Poster: TimmyV
Dit is misschien wat voor jou: Asus?G60VX-JX147V
Is een betaalbare gaming laptop met goede specificaties.
De prijs ligt tussen de 900 en 1100 euro.
Iets meer dan jou budget, maar dan heb je wel een degelijke notebook die zeker een tijdje meegaat met de huidige games.
Er zit een GTX260 in. Behoorlijk sterke grafische kaart voor een notebook.
Het enige mindere aan deze notebook is de resolutie. Vrij laag voor een 16'' scherm.
Specs:
Display: 16", WXGA Resolutie 1366x768Processor: Mobile Intel Core 2 Duo P7450 Dual-Core (2.13GHz)Bussnelheid: 1066MHzL2 cache: 3MBChipset: Intel PM45Geheugen: 4GB (2x2GB) PC8500 DDR2 SODIMMVideokaart: NVIDIA GeForce GTX260 1GB GDDR3 VRAMHarddisk: 500GB SATA 5400rpmOptische drive: DVD-/+RW Dual-Layer, BD-ROMModem: 56kLAN: 1000MbitWLAN: 802.11 a/b/g/nBluetooth 2.01x Expresscard, VGA-out, Microfoon-in4x USB2.01x Firewire1x HDMI1x eSATA8-in-1 Cardreader2.0 Megapixel Webcam6-Cells BatterijMicrosoft Windows 7 Home Premium 64-bitsAfmetingen: 375x265x34.3-40.6mmGewicht: 3.3kg
Poster: qntr0l
Misschien moet je qua merk eens naar een Acer kijken. Wel goed spul tegen lage prijs.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de?
Acer Aspire 8735G-664G100MN
Leuke (wel grote) notebook met wel goede specs.?
Poster: BarryVendel
Weet je trouwens zeker dat je aan Windows 7 wilt beginnen? dat besturingsprogramma vreet volgens mij flink wat geheugen, dat gaat alleen maar van je game prestaties e.d. af.
Poster: Illusion
Vista was helemaal niks, en de grootste flop die Windows heeft uitgebrackt op Windows Millennium na.
Win. 7, is de vista lookalike, maar toch heel anders, sneller, beter, betrouwbaarder.. en vet.
Poster: JJenzz
Ik zou je de Macbook 13" halen.
Vriend van me heeft deze en hij gebruikt deze om te gamen en het is ongeloofelijk wat dat ding aankan zegt ie, heeft nu 4 shooters & 3 race games erop en het werkt snel en graphics zijn hoog.
Nadeel is natuurlijk wel het 13" scherm
Poster: Bootstrap
MacBook om te gamen? Serieus? Dat is echt het laatste waar ik een Mac voor zou kopen eerlijk gezegd..
Poster: Bootstrap
MacBook om te gamen? Serieus? Dat is echt het laatste waar ik een Mac voor zou kopen eerlijk gezegd..
Poster: Woudtje
Voor gamen hebben ze een PS3 en Xbox uitgevonden denk.
Poster: TekheadPoster: Woudtje
Voor gamen hebben ze een PS3 en Xbox uitgevonden denk.
Of de Wii, maar idd, een macbook heeft daar geen problemen mee, maar met wat heeft een macbook wel problemen. ?Vroeger werden er eigenlijk bijna nooit game ontwikkeld voor de mac. waarom? omdat weinig mensen een mac hadden. Nu is dat behoorlijk aan't veranderen.
Poster:?Xtremer
Maar het werkt wel onwijs goed! Wij doen altijd Call Of Duty 4 MW1 op school tegen de hele klas en ik zit met nog 3 anders altijd op een MacBook. Echt super vet en geen last van schokjes. Moet je wel vertellen dat ik de 15" 2,66 GHz heb met die grafische processor en grafische kaart (dubbel power).
Poster: ProzeiPoster: Illusion
Vista was helemaal niks, en de grootste flop die Windows heeft uitgebrackt op Windows Millennium na.
Win. 7, is de vista lookalike, maar toch heel anders, sneller, beter, betrouwbaarder.. en vet.
verschil tussen vista en windows 7 is bijna niks.
is gewoon vista in een nieuw jasje.
dat vista geflopt is niet de schuld van microsoft
maar van de hardware fabrikanten die geen zin hadden nieuwe drivers te schrijven voor oude hardware.
die dachten allemaal als iets niet werkt koopt men wel nieuw.
nu hebben al die fabrikanten hun drivers geschreven voor vista en werken deze ook op win 7.
wat je hier zegt is niet hele maal correct Windows 7 draait op het driver en dll systeem van Windows XP en win XP heeft het basis systeem van Windows NT. Windows 7 heeft een verbeterd uiterlik t.o.v Vista. Window 7 heeft daar dus de graphische elementen van. Zoals ik altijd zeg Windows 7 is wat Windows Vista had moeten worden.
Niet lullig bedoelt maar even jezelf wat beter informeren.
Verstuurd vanaf mijn iPod
en is windows 7 helemaal top.
als je een notebook koopt ga dan voor asus deze zijn erg betrouwbaar.
N61VN-JX072X van Asus is een leuke notebook.
en kijk ook even in de tweakers.net pricewatch.
daar vindt je de goedkoopste winkels?
je kan dmv filters opzoek gaan naar een notebook die aan jou eisen voldoet.
Poster: Sebasz
Op de laagste settings misschien ja. De 13" macbook is qua grafische prestaties een beetje om te huilen like in games of 3d werk
Poster: Snoey
Misschien moet je qua merk eens naar een Acer kijken.Naar mijn mening zijn het degelijke laptops voor een leuke prijs.