Poster: Tekhead
De Technoheads zijn meestal wat iets ouderen, en die zijn hier idd niet in grote getallen aanwezig, vind ik niet spijtig, zo blijft het toch mooi weg van die wannabee festivalgangers die alleen Tiesto, en Van Buuren kennen. Ook de dj's uit de technoscene zijn bijna allemaal dertigers en veertigers.
Ga ff beluisteren
Poster: ccc
Wat je dus eigenlijk zegt is, laat het bij de oudjes blijven en lekker doodbloeden?
Neen, dat zeg ik niet ! Ik zeg alleen maar dat ik het niet zo erg vind dat het er grotendeels bezocht word door oudere housers, de dertigers en begin veertigers, mensen die al jaar en dag in de housecultuur zitten. En ja ook deze zijn niet altijd techno-fan geweest, en ook meestal overkomen van het snellere ofwel commercial dance en trance scene.
Techno is niet zo direct te plaatsen bij de categorie, House voor Beginners, en daarom heb je uiteraard ook doorstroming, want die jonkies worden dan de ervaren housers. Snap je ?
Ik ga hem ff checken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.