Poster: wico
nee puur voor in mijn kamer om mijn muziek meer te verspreiden
een vriend heeft een soort paneel maar geen mengpaneel
waar dat hij zijn kabel in steekt en langs de andere kant kan hij meerdere kabels aansluiten
kan je hierdoor over je output gaan of niet
maar kan je dit ook doen met mijn kopere draden want ik heb ergeen ijzeren pinnen op
sorry voor mijn amateuristisch taalgebruik ik ben ook een amateur
is er ook een manier om op mijn kopere draad een tulp te zetten ofniet
Poster: VinceCortez
Als je een beetje een goede versterker hebt moet dat niet zo een probleem zijn , meestal zit er op 1 draad een zwart streepje en op de andere niet , is dit niet t geval dan moet je even zorgen dat je de draad met de hand volgt en met een marker een zwarte streep erop zet.
zo weet je namelijk dat beide draden op de + en - hebt.
doe je dit niet dan kun je je speaker verknallen en word t geluid baGGer !
zorg dat je m ergens in t midden waar je m wilt splitten doorknipt , goed lang afstrippen en de koperen draadjes op de juiste manier zoals boven beschreven staat met elkaar verbind.
Probeer krimpkous te bebruiken om de kabels niet tegen elkaar te laten komen (installatietape kan ook) , ik zou ze zelfs nog even voor de zekerheid even solderen !
Peace of Cake toch ?
Suc6 ermee kerel !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.