HP + Windows 7 probleem!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

niiicola    posted on 12-12-2009 16:24
Hey DJR,

Ik ben net overgestapt van XP naar Windows 7. Ik heb een HP Pavilion zd8000. Voor XP heb ik zo'n speciale cd-rom waarop allemaal drivers en programma's staan omdat anders het beeldscherm niet op de goeie resolutie kan en ik dan geen geluid heb... Maar nu ik dus overgestapt ben heb ik ook dat probleem maar heb ik ook geen cd-rom ervoor!!
Wat kan ik doen, want nu is mijn mooie widescreen niks meer!

Thx!
Gewoon.
User edit by niiicola on 12-12-2009 @ 21:21:31 (2%)

What do you think about HP + Windows 7 probleem! ??

Vote :   

jannickv    posted on 12-12-2009 16:29
instellingen checken? wat voor cd was dat bij xp? een die je erbij kreeg toen je dat kocht?
niiicola    posted on 12-12-2009 16:34
Die kreeg ik erbij toen ik hem kocht. Ik kan nu niet een hogere resolutie kiezen dan 1024?768!!
Deze CD kreeg ik erbij: klik!
Gewoon.
Lead    posted on 12-12-2009 16:35
Ik heb geen verstand van HP's, maar normaal gesproken download je de drivers van een video kaart bij de fabrikant en installeer je deze.

Je kunt ze natuurlijk ook met een andere computer downloaden en op een USB? stikkie zetten om ze op je HP te installeren.

Ik sta te kijken, ik heb een oudere Dell monitor en die herkende Windows 7 netjes automatisch. Bij Vista moest ik drivers installeren voordat hij hem bij naam en toenaam herkende. Vreemd dus dat Win7 hem bij jouw niet automatisch ziet...

[EDIT] Gebruik je 1 of 2 monitoren op je computer ?
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 12-12-2009 16:35 (11%)
Pedroz    posted on 12-12-2009 16:36
staan er geen drivers online op de HP site?
Ik heb een Vaio, al een tijdje geleden op 7 laten lopen, en al de drivers mooi van de Vaio support site kunnen downloaden...
niiicola    posted on 12-12-2009 16:44
Er staan geen drivers voor Windows 7 op de HP site... En het is een laptop dus gewoon het beeldscherm wat er aan vast zit, dus 1 monitor zal maar zeggen Tongue
Hij hoor 1440?900 te zijn... En het geluid doet het niet + de knopjes boven het toetsenbord...
Gewoon.
User edit by niiicola on 12-12-2009 @ 16:44:44 (36%)
jannickv    posted on 12-12-2009 16:44
idd ja je grafische kaart is een?ATI Mobility Radeon??X600?dus best even op zoek naar een driver voor windows 7
Pedroz    posted on 12-12-2009 16:50
Als je geluk hebt, gaat windows 7 merken dat er een probleem is... het kan dan zijn dat hij via een update jou probleem oplost!
Mixt-Ape    posted on 12-12-2009 16:58
Dude, er staan WEL drivers voor Windows 7 op de HP website, heb er onlangs zelf nog gedownload...
Lead    posted on 12-12-2009 17:01
Poster: Mixt-Ape
Dude, er staan WEL drivers voor Windows 7 op de HP website, heb er onlangs zelf nog gedownload...

Misschien kun je dan de link even posten hier zodat Niicola het even kan bekijken...
Let the BASS be louder
jannickv    posted on 12-12-2009 17:27

Dude, niet voor zijn pc... ik heb ook al gekeken Winking my eye
Mixt-Ape    posted on 12-12-2009 17:37
Confused

Poster: Lead

Misschien kun je dan de link even posten hier zodat Niicola het even kan bekijken...

Link hangt natuurlijk af van model, het komt er gewoon op neer dat je op drivers & support klikt, het juiste model van je computer/laptop aanklikt en there we go!
User edit by Mixt-Ape on 12-12-2009 @ 17:38:49 (100%)
jannickv    posted on 12-12-2009 17:40
Confused

Link hangt natuurlijk af van model, het komt er gewoon op neer dat je
op drivers & support klikt, het juiste model van je computer/laptop
aanklikt en there we go!

dan raad ik je aan dat eens te doen voor zijn pc, voor je hem even gaat corrigeren Winking my eye
in zijn openingspost staat zijn pc Happy, laughing
jannickv    posted on 12-12-2009 17:42
deze links kunnen je waarschijnlijk erg nuttig zijn

en dan vooral dit
Finding software and drivers for notebooks that HP does not support with Windows 7
HP does not plan to release Windows 7 drivers or software for notebook models that are not listed in the previous table. However, certain models that are not listed in the table may meet the minimum system requirements of Windows 7. Try the following options for locating software and drivers for models not listed in the previous table:
NOTE:HP cannot provide technical support or diagnose potential hardware issues until you reinstall the original operating system.
Join other HP notebook users looking for software and drivers in the HP Consumer Support Forum at?www.hp.com/support/Consumer-forum?(in English).
Use Microsoft Update to install the Microsoft version of the hardware driver. See?Using Windows Update Program to Update Microsoft Software in Windows 7?.
Check the?Software and Driver Download page?for your model PC. Certain Windows 7 software and drivers may be available for download. Some Vista software and drivers may be compatible with Windows 7.
Check the list of devices that are on your computer, and go to the manufacturers' web sites for information about what drivers they provide for their devices. Please be aware that some components work together, and if drivers for one component are not available, then the other devices may function poorly, or not at all.
Check the list of software that is installed on your computer, and go to the manufacturers' web sites for information about updates or upgrades to their software.

edit: sorry voor de 2 posts... had er niet op gelet... excusens
User edit by jannickv on 12-12-2009 @ 17:44:30 (100%)
Mixt-Ape    posted on 12-12-2009 17:45
Poster: jannickv

dan raad ik je aan dat eens te doen voor zijn pc, voor je hem even gaat corrigeren Winking my eye

in zijn openingspost staat zijn pc Happy, laughing

Ik heb zeker het recht om hem te corrigeren. Ik quoteer: "Er staan geen drivers voor Windows 7 op de HP site..."

Iedereen met een IQ van boven de 7 zal het interpretatievermogen hebben om hieruit af te leiden dat de HP-website geen ENKELE driver voor Windows 7 bevat. Dat is natuurlijk bullshit, lees hierboven.

Niet dat ik me tegenover jou moet verantwoorden, zeker al niet omdat de post niet aan jou gericht was. Maar als we moeilijk gaan doen, OK dan...
jannickv    posted on 12-12-2009 17:49

Ik heb zeker het recht om hem te corrigeren. Ik quoteer: "Er staan geen drivers voor Windows 7 op de HP site..."

Iedereen met een IQ van boven de 7 zal het interpretatievermogen hebben om hieruit af te leiden dat de HP-website geen ENKELE driver voor Windows 7 bevat. Dat is natuurlijk bullshit, lees hierboven.

Niet dat ik me tegenover jou moet verantwoorden, zeker al niet omdat de post niet aan jou gericht was. Maar als we moeilijk gaan doen, OK dan...

Dan heb ik maar een IQ onder de 7... maar jij intrepreteerd het gewoon fout... Ik ben zou goed als zeker dat?niiicola?bedoelde voor zijn pc.. maarja dat wil jij niet inzien... einde discussie
Mixt-Ape    posted on 12-12-2009 17:50
Ja ik kan goed snappen dat hij het zo bedoelt, alleen is de verwoording dan fout...
jannickv    posted on 12-12-2009 17:56
Jij je zin -_-'

Nog even melden dat er op de site van HP staat dat er een kans is dat de vista drivers werken op windows 7... maar dat had je vast zelf al gelezen als je zelf al wat had gezocht..
User edit by jannickv on 12-12-2009 @ 17:56:25 (1%)
Mixt-Ape    posted on 12-12-2009 18:07
Ik heb zelf ook voor 1 ding Vista drivers gebruikt, weet niet meer waarvoor...
niiicola    posted on 12-12-2009 18:50
Maar ook voor vista staan niet de drivers voor de beeldschermresolutie... Er staan wel drivers maar niet de goeie...
Gewoon.
-FLoriZ-    posted on 12-12-2009 18:53
Even bellen naar HP maandag lijkt me dan, beetje suf dat ze dat er niet gewoon op hebben staan.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
niiicola    posted on 12-12-2009 21:04
En wat?moet ik dan doen als ze zeggen dat mijn latop niet met windows 7 ondersteund wordt?
Gewoon.
niiicola    posted on 12-12-2009 21:38
HIJ DOET HET!!!! Met dank aan de windows updates Happy, laughing

Hier kan een slotje op!
Gewoon.
Lead    posted on 13-12-2009 10:05
Jeetje, wil iedereen voortaan eerst updates draaien voordat zogenaamde problemen worden neergezet in een topic.

?Ik ga er wel vanuit dat je zelf de simpele dingen al probeert zoals: default settings terug zetten, bios resetten, updates draaien, etc. voordat je begint te posten. Is namelijk minder werk....

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 13-12-2009 10:06 (23%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

391 Users online: 204 Guests (187 Unknown)
Pages generated today : 31.837
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.505.610