Dag mensen,Ik Ben Robert Lottmann, doe wat aan zingen en draai een paar keer per jaar bij een aantal gelegenheden muziek.Ik ben sinds kort in het bezit van een media speler (Corterx HDC 1000) enzit eigenlijk met een vraag die ik nog nergens beantwoord heb gekregen. Ik hoop deze stiekem hier te vinden.....Thats me folks...Robert
What do you think about Thats Me... ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Lid worden op DJR is een van de betere dingen die je op internet kan doen, dus welkom!
Vragen mag je hier natuurlijk altijd stellen. En mocht je niet weten in welk forum je het kan plaatsen of iets anders, dan kun je me altijd pm-en of aan iemand anders die hier al een tijdje zit!
Ow ik weet anders nog wel wat site's met goede filmfragmenten, maar ik denk niet dat ik die site's hier mag plaatsen. D?t zijn niet alleen de betere dingen van het internet, ook van de natuur .?
User edit by walteur on 10-12-2009 @ 23:36:37 (75%)
This is an old Topic
No new postings for 5.766 days. Post CommentThat would be 192.2 months or a whopping 15.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.