[GZ] Traktor Scratch Pro
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

qntr0l    posted on 13-12-2009 02:44
Beste mensen,

Ik ben dus op zoek naar een compleet Traktor Scratch Pro pakket. Dus inclusief Audio8, multicore kabels, software etc. Heb je iets liggen, laat het me dan weten. Over de prijs worden we het wel eens.?

Gegroet!
User edit by qntr0l on 13-12-2009 @ 02:44:55 (2%)

What do you think about [GZ] Traktor Scratch Pro ??

Vote :   

Gery    posted on 13-12-2009 11:23
Ken je niemand die studeerd of miss studeer je zelf nog wel, want NI verkoopt traktor scratch ook als EDU versie tegen v??l minder centjes. ?Mijn inziens lijkt het mij niet zo verstandig een softwarelicentie 2e hands over te nemen..
DJ - Producer
qntr0l    posted on 13-12-2009 12:49
Ik ben zelf student, dus kan mezelf een EDU pakketje aanschaffen.
Echter dacht ik, als ik van een van de members hier een pakketje koop, heb ik denk ik gen problemen met tweedehands licencies. Ik vertrouw jullie namelijk wel Tongue.?
jannickv    posted on 13-12-2009 13:16
het probleem is Winking my eye dat je je product online moet registreren op je NI account... om te kunnen updaten enzo
maar op dat zelfde account staan ook alle andere NI producten die je het dus dat geef je niet zomaar af...
het kan zijn dat je er een product kan verwijderen zodat een ander het kan registreren maar dat weet ik niet :p ik zou traktor nooit verkopen :p
qntr0l    posted on 13-12-2009 14:23
Poster: jannickv
het probleem is Winking my eye dat je je product online moet registreren op je NI account... om te kunnen updaten enzo
maar op dat zelfde account staan ook alle andere NI producten die je het dus dat geef je niet zomaar af...

het kan zijn dat je er een product kan verwijderen zodat een ander het kan registreren maar dat weet ik niet :p ik zou traktor nooit verkopen :p

Dat laatste, wat jij dus niet zeker weet, weet ik wel zeker. Dat kan dus gewoon. Je kan je licencie gewoon overzetten. En aangezien ik jullie wel vertrouw leek het me nog niet eens een heel slecht idee Tongue.?

This is an old Topic

No new postings for 5.764 days.
 Post CommentThat would be 192.1 months
or a whopping 15.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

251 Users online: 51 Guests (200 Unknown)
Pages generated today : 2.022
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.475.795