Oren zuivermaken (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 16-12-2009 00:07
Onder het welgekende motto:
Oren heb je maar 1 paar van.. en ook verder in de trend van Gehoorbescherming.

Hoe maken jullie je oren zuiver:

Wattenstaafje, speciale vloeistof, ...?Laten jullie ook maandelijks/jaarlijks je oren zuiver spuiten bij een dokter?

Dan vooral voor de mensen die in-ears gebruiken en ook gehoorbescherming, hoe maken jullie je oren zuiver voor je deze in je oren stopt?

Misschien dat we hier allemaal wel wat aan hebben, want oren.. je hebt er maar 2 voor je heel leven!

Let me hear it!!
dj2dj.nl

What do you think about Oren zuivermaken ??

Vote :   

nils7    posted on 17-12-2009 14:23
Poster: Dj_Fantasy
Poster: nils7
2x in Tunesie heb ik meegemaakt dat ik een zware ooronsteking had. Door de terugvlucht naar Belgie was het toen eens zo erg geworden omdat ik nogal vaak problemen heb bij het landen.

Resultaat, maand lang drupjes in mn oren en je echt K*T voele!

Jij moet eens op duikles... dan leren ze je precies wat te doen met die druk op je oren Winking my eye

Ik heb ook zitten slikken tijdens het dalen. Het hangt er juist vanaf onder welke hoek de piloot daalt.

Daarom dat ik op sommige momenten er niets last van had, en op andere dat ik het uitschreeuwde.

Je moet ook niet slikken maar door je neus snuiten en deze tegelijker tijd dicht knijpen Winking my eye!
Bootstrap    posted on 17-12-2009 14:28
Ja en vooral niet te hard snuiten!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Saskia    posted on 18-12-2009 10:25
Ik heb nu best last van mijn oren ze zitten echt dicht ik weetniet of het aan de verkoudheid ligt of dat ik ze moet laten uitspuiten
maar ik ben eens geopereerd aan mijn oor en sindsdien vind ik alles wat aan mijn oor moet gebeuren kei eng
daarom durf ik ze eigelijk niet uit te laten spuiten Unhappy
timmy90    posted on 18-12-2009 10:29
2x in Tunesie heb ik meegemaakt dat ik een zware ooronsteking had. Door de terugvlucht naar Belgie was het toen eens zo erg geworden omdat ik nogal vaak problemen heb bij het landen.

Resultaat, maand lang drupjes in mn oren en je echt K*T voele!

Jij moet eens op duikles... dan leren ze je precies wat te doen met die druk op je oren Winking my eye

Ik heb ook zitten slikken tijdens het dalen. Het hangt er juist vanaf onder welke hoek de piloot daalt.

Daarom dat ik op sommige momenten er niets last van had, en op andere dat ik het uitschreeuwde.

Je moet ook niet slikken maar door je neus snuiten en deze tegelijker tijd dicht knijpen Winking my eye!

op een kauwgom kauwen helpt ook!

ccc    posted on 18-12-2009 10:33
Poster: Saskia
Ik heb nu best last van mijn oren ze zitten echt dicht ik weetniet of het aan de verkoudheid ligt of dat ik ze moet laten uitspuiten
maar ik ben eens geopereerd aan mijn oor en sindsdien vind ik alles wat aan mijn oor moet gebeuren kei eng
daarom durf ik ze eigelijk niet uit te laten spuiten Unhappy

Als je verkouden bent, dan ligt het aan de verkoudheid. Moet na 1a2 weken wel over zijn.
Saskia    posted on 18-12-2009 10:39
Ze zitten echt helemaal dicht he en het doet soms pijn weetje vrij zeker dat het aan de verkoudheid ligt ?
ccc    posted on 18-12-2009 10:46
Ja. KNO, keel neus oren. Al die snot enzo gaat overal zitten Tongue. Als ik verkouden ben hoor ik ook altijd heel slecht, alsof er heel veel water in men oren zit.

Als je verkouden bent zijn je oren ook gevoeliger, en krijg je ook sneller gehoor beschadigingen.

Edit:
Ik heb even gezocht. Klik voor die link

Net zoals miljoenen mensen wacht je tot je weer beter bent, opnieuw een klaar hoofd en oren hebt en je denkt er verder niet meer aan dat je een tijdje gehoorverlies had.

User edit by ccc on 18-12-2009 @ 10:50:04 (87%)
Saskia    posted on 18-12-2009 10:51
Oke bedankt voor de info Happy, laughing? hopelijk gaat het over want oren laten uitspuiten zie ik NIET zitten Happy, laughing
Saskia    posted on 18-12-2009 17:24
even een edit haha
ik had toch nog zoon last van mijn oren dus ik ben langs de dokter gegaan

flinke ooronsteking haha
goed datik niet naar je heb geluisterd ccc :P
ccc    posted on 18-12-2009 17:28
Heeft ie je oren dan uitgespoten?

Edit:En je spreekt nu over erge last; we hebben het in dit topic over verstopte oren. Dat verklaar ik ook in mijn reacties. Tongue Oorontsteking is totaal iets anders ja. (En deze gaat ook vanzelf overWinking my eye)
User edit by ccc on 18-12-2009 @ 17:36:44 (100%)
Saskia    posted on 18-12-2009 17:38
Haha nee is ook zo ik kreeg echt pijn op een gegeve moment dus ik denk toch even langs Happy, laughing
Kon gelukkig nog na het spreekuur want ze zijn dicht volgende week
nu antibiotica kuur en alles komt weer goed Happy, laughing
hij zei trouwens ook dat ik vocht achter mijn trommelvliezen had maar dat gaat inderdaad vanzelf over Winking my eye
Tomazos    posted on 18-12-2009 17:42
is inderdaad lastig draaien met oor ontsteking, heb het weleens geprobeerd..
maar geen aanrader:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world

This is an old Topic

No new postings for 5.626 days.
 Post CommentThat would be 187.5 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

137 Users online: Lead & 20 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 36.350
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.844.809