Poster: the-melody
-Als er politie bij is met de juiste documenten: neen
-Als ze er zijn zonder politie: ja
Poster: djdolivieira
De kans dat je gecontoleerd wordt is heel klein. In belgie heb je meer kans maar reken maar op 1 in de 100 keer. Dus zal me verder niet zo druk maken. Zorg wel dat je de DJ licentie bij je hebt.
Poster: Bouncy
Ik heb de BUMA al een keer geweigerd, ik was druk! (A) Gingen ze bijdehand doen! :O
Ik heb de BUMA al een keer geweigerd, ik was druk! (A) Gingen ze bijdehand doen! :O
Poster: Ilja
Moet bij mij nog voorkomen, maar ze krijgen van mij de finger, vuile Brein NSB'ers
Feestje op een basisschool, kwam zo'n gast, best netjes gekleed ineens de booth in gestampt, dus eerste wat ik dee was m'n macbook op zwart zetten, m'n cd map dicht en een nummer van Rene Kuppens inmixenZegt ie: Ja, ik ben van de BUMA! Dus ik: En? Hij: Als je 2 keer turbo zegt, vlieg ik in brand?Mag ik jouw muziekcollectie even zien? Ik: Euh, zie je niet dat ik druk ben? Hij: Dat maakt niet uit. En hij ging in m'n macbook prutsen! Nja, m'n oom zag dat en hij heeft die gast toen bij kop en kont gepakt en naar buiten gedragen... nooit meer iets van gehoord!