Op www.smashmyipod.com is een collecte gehouden om 400 dollar bijelkaar te krijgen. Met dat geld gaan ze naar een Apple zaak, kopen ze een ipod, halen ze 'm uit de doos en helpen ze 'm ter plekke naar de filistijnen.
Begin volgende week staat de film online, ik ben benieuwd!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Weet je wat ze doen. Ze kopen van dat geld een ipod. YEs ze hebben een ipod. Dan pakken ze een dummie(nep ipod) en die maken ze kapot. Je moet toch ongeloofelijk dom zijn als je daar geld aan geeft.
Boh die gasten zijn echt ontzettend slim :D zie ik nu. Ze hebben 4 sites en bij 3 ervan is hun streven 400 dollar. Dat is gewoon 400 dollar zo in het handje :D.
Idee is wel aardig, er staan dan in ieder geval unieke content op de site. Ik kan me wel voorstellen dat ze het met een echt Ipod doen.... Maar alleen de film kan dat strakjes uitwijzen....
Misschien zit er hier wel ergens een grappig idee in...
Ik vind het best lame eigenlijk, het is te vergelijken met mensen die hun lieve konijntje op internet zetten en dat ze 10000 dollar willen hebben omdat ze hem anders doodmaken. Onzin
hahaha,, nou alsie mij om me Ipod had gevraagd had ik em wel gegeven hoor, maggie sow kapot gooien..... (heb de nieuwe Nano 4gb, doe mn MINI (6Gb) weg... intresse iemand?)
ma die gasten zijn best leip, verwachten dat mensen geld gaan storten daarvoor :S
Denk dat die verkoper niet echt overstuur raakt ofzo... heeft gewoon zoiets van domme jonges hebben net voor $400,- apparaate aan gort gegooit, maar ik heb de centjes binnen
vind het eigelijk een vrij lame actie.. waar maar 2 mensen beter van worden, de winkel waar de i-pod gekocht wordt en de site met donatie's en reclame opbrengste
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community