Need help: recording mix with Digital Camera
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Allows    posted on 14-12-2009 16:21
Dag iedereen,
Zoals titel zegt heb ik hulp nodig om een mix op te nemen. Ik heb even gezocht maar niet echt iets nuttigs gevonden hierover.
Digitale camera die ik gebruik is een Canon IXUS 95 IS, in doos zat een kabel die van 2 jacks (zwart en geel) naar een poort voor camera gaat, ik dacht kan misschien wel werken om op te nemen. Ik heb die jacks in master uitgang van mixer gestoken (zwart in wit, geel in rood) en probeerden dan met filmen maar nam geluid via mixer niet op.?

Misschien heb ik gewoon totale foute kabel en dient die zwart, gele jacks voor iets anders.?

Iemand die misschien kan helpen??
Alvast bedankt.

What do you think about Need help: recording mix with Digital Camera ??

Vote :   

Bouncy    posted on 14-12-2009 16:24
Die kabel lijkt op een uitgangs kabel, geen ingangskabel...
Wat je zou kunnen doen is gewoon ambience opnemen met je camera en direct opnemen op je computer (o.i.d) en dan later synchroniseren...
lek3ct    posted on 14-12-2009 16:31
die zwart gele kabel is om van u camera naar u tv te gaan (u foto's op een tv bekijken dus), dus ni om op te nemen xD
Kheb ook gekeken naar de aansluitingen: gij hebt geen 3,5 mm mini-jack line-in om inkomend geluid van de mixer samen met de beelden op te nemen!
ge gaat moete opnemen zoals Bouncy zegt.

User edit by lek3ct on 14-12-2009 @ 16:37:11 (100%)
Allows    posted on 14-12-2009 16:36
Poster: lek3ct
die zwart gele kabel is om van u camera naar u tv te gaan (u foto's op een tv bekijken dus), dus ni om op te nemen xD

haha, dacht ik al ?:D.

Pakt dan gewoon filmen, geluidskwaliteit is nog wel redelijk deftig dan.
lek3ct    posted on 14-12-2009 16:38
ken in jou van ergens eigelijk?

This is an old Topic

No new postings for 5.749 days.
 Post CommentThat would be 191.6 months
or a whopping 15.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

179 Users online: 84 Guests (95 Unknown)
Pages generated today : 5.973
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.699.364