[P] Renzis - Rims
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Renzis    posted on 21-12-2009 16:00
Produced by
Renzis

Production Name
Rims

Check it out

Ooit eens een plaatje geupload, nu flinke tijd verder, flink wat geleerd, dus ik dacht we gooien weer eens wat online,

Bij deze dus. Graag feedback die verder gaat als lekker/slecht!

Renzis

What do you think about [P] Renzis - Rims ??

Vote :   

XMatiC    posted on 21-12-2009 17:25
Lekkere song, vind hem?heel goed ?:D
Mooie melodie .. lekkere bas ,?geslaagt voor mij !?
komt er ook een full versie ?
want die zou ik zelf wil willen hebben Winking my eye
www.youtube.com/LennertDJ
User edit by XMatiC on 21-12-2009 @ 18:00:16 (24%)
justjustin    posted on 21-12-2009 17:44
Vindt het opzich lekker klinken...mis alleen een hat die het wat meer tempo geeft...waardoor het ook wat meer variatie krijgt...

Misschien wat minder duister, ik zeg een piano of een synt erover heen (niet een hele melo maar een beep)...

Verder leuk gedaan! + we moeten nog een keer samen zitten Winking my eye
Renzis    posted on 21-12-2009 17:51
Poster: justjustin
Vindt het opzich lekker klinken...mis alleen een hat die het wat meer tempo geeft...waardoor het ook wat meer variatie krijgt...

Misschien wat minder duister, ik zeg een piano of een synt erover heen (niet een hele melo maar een beep)...

Verder leuk gedaan! + we moeten nog een keer samen zitten Winking my eye

Mee eens. ik heb een andere versie van deze track zonder die toon er in, waar ik wel hats, claps etc heb toegevoegd, das nu echt zo'n techhouse plaatje, ik heb nog wel leuke synth die hier bij past. Ga hem er eens over gooien.

@XMatiC: thnx man, zodra het allemaal af is, komt er vanzelf een full versie online

More feedback?
User edit by Renzis on 21-12-2009 @ 17:53:11 (15%)
JollyJunkie    posted on 21-12-2009 17:57
Klinkt best lekker, maar ik mis snares en hats, en een mooie duidelijke baslijn is ook niet aanwezig.
Maar een goed beging opzich Happy, laughing
main    posted on 26-12-2009 14:38
mee eens met de bovenstaande posts, vind ook dat je meer met automation clips mag werken (als je fl studio hebt)
want ik hoor voor mijn gevoel te weinig verandering in subtiele dingen en alleen maar verandering in patterns.

verder vind ik t zeker een leuk nummertje!
Renzis    posted on 26-12-2009 15:12
@Main, het is een opzetje die verandering voeg ik altijd later (inmiddels al gedaan) toe.
@Jollyjunkie: er zou idd een dikke baslijn bij kunnen, heb alleen het idee dat dan de sfeer behoorlijk verstoord wordt. Ik neem aan dat je een beetje electro lijn bedoeld, want verder zit er een redelijke bass in

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

107 Users online: Lead & 10 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 814
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.180.683