25-12-2009 00:48
lekker
Estacy    posted on 25-12-2009 00:52
@ tek. nederlanders houden niet van kwaliteit? wij hebben anders wel de beste dijken in de wereld. en tu delft enzo zijn internationaal gerespecteerde scholen. en kijk eens naar jullie regering... niet erg top notch of wel?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 25-12-2009 01:05
Over jullie regering maar te zwijgen zeker, maar daar gaat het allemaal niet over, het gaat er over dat jullie meer van grote zaken houden en wij niet, all? ik zal het anders formuleren, want anders blijven jullie het gevoel hebben dat je aangevallen wordt. Jullie hebben een groepsgevoel en wij niet, nu beter ?
dp_    posted on 25-12-2009 01:10
Met een groep sta je immers sterker en dat is wel handig bij het oplossen van grote problemen?Cool Maar beetje vooroordelen en generalisatie dit allemaal.
User edit by dp_ on 25-12-2009 @ 01:11:07 (2%)
Estacy    posted on 25-12-2009 01:16
dat gevoel verschilt per nederlander denk ik. maar nl en be zijn allebei geen verkeerde landen om in te leven.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 25-12-2009 01:17
Poster: dp_
Met een groep sta je immers sterker en dat is wel handig bij het oplossen van grote problemen?Cool Maar beetje vooroordelen en generalisatie dit allemaal.

Dit heeft idd zijn voordelen, maar ook zijn nadelen, maar vindt nog steeds niet dat dit met generalisatie te maken heeft, eerder met verschil tussen volkeren.Cool
Tekhead    posted on 25-12-2009 01:21
Poster: Estacy
dat gevoel verschilt per nederlander denk ik. maar nl en be zijn allebei geen verkeerde landen om in te leven.
 voorlopig nog niet neen, alhoewel huidige beleidsmensen er geen jota van bakken en veel problemen veroorzaken die volgende generatie's zich zwaar gaan beklagen.
RemcoV    posted on 25-12-2009 01:22
Op naar de 2e doos flugel!!
Tekhead    posted on 25-12-2009 01:25
zie dat je maar geen flugels krijgt morgen LOL
Snoey    posted on 25-12-2009 01:33
Poster: Tekhead
@Snoey: Om te beginnen, voor je me aanspreekt over " je begint een zin
altijd met een hoofdletter " zorg er dan eerst zelf voor dat je zelf
zonder fouten schrijft -oorde i.p.v. orde - intereseert met 1 's'- Cool. Wat mij opvalt is dat je gedragingen vertoond van een moderator, alhoewel je dat niet bent. Dat jij ook eens goed moet lezen wat ik schrijf, of misschien begrijp jij het niet goed, en lees jij alles in een verkeerde richting, namelijk jouw richting. Overdrijven doe je ook met " jij bent de enige of meestal de enige die tegen de meerderheid in gaat " o.a. over vinyl. Denk dat er vele zijn die mijn mening delen, idem dito over DJ-gear, jij bent een Pioneer fan, en al degene die dat niet zijn, kennen er niks van ! Ook al betaal je veel geld en is de kwaliteit er helemaal niet naar, dan nog blijf jij het verdedigen, omdat de meerderheid dat vindt, dus denk ik dat jij een probleem hebt en eens met iemand moet gaan praten, niet ik.
Wat ik bedoelde met die rappers dat ze gek zijn, luister eens goed naar hun teksten, die zitten meestal vol van haat, geweld, racisme, discriminatie, seksisme enz... en dus ben ik degene die naar een zieleknijper moet omdat ik dit afkeur Confused Neen, Snoey, degene die dit op handen dragen die zijn gek.

Jammer dat je alleen op de makkelijke stukjes van mijn post reageert. Mijn conclusie was dat met de opsomming van mijn punten, jij niet meer serieus genomen gaat worden of al niet meer serieus genomen wordt.?

www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 25-12-2009 01:46
Ik denk dat ik op de meeste stukken van jou heb gereageerd, op welke punten moet je nog een reply hebben dan ? Geen probleem, dan doe ik dat Snoey, en nog 1 puntje, dat jij andere, niet die hard Pio fans, niet serieus neemt weten we al langer dan vandaag, maar dat stoort me helemaal niet. En kunnen we nu mss weer ff normaal doen, het is kerstmis, een tijd van vrede
Leo981    posted on 25-12-2009 01:50
Wat tekhead zegt, het is kerst, doe ff vrolijk, ga elkaar niet zo afkraken!!CoolCool

85 Users online: 10 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 117.307
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.595.308