Poster: Sandr
Zal even aan de hand van jouw site uitleggen waarom ik (nog) geen menu heb.
Biografie: Niet van toepassing
Album: Er is nog geen feest geweest dus ook nog geen foto's/filmpjes. Als we deze wel hebben zal hiervoor een "button" geplaatst worden.
Booking: Contactgegevens staan al op de voorpagina vermeld
Gastenboek: Zou kunnen, ikzelf vind dit echter geen toegevoegde waarde op m'n site
Agenda: Een drive in show is vaak een besloten feest, andere mensen hebben er dan ook niks aan om te weten wanneer we waar optreden.
Links: Vind ik ook niks toevoegen, enige nuttige link zou naar de hooizolder site zelf zijn.
Agenda, is best handig voor de klanten om te weten wanneer je niet beschikbaar bent, dit is goed te vermelden in een agende. Een ander pluspunt van een agenda is dat klanten goed kunnen zien of je veel geboekt word, als dit het geval is denken klanten ook dat je een goede drive-in hebt.
Biografie vind ik ook zeker van toepassing, ik zou best wat willen weten over de ervaring ect. van de DJ's, even een foto erbij bij elke dj zodat je ook weet met wie je te maken hebt.
Booking, altijd handig om dit apart te vermelden, liefst in een mailform zodat je in een keer alle info hebt die nodig is om een offerte te maken zodat je niet 100 keer op en neer moet mailen.
een
GOED Gastenboek is altijd fijn om de ervaringen van klanten te laten zien, vraag bijvoorbeeld een mail na afloop van het feest even vriendelijk of ze een reactie willen plaatsen met de?ervaring, laat ze echter ook de?wat mindere ervaringen zeggen en reageer er dan in het gastenboek op een positive manier op zodat nieuwe klanten van je kunnen lezen over eventuele problemen en hoe jij die op lost in het vervolg.
Links en album is dan idd niet van toepassing al is het leuk als je meer foto's hebt.
verder een leuke site hoor!