Hooizolder Djs on tour nieuwe site! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sandr    posted on 18-12-2009 14:45
Vanuit mijn eigen "bedrijf" een drive-in?show op poten gezet. De naam van de Hooizolder hier aan verbonden omdat de hooizolder in goede naamsbekendheid heeft.

Er worden ook nog flyers gedrukt en verspreid. Maar bij deze laat ik jullie alvast de site zien. Het is maar 1 pagina maar deze verteld alles. Misschien komt er nog wat meer info in een aparte pagina, maar voorlopig blijft het hier even bij.

Neem dus eens een kijkje op: www.hooizolderdjsontour.nl

En vertel me alsjeblieft wat je er van vind en wat nog beter kan!
Play that funky music white boy....

What do you think about Hooizolder Djs on tour nieuwe site! ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 18-12-2009 14:50
Ziet er goed uit.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
main    posted on 18-12-2009 14:55
dat ziet er idd heel netjes uit!
maar waarom geen menu?

wat idee?n voor verschillende menu tabs (de namen althans) kun je op mijn site vinden.
http://k-lect.eu.tc/
timmy90    posted on 18-12-2009 14:56
ziet er inderdaad netjes uit man!
KingDing3ling    posted on 18-12-2009 15:02
Mag je de naam "Hooizolder" wel gebruiken? Omdat er misschien wordt gedacht dat het de DJ's van "de Hooizolder" zijn die op tour gaan?

Wel een mooie site!
Sandr    posted on 18-12-2009 15:16
Heb het uiteraard overlegd met me baas. Hij vond het een goed initiatief. Is voor hem gratis reclame en hij hoeft er verder geen moeite voor te doen. En je 2de punt snap ik niet helemaal? Het zijn ook de Dj's van de Hooizolder die op tour gaan...
User edit by Sandr on 18-12-2009 @ 15:35:17 (1%)
KingDing3ling    posted on 18-12-2009 15:37
Ahaaaaa...thnx m8 dat wist ik ff niet. Ik had wel een vermoeden.
Cool

ik had ook ff beter je profiel moeten lezen.
User edit by KingDing3ling on 18-12-2009 @ 15:38:34 (70%)
Dj_Fantasy    posted on 18-12-2009 15:43
lang leven iweb :P??
dj2dj.nl
Sandr    posted on 18-12-2009 16:10
Poster: main
dat ziet er idd heel netjes uit!
maar waarom geen menu?

wat idee?n voor verschillende menu tabs (de namen althans) kun je op mijn site vinden.
http://k-lect.eu.tc/

Zal even aan de hand van jouw site uitleggen waarom ik (nog) geen menu heb.

Biografie: Niet van toepassing
Album: Er is nog geen feest geweest dus ook nog geen foto's/filmpjes. Als we deze wel hebben zal hiervoor een "button" geplaatst worden.
Booking: Contactgegevens staan al op de voorpagina vermeld
Gastenboek: Zou kunnen, ikzelf vind dit echter geen toegevoegde waarde op m'n site
Agenda: Een drive in show is vaak een besloten feest, andere mensen hebben er dan ook niks aan om te weten wanneer we waar optreden.
Links: Vind ik ook niks toevoegen, enige nuttige link zou naar de hooizolder site zelf zijn.
Flexii    posted on 18-12-2009 18:48
site vind ik er goed uit zien, mijn complimenten, heb je mooi gemaakt. Inhoudelijk heb ik 2 opmerkingen, je hebt staan: ''De resident DJ?s van de Hooizolder draaien de nieuwste en vetste muziek op jouw locatie! En uiteraard worden er vele goodies uitgedeeld."

Je begint een zin met 'en' dat is niet zo sterk (officieel mag het niet), en je gebruikt 'vetste' dat zou ik ook niet snel gebruiken, vind het toch minder professioneel klinken. Zie het niet als kritiek maar gewoon als positieve reactieWinking my eye
ArTy    posted on 18-12-2009 19:14
Poster: Sandr

Album: Er is nog geen feest geweest dus ook nog geen foto's/filmpjes. Als we deze wel hebben zal hiervoor een "button" geplaatst worden.
Gastenboek: Zou kunnen, ikzelf vind dit echter geen toegevoegde waarde op m'n site
Agenda: Een drive in show is vaak een besloten feest, andere mensen hebben er dan ook niks aan om te weten wanneer we waar optreden.
Links: Vind ik ook niks toevoegen, enige nuttige link zou naar de hooizolder site zelf zijn.

Agenda, is best handig voor de klanten om te weten wanneer je niet beschikbaar bent, dit is goed te vermelden in een agende. Een ander pluspunt van een agenda is dat klanten goed kunnen zien of je veel geboekt word, als dit het geval is denken klanten ook dat je een goede drive-in hebt.

Biografie vind ik ook zeker van toepassing, ik zou best wat willen weten over de ervaring ect. van de DJ's, even een foto erbij bij elke dj zodat je ook weet met wie je te maken hebt.

Booking, altijd handig om dit apart te vermelden, liefst in een mailform zodat je in een keer alle info hebt die nodig is om een offerte te maken zodat je niet 100 keer op en neer moet mailen.

een GOED Gastenboek is altijd fijn om de ervaringen van klanten te laten zien, vraag bijvoorbeeld een mail na afloop van het feest even vriendelijk of ze een reactie willen plaatsen met de?ervaring, laat ze echter ook de?wat mindere ervaringen zeggen en reageer er dan in het gastenboek op een positive manier op zodat nieuwe klanten van je kunnen lezen over eventuele problemen en hoe jij die op lost in het vervolg.

Links en album is dan idd niet van toepassing al is het leuk als je meer foto's hebt.

verder een leuke site hoor!
main    posted on 18-12-2009 19:30
Poster: Sandr

ah, dat vind ik een goed antwoord.
is ook zeker handig voor mij om over na te denkenSmile
ceesietopc    posted on 18-12-2009 19:57
Toch is een menu een belangrijk onderdeel op een site... ik doe redelijk wat webdesign en gebruikers zoeken naar een menu. Ook al staat alle informatie op de frontpage.

Daarnaast is het voor jezelf ook makkelijker dat je nu al nadenkt over het menu, de techniek er achter etc. Wat ik zou doen is het volgende:
- Maak een pagina contact, met netjes een contactformulier, staat pro.
- Bereid je fotoalbum goed voor, hier kan even tijd in zitten. Desnoods gooi je wat sfeerfoto's er op, dag kan natuurlijk ook.
- Maak een overzicht van hooizolder resident djs en zorg dat ze een leuk stukje schrijven voor op de site. Als potenti?le klanten een gevoel krijgen van "hee, aardige dudes", zullen ze sneller "happen".

Het punt over taalgebruik: dit is natuurlijk volledig afhankelijk van je doelgroep. In de hoigroep heb je nogal wat jeugd, dus taal gebruik als "vet" kan in mijn ogen wel.
jannickv    posted on 20-12-2009 00:18
ik kan idd ook bevestigen dat gebruikers zoeken om een menutje...

ik geef je volledig gelijk dat alles op de frontpage staat maar toch gaan ze op zoek naar meer... en dat is er niet.

zoals hierboven vermeld is een contactformulier (mooi & perfect werkend & veilig) een meerwaarde aan je site.

verder kan ik enkel positief zijn.

- FancyBox Is mooi verwerkt en werkt goed

- Code zit mooi in elkaar en logisch.

- Passeert ook PERFECT de w3c test dus normaal is hij perfect in alle browsers.

- Mooi met PNG gewerkt... al heeft de oude IE hier vaak problemen mee. ik kan het niet testen omdat ik die uiteraard niet meer heb  :D

ow mss nog een kleine opmerking.. (muggenziften noemen ze dit) het onderste van je site mag iets korter... (dat donker grijze deel)

Een applausje is op zijn plaatsCool
User edit by jannickv on 20-12-2009 @ 00:18:43 (2%)
dacuba    posted on 20-12-2009 00:29
''Passeert ook PERFECT de w3c test dus normaal is hij perfect in alle browsers.''

Het is niet omdat een webpagina w3c valid is dat hij ook met elke webbrowser compatibel is, om je even te verbeteren.

Verder vind ik de site persoonlijk knap, succes!
jannickv    posted on 20-12-2009 00:46
Poster: dacuba
''Passeert ook PERFECT de w3c test dus normaal is hij perfect in alle browsers.''

Het is niet omdat een webpagina w3c valid is dat hij ook met elke webbrowser compatibel is, om je even te verbeteren.

Verder vind ik de site persoonlijk knap, succes!

Maar als hij de test niet passeert is er al veel kans dat hij op verschillende manieren zal worden weergegeven toch?
mischien een beetje verkeerde woordkeuze... excuses
dacuba    posted on 20-12-2009 04:40
'als hij niet passeert zal hij fout weergegeven worden' =/= 'als hij passeert wordt hij correct weergegeven'

(in dit geval).. check w3c voor meer uitleg Happy, laughing
Ilja    posted on 20-12-2009 09:14
top website. alles luid en duidelijk.
Sandr    posted on 21-12-2009 09:53
Poster: ArTy

Agenda, is best handig voor de klanten om te weten wanneer je niet beschikbaar bent, dit is goed te vermelden in een agende. Een ander pluspunt van een agenda is dat klanten goed kunnen zien of je veel geboekt word, als dit het geval is denken klanten ook dat je een goede drive-in hebt.

Biografie vind ik ook zeker van toepassing, ik zou best wat willen weten over de ervaring ect. van de DJ's, even een foto erbij bij elke dj zodat je ook weet met wie je te maken hebt.

Booking, altijd handig om dit apart te vermelden, liefst in een mailform zodat je in een keer alle info hebt die nodig is om een offerte te maken zodat je niet 100 keer op en neer moet mailen.

een GOED Gastenboek is altijd fijn om de ervaringen van klanten te laten zien, vraag bijvoorbeeld een mail na afloop van het feest even vriendelijk of ze een reactie willen plaatsen met de?ervaring, laat ze echter ook de?wat mindere ervaringen zeggen en reageer er dan in het gastenboek op een positive manier op zodat nieuwe klanten van je kunnen lezen over eventuele problemen en hoe jij die op lost in het vervolg.

Links en album is dan idd niet van toepassing al is het leuk als je meer foto's hebt.

verder een leuke site hoor!

Daar heb je zeker een paar punten. Van die Dj's was ik al mee bezig, omdat ik de show wat wil uitbreiden naar een jaren '90 show. Met de DJ's van toen. Ik heb met "DE" dj van toen nog wel regelmatig contact dus die ziet het misschien ook wel zitten. Ik ga er mee aan de slag en zal updates via deze weg meedelen!

De agenda gaat trouwens nog niet komen. We hebben omdat we net begonnen zijn nog geen boekingen binnen en een lege agenda staat ook zo sneu... Bovendien is het lang niet zeker dat de show wel kan plaatsvinden ook al hebben we niks anders staan. Je bent toch altijd afhankelijk van de beschikbaarheid van de Dj's. En een gastenboek zie ik nog steeds niet zo zitten, dan eerder een soort van referentie pagina waar mensen iets kunnen schrijven...

Bedankt allen!

Edit: Had ik al vermeld dat die foto's klikbaar zijn..?
User edit by Sandr on 21-12-2009 @ 10:50:18 (31%)
Sandr    posted on 21-12-2009 11:01
Dubbelpost maar anders wordt m'n vorige post zo groot.

Flyers die gedrukt en verspreid gaan worden:

Voorkant
HDOT flyer voorkant

Achterkant:

HDOT Flyer achterkant

ArTy    posted on 21-12-2009 16:04
nice
Sandr    posted on 22-12-2009 15:34
Verder niemand commentaar?
Crazy    posted on 22-12-2009 15:35
Ziet er allemaal lekker uit, erg overzichtelijk! Ik zou het je niet nadoen!
Tomazos    posted on 23-12-2009 14:38
Mensen, het is officieel,

na enig overleg tussen partijen, en besloten welke datum het beste voor ons uitkwam het volgende:

Zaterdag 16 januari staan Sandr en ik samen in de hooizolder!,

even samen een mooi feesiej maken,
dus mocht je geen weekend plannen hebben, en niet hoeven te draaien..

be my guest to join the party people!
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 23-12-2009 @ 14:39:18 (42%)
Stephanie    posted on 23-12-2009 15:24
Thomas is lekker aan het snollen Winking my eye
23 februari gaat ook al met ons mee naar Sensa Plaza.....Cool
Snoey    posted on 23-12-2009 15:42
Goede flyer! Met duidelijk informatie
www.soundcloud.com/ten-hooven

172 Users online: 53 Guests (119 Unknown)
Pages generated today : 880
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.737.395