Frankie Knuckles - Your love remix gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Meks    posted on 13-12-2009 21:26
Best DJR,

De laatste tijd ben ik eens de geschiedenis van het djen gaan opzoeken.
En kwam ??n van de bekenste (om niet te zeggen?DE bekenste)?house plaat van die tijd tegen.
Het is eigenlijk de plaat waarmee het allemaal begonnen is.

---->>> Frankie Knuckles - Your love <<<-----

Nu vind ik die legendariese melodie nog altijd zeer goed. Enkel vind ik de rest (voice,beats,...) wel wat veroudert.
Zijn er mensen die hier een zeergoede en moderne remix van kennen?

Grtz Dj Meks
User edit by Meks on 14-12-2009 @ 00:04:30 (12%)

What do you think about Frankie Knuckles - Your love remix gezocht ??

Vote :   
Meks    posted on 14-12-2009 00:02
niemand?
Sandr    posted on 14-12-2009 09:40
Een zeer goede remix maken is maar weinigen gegeven. En degene die het kunnen hebben waarschijnlijk al genoeg te doen en hebben hier dus geen tijd voor/zin in.

En als er mensen zijn die het wel willen doen moet je ze misschien wat tegemoet komen. Hiermee bedoel ik dat je ze wat meer info kan geven.

Begin zoiezo eens met een link naar youtube of iets dergelijks waar de track op staat, dan weet iedereen over welk nummer je het hebt.

Verder zou je opzoek kunnen gaan naar "remix parts". Een accapella, een midi file etc.
Als je die kan geven hoeven mensen daar niet naar op zoek en zullen ze misschien eerder aan een remix beginnen!
Play that funky music white boy....
nils7    posted on 14-12-2009 10:26
Poster: Sandr
Een zeer goede remix maken is maar weinigen gegeven. En degene die het kunnen hebben waarschijnlijk al genoeg te doen en hebben hier dus geen tijd voor/zin in.

En als er mensen zijn die het wel willen doen moet je ze misschien wat tegemoet komen. Hiermee bedoel ik dat je ze wat meer info kan geven.

Begin zoiezo eens met een link naar youtube of iets dergelijks waar de track op staat, dan weet iedereen over welk nummer je het hebt.

Verder zou je opzoek kunnen gaan naar "remix parts". Een accapella, een midi file etc.
Als je die kan geven hoeven mensen daar niet naar op zoek en zullen ze misschien eerder aan een remix beginnen!

Intro zou je zo kunnen kopieren :P
Staan zat remixen op youtube BTW Winking my eye
User edit by nils7 on 14-12-2009 @ 10:27:58 (6%)
Meks    posted on 14-12-2009 18:09
@ Sandr: Het was niet echt mijn bedoeling om aan iemand te vragen of ze een remix voor mij konden maken ,maar eerder als iemand een goeie kende.
?
Kheb vandaag nog maals voor de 3 de keer gezocht en deze keer met succes Cool
original:
http://www.youtube.com/watch?v=ht2qWJhtqiI

remix:
Frankie Knuckles & Phunk Investigation - Your Love (Eric Prydz & Louie Vega Vocal Mix)

http://www.youtube.com/watch?v=Lv6NwprVrjk

De reden dat ik geen link geplaatst had was omdat ze dat hier niet zo graag hebben dan je links plaatst in een forum. En omdat de meeste dj's toch de geschiedenis kennen? Hoe het allemaal begonnen is met de house music en de raves en zo .

Meschien moet ik daar eens een topic over maken met alle filmpjes en?interviews en zo.
Als en genoeg mensen zijn die dat hier op?DJR's?willen dan ben ik bereid die in de komende vakantie te maken.?
Grtz Dj meks
User edit by Meks on 14-12-2009 @ 18:11:20 (2%)

This is an old Topic

No new postings for 5.762 days.
 Post CommentThat would be 192.1 months
or a whopping 15.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

246 Users online: 67 Guests (179 Unknown)
Pages generated today : 49.093
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.455.727