19-12-2009:
Halve week ziek geweest en ik verveelde me vandaag, toen ik eenmaal alle zooi hier had opgeruimd dacht ik laat ik weer eens een video maken. Beetje Techno/Tech-House is ie geworden. In het begin wat harden op het eind. Ook heb ik mijn Electribe gebruikt voor een erg basic begin en einde. Op zich wel leuk experiment, weer eens wat anders

.?
Tracklist moet er denk ik zo uitzien:?
1 Intro (simple creation with the Electribe)?
2 Joris Voorn - Chase The Mouse (original mix)
3 Sneed Younan - Backdoor Honey (original mix)
4 Oxia - Whole Live?
5 Wolfgang Gartner - Lantin Fever (original mix)
6 Ahmet Sisman- Move
7 DJ Madskilz - Surface (original mix)
8 Huiswerks - Twisted (Adam Shaw Remix)
9 Outro (also with the Electribe)
Ergens selecteer ik een band pass filter in plaats van een high pass, ik moet zeggen dat dit een vervelende gewoonte begint te worden
. Voor de rest is het wel een leuk mixje. Check de HM voor de Youtube link.?
14-12-2009:
Was vanavond lekker bezig dus ik dacht laat ik eens wat opnemen. Toen ik op een minuutje of acht zat verzette ik per ongeluk mijn high pass filter naar band pass, dat was dus ff een kwartiertje vloeken en tieren, maar daarna heb ik het weer geprobeerd. Daar is deze mix het resultaat van.?
Het is deze keer een Techno mix geworden, welke maar 7,5 minuten van jullie leven kost

. Youtube link staat in de hidden message. Tracklist is als volgt:?
Tracklist:
1 Gaiser - Pullpush
2 Larry Powers - Milk (Subfractal remix)
3 Gaiser - Oolooloo
4 Format B - Hotrod (original mix)
5 Marc DePulse - El Loco Loco (koen kroeneveld remix)
6 Marco Bailey - Jungle Laps (original mix)
7 Rumble Fish - Tone depth (Maher Daniel Remix)
8 Toolman - Gold Bunny (original mix)
Het kan zijn dat ik een track vergeten ben, ik heb dit zo ff uit m'n hoofd neergezet.
Vind het zelf wel een leuk mixje voor een maandagavond-jam
. Comments zijn uiteraard welkom.?
05-12-2009:
Had een release binnengehaald van 28 tracks, ik dacht ik mix er willekeurig een paar. Blinde trackkeuze dus
. Wel leuk mixje geworden. Tracklist heb ik geen idee van. De youtubelink staat in de HM.
Hidden Message
Reply to view the Secret Message