Wil een nieuw DJ-meubel gaan bouwen, en aangezien ik verwacht voor het eind van het jaar een 3e draaitafel erbij te kope wil ik graag horen van de mensen hier wat makkelijker draait, je 3e tt achter/boven de mixer of gewoon naast een van de anderen...
What do you think about 3e TT, er achter of ernaast? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
dr naast! 1 reden ik moest een x draaien.. ik boog over de mixer heen ik starte de plaat.. ging terug trok de fader meej.. geluid weg gwoon heel lullig.. maja als het voor thuis is.. zou ik alsnog ernaast doen
Ik zou zeggen erachter... je bent sneller bij de pitch als het nodig is... je kan m denk ik sneller bijstellen en gelijk verder gaan met mixen... scheelt wel tijd... en dat met je mengpaneel is gewoon uitkijken... maar dat moet je altijd al dat je bv niet tegen een naald aan stoot dus dat word op gegeven moment wel normaal... Ik zou dus voor erachter gaan.
waarom niet gewoon in een halve cirkel en ze dan schuin naast elkaar?? Zo heb ik het ook, afstand is dan minimaal en staat veel relaxter als dat er nog weer eens een draaitafel achter je mixer staat
ik zou de 3de tt achter je mixer zette omdat je er dan sneller bijbent als je wilt bijsture of bijpitchen vergeleken als hij helemaal naar je andere tt staat
ga je nog cd spelers kopen? anders niet zo handig erachter. je hebt gelijk ruimte tekort. ik heb alles erachter en de cdj's ervoor en ik kan overal bij.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.