Hooizolder Djs on tour nieuwe site! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sandr    posted on 18-12-2009 14:45
Vanuit mijn eigen "bedrijf" een drive-in?show op poten gezet. De naam van de Hooizolder hier aan verbonden omdat de hooizolder in goede naamsbekendheid heeft.

Er worden ook nog flyers gedrukt en verspreid. Maar bij deze laat ik jullie alvast de site zien. Het is maar 1 pagina maar deze verteld alles. Misschien komt er nog wat meer info in een aparte pagina, maar voorlopig blijft het hier even bij.

Neem dus eens een kijkje op: www.hooizolderdjsontour.nl

En vertel me alsjeblieft wat je er van vind en wat nog beter kan!
Play that funky music white boy....

What do you think about Hooizolder Djs on tour nieuwe site! ??

Vote :   

ceesietopc    posted on 23-12-2009 16:02
Ziet er allemaal vet uit! Flyer dezelfde stijl als de website, mooi.
Wie weet ben ik er die zaterdag, maar dat weet ik nog niet. Lijkt me wel leuk.
ceesietopc    posted on 23-12-2009 16:05
edit: crap, daar ging iets gruwelijk mis. Dubbelpost...
User edit by ceesietopc on 23-12-2009 @ 16:05:24 (39%)
Tomazos    posted on 23-12-2009 16:19
Poster: Stephanie
Thomas is lekker aan het snollen Winking my eye

23 februari gaat ook al met ons mee naar Sensa Plaza.....Cool

gezellig tochHappy, laughing,
de hooizolder is een soort sollicitatie voor de zomer, of mijn muziek bevalt daar.

maargoed, genoeg opties voor de zomer, dus zien wel even wat het gaat wordenHappy, laughing
zie het meer als gewoon een gezellig avondje met een djr collega in een nieuwe lokatie:D,

ben je weleens al in Sensa plaza geweest?
de 'vroegere' hi-lite was redelijk groot,beetje onderground sfeer.. sensa heeft het nog verbouwd, dus ben benieuwd hoe het er nu uitziet Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 23-12-2009 @ 16:36:43 (14%)
Sandr    posted on 23-12-2009 20:49
Poster: ceesietopc
edit: crap, daar ging iets gruwelijk mis. Dubbelpost...

Lijkt me gezellig, soort mini DJR meeting in de HooizolderWinking my eye
Baath van het forum hier komt meestal als hij klaar is met draaien nog ff langs hobbelen!

En @ Stephanie

Hoelaat ben jij er zaterdag? Anders misschien nog paar plaatjes samen doen, is gezelliger dan dat ik in mijn booth sta en jij achter jou monsterboothWinking my eye
User edit by Sandr on 23-12-2009 @ 20:51:55 (42%)
Tomazos    posted on 24-12-2009 00:47
@ sander:

Best stukkie rijden:

Vertrekadres
:
Enkhuizen
Bestemming
:
Westkapelle
Afstand
:
234.6 km?

Zonder files

:
Reistijd
2:41
baath    posted on 24-12-2009 07:52
Poster: Sandr

Lijkt me gezellig, soort mini DJR meeting in de HooizolderWinking my eye
Baath van het forum hier komt meestal als hij klaar is met draaien nog ff langs hobbelen!

En @ Stephanie

Hoelaat ben jij er zaterdag? Anders misschien nog paar plaatjes samen doen, is gezelliger dan dat ik in mijn booth sta en jij achter jou monsterboothWinking my eye

ja ik zal inderdaad rond een uurtje of 3 weer present wezen Winking my eye
bouwen we weeer ff een feestje Happy, laughing
Sandr    posted on 04-01-2010 15:05
Up

Nu ook een subpagina op de site van de Hooizolder zelf;

KLIKKERDEKLIK

MrAlex    posted on 04-01-2010 16:03
Even op je site gekeken...
Op dit moment staan er 4 foto's op. Wanneer ik er een open, en de volgende foto wil bekijken. Zal ik eerst op het kruisje moeten klikken van de huidige foto, waarna ik vervolgens op de andere foto moet klikken om deze te openen.
Systeem werkt wel, maar straks met veel meer foto's dan die 4 op dit moment is het niet praktisch.
Prettiger is het als je een soort van slide show hebt, waarbij je gewoon met 1 klik de volgende foto krijgt.

Is dus puur een tip voor de toekomst, wat naar mijn mening als prettig zal worden ervaren door de bezoekers van je verder netjes verzorgde?site! Smile
Sandr    posted on 04-01-2010 16:12
Bedankt voor je tip, maar zoals op de vorige pagina al staan aangegeven zijn de foto's die jij bedoeld een sfeerimpressie van de show.

Wanneer er een feest is geweest waar wij foto's van hebben gemaakt en die we mogen publiceren zal er een button op de site komen die linkt naar het fotoalbum.

poedel    posted on 04-01-2010 17:25
Poster: Stephanie
Thomas is lekker aan het snollen Winking my eye

23 februari gaat ook al met ons mee naar Sensa Plaza.....Cool

Oeh, dan wil ik wel even komen kijken, ben wel benieuwd hoe jullie show eruit ziet (in tis in de buurt), als dat mag natuurlijk Winking my eye.

Verder ziet het er allemaal erg netjes en strak uit hoor sander, jij moet wel over de nodig photoshop skills beschikken nietwaar?
User edit by poedel on 04-01-2010 @ 17:27:27 (6%)
Sandr    posted on 05-01-2010 08:42
Poster: poedel

Verder ziet het er allemaal erg netjes en strak uit hoor sander, jij moet wel over de nodig photoshop skills beschikken nietwaar?

Eerlijk gezegd: Ik kan nog niet eens met paint overweg....:P

Maar zulke dingen kan je beter laten doen door een pro, weet je zeker dat het in orde is...
Tomazos    posted on 05-01-2010 09:02
Ik hoop voor je dat er Animo voor is..
persoonlijk zou ik de kleinere jongeren centra's enzo aanschrijven voor dit.. of scholen.

hollywood heeft ook zoiets, hollywood on tour, en volgens mij word dat maar heel zelden geboekt door discotheken, maar meer door scholen e.d

discotheken halen niet graag een 'concurrent' binnen Smile
Sandr    posted on 05-01-2010 09:23
Ik focus me hiermee eigenlijk alleen op scholen. Kan geen dischotheek in de buurt bedenken die dit zou boeken. Zou ook wel heel onlogisch zijn trouwens...

Flyers?worden ook op de scholen verspreid, en speciale aandacht daarbij gaat naar organiserende comite's.? (kerstgala, laatste schooldag etc)

Aan het taalgebruik kan je ook zien dat dit de focus is. Als ik een discotheek zou aanschrijven zou ik dit wel wat anders doen...

Maar animo, dat weet je nooit, maar het kost ook (bijna) niks dus zon ramp is het niet als het blijft bij een paar feestjes per jaar...

En zoals ik zei ga ik misschien wel een "classic" concept erbij doen. Met de oude DJ's van de Hooizolder (bestaat al ruim 30 jaar) om ook door oudere mensen geboekt te worden. Maar dat is voor later, heb ik nu allemaal geen tijd voor...

This is an old Topic

No new postings for 5.606 days.
 Post CommentThat would be 186.9 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

119 Users online: 27 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 60.657
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.733.609