Sexy Motherfucker vs Nope is Dope (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sebasz    posted on 16-12-2009 17:17
Gaan er nog meer DJR's op 24 december naar dit feestje in Zenith (in Venray)? Cool
Is wel vette line up opzich Cool

Meer info

Weet niet of dit ervaren wordt als spam? Anders verwijdert een mod de link maar Cool

What do you think about Sexy Motherfucker vs Nope is Dope ??

Vote :   

Sebasz    posted on 23-12-2009 23:33
Poster: Sandr
Ik ben waarschijnlijk wel in Venray, weet alleen niet of ik ook de Zenith in duik.
Heb al contact gehad met Thomas en laat hem het ff weten als ik nog ga, dus wie weet kom ik je ook wel tegenWinking my eye

Moet ik wel weten hoe je er uit ziet / telnummer Cool
User edit by Sebasz on 23-12-2009 @ 23:34:20 (100%)
Tomazos    posted on 23-12-2009 23:54
je moet gewoon komen sanderHappy, laughing,

alleen al het pand is de moeite om te bekijke van binnen Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Sebasz    posted on 24-12-2009 00:00
thomaz pm je je 06 nog ff? of gaat het niet meer door Cool
Tomazos    posted on 24-12-2009 00:02
TOMAS,

jawelHappy, laughing, zal even door pm'en,
Sebasz    posted on 24-12-2009 01:21
Scheisse Cool haha
Ik zal het onthouden Cool
Sandr    posted on 24-12-2009 08:55
Poster: Tomazos
je moet gewoon komen sanderHappy, laughing,

alleen al het pand is de moeite om te bekijke van binnen Happy, laughing

Ben er al een keer geweest, met sexy motherfucker halloween edition vorig jaar of 2 jaar geleden. Toen was het trouwens gezellig druk, kon nog gaan en staan waar ik was.

Ben vanavond bang voor asociale drukte en daar heb ik dus echt geen zin in, maar ik zal wel eens even zien. Hou jullie op de hoogteWinking my eye
Play that funky music white boy....
Tomazos    posted on 24-12-2009 13:39
ik verwacht het persoonlijk niet RAM vol..
dat is maar 1 keer eerder voorgekomen tijdens sexy mfHappy, laughing,
Sebasz    posted on 24-12-2009 15:05
Ik hoop persoonlijk ook niet dat het propvol zit, en denk eerlijk gezegd (en hoop Cool) dat het wel mee zal vallen. Het wordt vanavond namelijk echt KUT weer naar het schijnt. Veel sneeuw en ijzel enzoCool en het wordt afgeraden om met de auto op pad te gaan
User edit by Sebasz on 24-12-2009 @ 15:06:29 (27%)
Snoey    posted on 24-12-2009 15:10
Zeg Tomas, verhuis dat feestje gewoon even naar de Bobs, dan kan ik ook komen Winking my eye
En Nicky Romero zie je waarschijnlijk met zijn nieuwe ?Dr. Dre koptelefoon die hij vandaag gekocht heeft
Alert : Svp je post editten, ipv op jezelf te replyen
www.soundcloud.com/ten-hooven
Mod edit by Jorrit on 24-12-2009 15:20 (100%)
Tomazos    posted on 24-12-2009 17:34
dr dre koptelefoon?:P

Ik hoop persoonlijk ook niet dat het propvol zit, en denk eerlijk gezegd (en hoop Cool) dat het wel mee zal vallen. Het wordt vanavond namelijk echt KUT weer naar het schijnt. Veel sneeuw en ijzel enzoCool en het wordt afgeraden om met de auto op pad te gaan

ben benieuwd..
heb nieuwe winterbandjes onder de auto gelegt..
dikke groeven erin.. krijg het niet voor elkaar om met spinnende banden weg te rijden op nat wegdek..
op sneeuw wel maar dat is logisch..

ik ben benieuwd.. heb meer kans van Aankomen dan met 17inch zomer bandjes

Heb eerst een Erotische bingo.. wil hier om 22.00u vertrekken, als het meezit ben ik om 00.00/00.30 daar Happy, laughing
User edit by Tomazos on 24-12-2009 @ 17:47:35 (100%)
ceesietopc    posted on 24-12-2009 17:50
Erotische Bingo? Cool Ik zie dingen voor me die ik niet wil zien. Wat the **** is een erotische bingo?
Sebasz    posted on 24-12-2009 18:03
Vertrek ongeveer om 23:00 dus ben rond dezelfde tijd gok ik daar als jij Tomas Smile
Toch besloten om kaarten aan de deur te halen, omdat het gister nog niet zeker was of de BOB wel wilde rijden met dit weer Cool
Tomazos    posted on 24-12-2009 18:17
Poster: ceesietopc
Erotische Bingo? Cool Ik zie dingen voor me die ik niet wil zien. Wat the **** is een erotische bingo?

ken je vibo's e.d winnenHappy, laughing,
denk je dat ik die voor mezelf ga gebruike?Coolga ik andere blij mee maken..
of als ik er een paar win,gewoon keer voor de lol weg geven tijdens het draaien bij een Valentijn party Happy, laughing

Poster: Sebasz
Vertrek ongeveer om 23:00 dus ben rond dezelfde tijd gok ik daar als jij Tomas Smile
Toch besloten om kaarten aan de deur te halen, omdat het gister nog niet zeker was of de BOB wel wilde rijden met dit weer Cool

het gaat wel ijzelen..
ik neem wel flink extra geld mee mocht terug rijden echt niet kunnen, dan pak ik daar in de buurt een hotel.

belde net dat maatje van me op die mee gaat, die wil persee gaan en eerder vertrekken.
en me moeder vind het weer niet verstandig maja..

ik wou met de trein, maar is 3 uur en 20 minuten reizen.. dus we vertrekken hier waarschijnlijk vroeg, en morgen ochtend lekker rustig aan terug rijden, mocht dat niet gaan dan een hotel pakken.
User edit by Tomazos on 24-12-2009 @ 18:20:26 (100%)
ceesietopc    posted on 24-12-2009 18:59
Pfoe, ik zie het al, het winterweer is niet goed voor de clubbezoekers.

Ik denk bij Bingo aan oude mannetjes en vrouwtjes. Dat samen met "erotisch" leek me minder prettig. Zoals jij het nu zegt kan ik de lol wel begrijpen. Happy, laughing
Tomazos    posted on 24-12-2009 19:40
ik ga naar de erotische bingo nu.. daarna richting venray,

zie jullie daar!
Ronn-Sastro    posted on 30-12-2009 14:23
Poster: djdolivieira

Een turkse jongen is het. Marokanan en turken willen? niet met elkaar vergeleken worden.

Maar het is de zelfde organisatie. Dat weet ik van die turkse kennis van me. Die gaat goed met hem om.

Beetje late reaktie... maare sorry jongens ViJay is geen Turk of Marokaan maar een Surinamer.. Hij is van Hindoestaans Surinaamse afkomst ik ben zelf van Javaans-Surinaamse afkomst.

en Surinamers willen ook niet vergeleken worden met Turken of Marokanen net zoals Nederlanders niet met Duitsers hahaha..SmileSmile
Life=Music=Life
Snoey    posted on 30-12-2009 15:11
Hoe was het feestje trouwens?
Sandr    posted on 30-12-2009 19:19
Uhm, als ik eerlijk ben:

Ik vond het tegenvallen.... er hing, vond ik, totaal geen sfeer.

Het was goed druk maar toch niet zo dat je geen ruimte had, dus dat was wel goed. De ene DJ was beter dan de ander (uiteraard) maar ik miste gewoon sfeer. Dus voor mij was het een avond met veel bekende DJ's die allemaal wat draaide en that's it.

Daarnaast vond ik de aankleding in de plaza (nope is dope area) erg karig. Meer een bij elkaar geraapt iets.

The dome daarin tegen (SMF area) moet je weer niks aan doen, want die zaal is van zichzelf gewoon super. Dat zag er ook gewoon goed uit.

Beide MC's: De eerste was nauwelijks te verstaan en de 2de ( ik dacht knowledje) lulde, vond ik, veel te veel. Alles ging aan 1 stuk door.

En als grootste smet op de avond de knokpartijen. Al een paar binnen maar toen ik naar huis ging was het gewoon schandalig. Binnen in de garderobe, bij de uitgang. Heb 10 minuten moeten wachten voor ik naar buiten kon. Vervolgens was het op de parkeerplaats ook nog een half uur knokken links en rechts.

Ik heb nog wel poosje met Tomas staan ouwehoeren en wat Dj's gezien dus dat was wel positief.

Eindconlusie;

Tegenvaller: geen sfeer, niks "bijzonders" veel knokpartijen.

Verder is de Zenith wel een prachtige tent!

User edit by Sandr on 30-12-2009 @ 19:27:19 (100%)
Snoey    posted on 30-12-2009 21:02
Klinkt niet top dus... Jammer, ik heb alleen goede edities meegemaakt!
Sandr    posted on 31-12-2009 09:58
Ja kan ook aan mij persoonlijk liggen, maar ik heb wel eens betere feestjes meegemaakt...
Dolivieira    posted on 31-12-2009 10:12
Poster: Ronn-Sastro

Beetje late reaktie... maare sorry jongens ViJay is geen Turk of Marokaan maar een Surinamer.. Hij is van Hindoestaans Surinaamse afkomst ik ben zelf van Javaans-Surinaamse afkomst.

en Surinamers willen ook niet vergeleken worden met Turken of Marokanen net zoals Nederlanders niet met Duitsers hahaha..SmileSmile

Ik weet niet hoe jij daar bij komt maar heb op de sexymotherfucker gedraait dus weet waar ik het over heb. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
ceesietopc    posted on 31-12-2009 11:48
Zonde man... twee zulke events naast elkaar, klonk wel veelbelovend.
V-Jay is inderdaad Surinamer. Checkde leden van zijn "familie hyves" maar.
Dolivieira    posted on 31-12-2009 11:59
Maar er zitten ook turken achter de schermen wat ik zeker.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Sandr    posted on 02-01-2010 12:21
Poster: djdolivieira
Maar er zitten ook turken achter de schermen wat ik zeker.

Maar daar ging de discussie niet overWinking my eye

Maar waren er nog meer mensen die het een "minder geslaagd" feest vonden? Of ben ik de enige...
RenéKuppens    posted on 02-01-2010 13:13
ik erger me zo aan die vechtpartijen altijd....... shit man..
Altijd lopen er van die akelige haantjes tussen die graag links en rechts tussen dansende mensen gaan staan om maar aangeraakt te worden en er dan meteen op te vliegen..

Hell yeh

137 Users online: 19 Guests (118 Unknown)
Pages generated today : 57.276
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.793.791