Copains Deluxe  (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

CopainsDeluxe    posted on 16-12-2009 17:40
Hallo iedereen !
Ik ben hier al eventjes lid maar nu na de examens kan ik eindelijk me wat meer gaan nestelen in het forum!

Wie zijn we?

Maurier (spreek je uit als Morjee)?& Filip zijn we,?we zijn een dj duo dat al eventjes samen draait. We proberen wekelijks enkele keren samen te komen zodat we kunnen oefenen, en we draaien in Maurier zijn kelder.
We zullen in de loop van de vakantie zeker fotos uploaden van deze FEESTKELDER Cool.

Ook zullen we zeker en vast regelmatig mixtapes hier online zetten zodat we eens de echte commentaar horen van de dj's, want onze fans letten toch niet altijd op alles denken we Cool.

Gear?
We hebben in de feestkelder toch al een leuk setje staan namelijk
2 x? MCD 200 van JB systems
1 x Beat 4 van JB systems
2 x Synq XTRM? mt concorde naaldjes

Simpel maar voldoende ! ^^
En geluid?
?Actieve Sub?15 D?van DB technologies, maar helaas nog passieve tops Winking my eye

Maar Allz wij gaan nu er weer een lap op geven (we gaan net beginnen met draaien!)
User edit by CopainsDeluxe on 16-12-2009 @ 17:41:44 (3%)

What do you think about Copains Deluxe ??

Vote :   

T-to-the-J    posted on 14-05-2010 11:18
Gelukkig maar... Hoe bevallen de synq's? En waar draai je t liefst mee, met cd's of met platen?
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
User edit by T-to-the-J on 14-05-2010 @ 11:19:07 (100%)
CopainsDeluxe    posted on 14-05-2010 12:16
De Synq's vind ik persoonlijk echt top platenspelers ! Natuurlijk heb ik liever een setje technics, maar die synq's samen met de concorde naalden zijn echt wel goed!
Reageert snel , goede motor , goede pitch, eigenlijk alles is wel goed eraan!
Netjes in case gestoken en die kan weer lang mee ! :D

En of ik nu het liefst met CD's of platen draai... Ja dat hangt er vanaf !:D
Vinyl heb je de echte 'feeling' van de muziek , persoonlijk vind ik dat leuker, maar soms kan je wel eens leuke dingen doen met cd spelers die je niet met platenspelers kan enzovoort.
Maar al bij al draai ik het liefst met platen !

En ook op mijn cd spelers merk ik dat het toch wat budget materiaal is.
Eind augustus ga ik me een setje CDJ 800's halen... Is wat beter :P!
T-to-the-J    posted on 14-05-2010 12:19
Dat is inderdaad wat beter, maar dan past t niet meer in die flightcase??
CopainsDeluxe    posted on 14-05-2010 12:23
Neen dan passen de CDJ's niet meer in de case die ik nu heb. Dan ga ik voor losse cases , elke CDJ afzonderlijk een case!
Pak handiger!
En de mcd 200's ga ik dan verkopen als het lukt voor een 400 euro , zijn ze nog net geen jaar oud , en van dat geld ga ik me Traktor Pro?halen ! :D
Eerst wel nog andere mixer !^^
Sandrr    posted on 15-05-2010 02:35
Kben wel totaal off topic maar ik was net op jullie website!
Ik zag daar een foto die me nogal bekend voorkwam !?Cool Hebben jullie ooit in The Pub in Tongeren gedraaid?!

Sandrr!
CopainsDeluxe    posted on 16-05-2010 01:47
Inderdaad Sander ! :D
Is wel leuk plekje daar !
CopainsDeluxe    posted on 30-07-2010 00:18
De laatste dagen heb ik de hele lichtsetup een plaats terug gegeven in de FEESTkelder!
En dit is er van gekomen !
?
De booth 'by day'
deze wordt ook eens onderhande genomen binnekort(verf)

?
?
overzichtje

?
?
Lichtsturing

?
?
Booth 'by night'

?
?
De echte setup !

?
?
Beetje lampjes aansluiten op een dimmer geeft een oogverblindend effect ! 8-)

?
En voor de liefhebbers ook BEWEGEND BEELD !
YouTube - New Light Show
Limb-Girdle    posted on 30-07-2010 00:22
Wow, ziet er goed uit man. Daar kan je een aardig feestje bouwen in die schuur. Cool
Where the music meets the deejay!
Crazy    posted on 30-07-2010 23:15
Zier er dik uit man! Hoeveel heb je in totaal al ongeveer uitgegeven aan je feestkelder?
CopainsDeluxe    posted on 30-07-2010 23:47
Poster: Crazy
Zier er dik uit man! Hoeveel heb je in totaal al ongeveer uitgegeven aan je feestkelder?

Het is niet alleen voor de kelder dat ik alles koop, heb ook een drive in show en de kelder is eigenlijk een leuke opslagplaats haha :P !

Totaal toch snel een 3500 ? 4000 euro

Licht en geluidsapperatuur bijelkaar dan , ook licht brug ect en cases ,...
Maar wat leuk is ,? alles wat ik investeer verdien ik ook zo snel mogelijk terug.
De laatste aankoop was bijvoorbeeld de truss, die heb ik nog niet geheel terugverdiend , nog enkele feesten en dan is die ook weer terug verdiend ! :D
Xurion    posted on 31-07-2010 00:05
Het lijkt me een droom om zo'n kelder te hebben die je helemaal mag inrichten tot studio of feest zaal.
Yani    posted on 31-07-2010 10:18
Poster: Xurion
Het lijkt me een droom om zo'n kelder te hebben die je helemaal mag inrichten tot studio of feest zaal.

Zeker weten !! Nog eventjes dromen !
Esmee    posted on 31-07-2010 10:40
Heel mooi, zou je alleen niet die houten platen voor de booth zwart verfen of een mooi doek eroverheen doen? Dan zou t nog mooier zijn vind ik Happy, laughing
Crazy    posted on 11-12-2010 02:15
Zijn er inmiddels nog aanpassingen geweest? Erg leuk om zo'n voortgangsproces te zien!

Hoe heb je eigenlijk die truss aan het plafond bevestigt als ik vragen mag?
T-to-the-J    posted on 11-12-2010 15:41
Zo te zien met touw :O
CopainsDeluxe    posted on 11-12-2010 16:22
Poster: T-to-the-J
Zo te zien met touw :O

Dan vraag ik me af waar je dat van haalt ? :D

Elke 'truss' is voorzien van 2 kettingen , en het hangt safe op hoor , het is eerst getest met gewichten en bakstenen , we hebben er toen een 200 kg aangehangen , en dat ging.
Meer als dat ga ik er toch nooit aan hangen ! ^^

Zal binnenkort nog eens foto's posten, en inderdaad deze kerstvakantie worden de planken zwart geverfd !
User edit by CopainsDeluxe on 11-12-2010 @ 16:23:28 (1%)
Dolivieira    posted on 11-12-2010 17:08
Leuke booth CopainsDeluxe?alleen mag die voor plank wel een likje verf gebruiken.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Crazy    posted on 12-12-2010 23:50
Poster: CopainsDeluxe
Elke 'truss' is voorzien van 2 kettingen , en het hangt safe op hoor , het is eerst getest met gewichten en bakstenen , we hebben er toen een 200 kg aangehangen , en dat ging.
Meer als dat ga ik er toch nooit aan hangen ! ^^

Wil je dan maybe ook een foto van het ophangsysteem maken, ben erg benieuwd. Wil zelf ook graag wat trussen ophangen vandaar.
CopainsDeluxe    posted on 13-12-2010 19:19
Zal dit na de examens zeker eens doen !
Nu zit het er niet direct in.
Crazy    posted on 25-01-2011 01:09
Zijn de examens al voorbij? En is het plankje al geschilderd, hou er echt enorm van om zulke processen te volgenCool
CopainsDeluxe    posted on 25-01-2011 21:38
Uiteindelijk is er niets van kunnen komen , veel te druk gehad met de verhuur , en veel last minute boekingen gekregen. Ook een nieuwe lichtset aangeschaft voor mee te nemen , 8 par 64's long , dmx bar ect ect.

Druk gehad met andere woorden , en daarom is het niet echt mogelijk geweest om deze te verven,...
venzi    posted on 25-01-2011 21:40
ik heb zijn nieuwe set + parren wel al gezien:D
?
en geloof me, wat een top drive-in Winking my eye kunnen vele jaloers op zijnHappy, laughing
CopainsDeluxe    posted on 14-02-2011 07:32
Zal weer eens wat nieuwe foto's plaatsen !

En natuurlijk ook de?afbraak !

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

269 Users online: 55 Guests (214 Unknown)
Pages generated today : 55.805
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.391.336