[M] Boombastic Electroset - 1
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

brecht    posted on 20-12-2009 23:06
Hallo

Ik ben 3 jaar bezig en heb eens setje opgenomen. Ik had vroeger geen bakje om op te nemen en zal dit nu geregelder doen.
Post gerust een comment!

Link naar Set !
User edit by brecht on 20-12-2009 @ 23:11:05 (28%)

What do you think about [M] Boombastic Electroset - 1 ??

Vote :   

jannickv    posted on 20-12-2009 23:09
is er een tracklist? en maak je link klikbaar
brecht    posted on 20-12-2009 23:16
Added..

Tracklist :

I thought that (boris Dlugosch Remix) - The Migrants
Lala Song (Tocadisco Remix) - Bob Sinclar Feat. The Sugarhill Gang
Aftershoch(Can't Fight The Feeling) - Chuckie
Autumn (Extended Mix) - John Dahlb?ck
Let The Bass Kick In Miami Bitch (Extended Mix) - Chuckie & LMFAO
Insomnia (Radio Edit) - Mike Candys & Jack Holiday
Zipper - Sound of Stereo
Peace Song(Hardwell Remix) - Bob Sinclar Feat. Steve Edwards
Bad Bad Babt (Peter Luts Remix) - Natural Born Grooves Feat. Thea Austin
Disco Electrique - Bingo Players vs Chocolate Puma

MVG
brecht    posted on 23-12-2009 23:12
kick
ceesietopc    posted on 24-12-2009 08:51
Klinkt lekker!
Heeft me gister door mijn Engelse handelingsdelen heen geholpen Winking my eye
Technische tips heb ik niet, daarvoor moet je bij de meer ervaren leden zijn.
Mathiz    posted on 24-12-2009 10:51
1ste mix was niet slecht, goede timing alleen hou ik niet zo hard van uitfaden je kan hem er op z'on moment beter gewoon uistmijten.
2de mix klein beatmatch foutje en weer fade je hem er zo langzaam uit ,je moet dan wat proberen te werken op je timing zodat twee phrases samenvallen zodat je hem er gewoon kan uitsmijten.

3de mix hij klinkt nog redelijk maar ik zou nooit in climaxen gaan mixen.

4de mix was niet echt iets op aan te merken

5de mix Ik vind ze niet super bij mekaar passen maar ook niet echt iets heel fout aan

6de mix Daar heb je denkik volledig de bass weg gedraait bij insomnia en vond ik wat rommelig en niet goed klinken.

7de mix In climaxen zou ik nooit gaan mixen?

8ste mix Klein beatmatch foutje en klinkt heel rommelig past niet op mekaar.

9ste mix Weer in zon climax ....

Besluit:Al bij al was het een redelijk goede mix maar oefen zeker nog op je timing. Nog een kleine opmerking dit is verre van electro, zipper is het enige wat volledig in dat genre lag dus ik zou het eerder een electro house of house mix noemen.
User edit by Mathiz on 24-12-2009 @ 10:52:16 (3%)
brecht    posted on 24-12-2009 12:28
nja ok.. Bedankt voor heel kritisch te zijn! Ik vind het alleen zo anders nu met vinyl om rap uit te faden...
Kwn met cd was dat anders... Maar ga er op beginnen letten... Idd te timing is soms wat een probleem. Maar vind niet dat het slecht gebeatmatched is...
Mathiz    posted on 24-12-2009 13:19
ik zeg ook niet dat het slecht gebeatmatched is maar je bent al even bezig dan moet je dat proberen perfectioneren over het algemeen waren ze goed gebeatmatched maar heb toch 3 of 4 foutjes gehoord dus , niet dat dat zo hard stoord maar je moet ze er porberen uitkrijgen ....
brecht    posted on 24-12-2009 13:29
gelijk heb je !
Heb je tips?
Mathiz    posted on 24-12-2009 13:54
qua timing of ...?
brecht    posted on 24-12-2009 14:41
ja voor da wa te oefn...
Mathiz    posted on 24-12-2009 15:10
euhm het eerste en het meest belangrijke is feeling en da krijgt ge alleen door naar u tracks te luistere te lusitere ze te draaie te draaie en nog is te draaie. Dan ook ne goeie tip is tellen in phrases dus in dance muziek hebde beats,meerdere beats (4) vormen nen bar meerdere bars vormen ne phrase (zin). Per zin komt er meestal een verandering in uu liedje (hihats,bass,...) dus ge moet proberen de verandering in het ene liedje samen te krijgen met de verandering in het andere liedje (makelijk uitgelegd). Nu als ge uu een beetje aan dezelfde muziek houd kunt ge wel een soort van regeltje verzinnen pak bevoorbeeld de bekende nederlandse house van nu. Als ge w8 tot aan de climax en op den beat na de climax drukte play ge legt ze gelijk ?en na 4 bars of 8 bars smijte of fade em derin dan zal da bena altijd goed klinken. Nu als ge altijd zo gaat mixen gaat da saai worden dus dan komet er gewoon op aan om uu tracks te kennen en verschillende dingen uit te probere. En vannaf da ge vershillende genres gaat draaien komt het em ook aan op creativiteit. Da is wak nu zoo kan bedenken maar kzal nog is effe nadenken wa uu nog kan helpen!
MaximDJ    posted on 24-12-2009 15:30
O god, en nu met ondertiteling!?Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Mathiz    posted on 24-12-2009 15:45
haha sorry :p belgen onder elkaar ....
brecht    posted on 24-12-2009 17:57
Kmoet gewoon meer naar men tracks luisteren en creatief durven zijn, durf ik misschien te weinig.
Mathiz    posted on 24-12-2009 19:13
jaa en vooral tellen!!!

This is an old Topic

No new postings for 5.752 days.
 Post CommentThat would be 191.7 months
or a whopping 15.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

223 Users online: 50 Guests (173 Unknown)
Pages generated today : 44.881
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.451.515