Poster: Dj_FantasyPoster: nils7Poster: Dj_Fantasy
2x in Tunesie heb ik meegemaakt dat ik een zware ooronsteking had. Door de terugvlucht naar Belgie was het toen eens zo erg geworden omdat ik nogal vaak problemen heb bij het landen.
Resultaat, maand lang drupjes in mn oren en je echt K*T voele!
Jij moet eens op duikles... dan leren ze je precies wat te doen met die druk op je oren
Ik heb ook zitten slikken tijdens het dalen. Het hangt er juist vanaf onder welke hoek de piloot daalt.
Daarom dat ik op sommige momenten er niets last van had, en op andere dat ik het uitschreeuwde.
Poster: nils7Poster: Dj_FantasyPoster: nils7Poster: Dj_Fantasy
2x in Tunesie heb ik meegemaakt dat ik een zware ooronsteking had. Door de terugvlucht naar Belgie was het toen eens zo erg geworden omdat ik nogal vaak problemen heb bij het landen.
Resultaat, maand lang drupjes in mn oren en je echt K*T voele!
Jij moet eens op duikles... dan leren ze je precies wat te doen met die druk op je oren
Ik heb ook zitten slikken tijdens het dalen. Het hangt er juist vanaf onder welke hoek de piloot daalt.
Daarom dat ik op sommige momenten er niets last van had, en op andere dat ik het uitschreeuwde.
Je moet ook niet slikken maar door je neus snuiten en deze tegelijker tijd dicht knijpen!
op een kauwgom kauwen helpt ook!
Poster: Saskia
Ik heb nu best last van mijn oren ze zitten echt dicht ik weetniet of het aan de verkoudheid ligt of dat ik ze moet laten uitspuiten
maar ik ben eens geopereerd aan mijn oor en sindsdien vind ik alles wat aan mijn oor moet gebeuren kei eng
daarom durf ik ze eigelijk niet uit te laten spuiten
Net zoals miljoenen mensen wacht je tot je weer beter bent, opnieuw een klaar hoofd en oren hebt en je denkt er verder niet meer aan dat je een tijdje gehoorverlies had.