Poster: sonik
?Het risico blijft voor de koper.
Poster: Lead
Gear voor de Amerikaanse markt kan anders zijn dan die voor de Europese markt. In veel gevallen is deze zeker anders. Gear voor de europese markt moet verplicht voorzien zijn van een CE keuring om het te mogen gebruiken. Gear voor de amerikaanse markt heeft deze keuring niet. Gebruik je je spullen buitenshuis en komt er brand door kortsluiting en de verzekering komt erachter kun je een probleem hebben.
Garantie kun je meestal niet claimen, hoeven importeurs zelfs niet eens te voldoen.
Voeding is anders, amerika werkt op 110V en europa op 220V.
Als alles goed gaat en heel blijft is het de moeite waard. Als er iets mis gaat kost het meer geld dan het oplevert. Ik zou het gewoon hier kopen zodat je achteraf geen gezeik hebt mocht er iets zijn.
Poster: Robjer
Je kunt prima in US kopen hoor. houd er wel rekening mee dat de kans bestaat dat je nog douane geld 6.7% en 19% BTW moet betalen.
Poster: Ilja
categorie 1: beste kwaliteid ( alleen voor Japan bestemd en wordt in Japan gemaakt )
categorie 2: goede kwaliteid ( alleen Noord-amerika bestemd )
categorie 3: redelijke kwaliteid ( bestemd voor de rest )
Mag jij mij uitleggen waarom mijn nederlandse PSP al verschillende vallen heeft overleefd, paar glaasjes frisdrank, schroevendraaiers en mijn lompheid met electronica.
Poster: Bootstrap
Had ik ook met mijn flightcase.. Uiteindelijk meer aan verzendkosten en belastingen betaald dan dat het ding waard was. Maar hij was alleen in de US te krijgen en ik ben er nog steeds blij mee
Poster:Ilja
Mag jij mij uitleggen waarom mijn nederlandse PSP al verschillende vallen heeft overleefd, paar glaasjes frisdrank, schroevendraaiers en mijn lompheid met electronica.
Poster: Ilja
*Dus Amerikaanse modellen zouden bij voorbaat dan slechter zijn van kwaliteit?*
-
even uitleggen hoe japanse bedrijven hun producten in categorie zetten:
-
categorie 1: beste kwaliteid ( alleen voor Japan bestemd en wordt in Japan gemaakt )
categorie 2: goede kwaliteid ( alleen Noord-amerika bestemd )
categorie 3: redelijke kwaliteid ( bestemd voor de rest )
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.