Sexy Motherfucker vs Nope is Dope (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sebasz    posted on 16-12-2009 17:17
Gaan er nog meer DJR's op 24 december naar dit feestje in Zenith (in Venray)? Cool
Is wel vette line up opzich Cool

Meer info

Weet niet of dit ervaren wordt als spam? Anders verwijdert een mod de link maar Cool

What do you think about Sexy Motherfucker vs Nope is Dope ??

Vote :   

Tomazos    posted on 02-01-2010 18:47
ik vond het wel leuk..

was binnen 5 minuten gratis binnen, ipv 1,5 uur in de rij??(weet niet hoelang sander erover gedaan heeft maar die rij was lang),

"ik werk hier".. "oh wie is je baas dan?" ik: die en die.. beveiliging: "loop maar tussen door" ging het bij de deur..

bij de kassa zat de moeder van mijn baas.. dus ging van: met hoeveel mensen ben je tomas? ik: 1 tje maar.. oke fijne avond heHappy, laughing

toen even naar sander toe praatje maken,

ik vond hardwell echt beroerd draaien.. ben laatste tijd geen fan van hardwell meer.
en nicky romero draaide daarin tegen echt weer heerlijk..

omdat hardwell aan het draaien was ging in op de 'plaza' maar even kijken bij quintino.. die draaide ook lekkerHappy, laughing, en dat geluidCool 10Kw aan SUB per kant.. en gewoon zuiver, en HARD!... heerlijk..
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 02-01-2010 @ 18:47:46 (7%)
dj-nick    posted on 02-01-2010 23:48
Vind persoonlijk Nope is Dope niet meer wat het was, het heeft denk ik zijn tijd wel gehad. Is gewoon veel en veel te commercieel geworden.
Sandr    posted on 03-01-2010 17:44
Poster: Tomazos
ik vond het wel leuk..

was binnen 5 minuten gratis binnen, ipv 1,5 uur in de rij??(weet niet hoelang sander erover gedaan heeft maar die rij was lang)

toen even naar sander toe praatje maken,

ik vond hardwell echt beroerd draaien.. ben laatste tijd geen fan van hardwell meer.
en nicky romero draaide daarin tegen echt weer heerlijk..

Ik was binnen 10 minuten binnen, was nog niet zo heel druk toen ik kwam dus dat was goed te doen.

Nicky Romero vond ik ook wel aardig, AfroBro's had ik wel meer van verwacht eigenlijk.....

Ook nog geconcludeerd dat het volk dat er binnenzat erg "commercieel" was. David Guetta remix van I gotta feeling sloeg bijvoorbeeld heel goed aan terwijl minder bekende house platen, die misschien wel lekkerder zijn, veel minder teweeg brachten...

En Tomas heb jij niks van die knokpartijen meegekregen dan? Toch wel een smetje op mijn avond..
Play that funky music white boy....
Tomazos    posted on 03-01-2010 20:16
ja alleen buiten, toen ik naar huis gingHappy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Ronn-Sastro    posted on 04-01-2010 12:04
Poster: djdolivieira

Ik weet niet hoe jij daar bij komt maar heb op de sexymotherfucker gedraait dus weet waar ik het over heb. ?

Haha.. ik heb met ViJay in het Surinaams gepraat op Delicious Christmas in Hardersplaza....beter bewijs kan je niet hebben.. Cool
Life=Music=Life
Corn-Ale    posted on 20-01-2010 18:42
Poster: nils7

Boh! Die is?Cool.. is mij wel eens gebeurt door een gozer die mij een nieuw drankje aanbood?Cool?Cool

Het kan nog erger:

Ik was met een paar vrienden laatst ergens. Een van hen werd al de hele tijd door zo'n homo type Geer & Goor (daarmee bedoel ik niks tegen homo's alleen tegen Geer & Goor) aangekeken en geschuurd. Even later bukt ie om zijn veters vast te maken. Komt die man langs lopen en slaat hem zo keihard op zijn k*nt. 8o

This is an old Topic

No new postings for 5.592 days.
 Post CommentThat would be 186.4 months
or a whopping 15.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

134 Users online: 24 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 47.594
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.784.109