New Pioneer poster coming up by DALIQUE
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dalique    posted on 08-12-2009 01:04
Extra extra read all about it!

I've been busy lately with my school and other concepts in photoshop.
This week i started a massive pioneer project, i was inspired by the new CDJ-900 and it got me thinking..

As i said, i started this week and i made a few progressions on the poster. Just wanted to let you guys
know that its coming up for DJR and hopefully can be added to the download section as the previous posters
to use it for cheering your desktop!

Sneekpeek:
http://img50.yfrog.com/img50/567/a5ue.jpg

Follow me on twitter !
www.twitter.com/artiqueless

see you around Cool
User edit by Dalique on 08-12-2009 @ 01:10:48 (1%)

What do you think about New Pioneer poster coming up by DALIQUE ??

Vote :   

dacuba    posted on 08-12-2009 03:30
De technische kant is zeker om van te smullen, maar wat met het logische gedeelte. Een CDJ, een katholiek standbeeld (een engel) en een stuk van de maan/het heelal (?).

PS: laat de combinatie Engelse woordenschat en Nederlandse zinstructuur aub achterwege want zo trekt het op niets.
User edit by dacuba on 08-12-2009 @ 03:33:53 (69%)
walteur    posted on 08-12-2009 09:14
Net als dacuba: de technische kant zijn geen woorden voor, echt nice dat je zoiets kan maken, respect Winking my eye
maar anderzijds snap ik de combinatie ook niet goed Happy, laughing
En ik zou de nadruk meer op de cdj 900 leggen, of is dat niet de bedoeling? Happy, laughing
Snaad    posted on 08-12-2009 09:15
Ik vind em fakking sexy! Mooi ding!
ccc    posted on 08-12-2009 10:47
Maak je eigenlijk ook afbeeldingen die niet DJ related zijn?
Heb je een website met al je tekeningen?

Ik vind je tekeningen die je nu en al eerder gepost hebt erg mooi, maar het trekt mij niet om een cd-speler als wallpaper in te stellen.
Dalique    posted on 08-12-2009 10:54
Wat ik wil benaderen met deze poster is de 'kracht' van pioneer en de elegantie van het merk/model.
De kracht/schoonheid zit van binnen en barst naar buiten. Ik heb het een beetje in een trancy sfeer opgebouwd.
De goddin die bovenop eruit steekt moet je een beetje zien als een geest uit een lamp. Pioneer is een top merk wat ik associeer met een godin.

Ik denk dus dat de relatie tussen de gekozen beelden e.d. zeker niet misplaatst zijn. Het had denk ik alleen een beetje onderbouwing nodig. Bij deze. Cool
Bootstrap    posted on 08-12-2009 14:56
Ik vind hem erg gaaf! Echt heel knap gemaakt, doe ik je zeker niet na. Ik ben benieuwd wanneer hij op DJR staat Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
feestbeest    posted on 08-12-2009 15:23
Ik sluit me an bij bootstrap!
Zou me van me lang zal ze leven niet na kunnen maken...
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Dalique    posted on 09-12-2009 23:06
goed om te weten. ik werk hierzeker aan als de reacties positief zijn!
Ashley    posted on 10-12-2009 18:25
heel gaaf gedaan!
Maar wat nou als het lukt, mama?
jannickv    posted on 12-12-2009 16:28
alweer mooi werk Ramon!
Kleurencombinatie vind ik echt prachtig, lekker fel maar toch licht! Ook de compositie is erg mooi!

Maar als ik erg eerlijk ben vind ik het "lelijkste" aan de volledige poster de CDJ... Ik vin dhem niet echt in het geheel passen, ookal zijn de reflecties enzo technisch echt weer perfect... Ik denk dat ik het persoonlijk mooier had gevonden als het gewoon weer een werk was geweest zonder die CDJ... Maar dan had het niks met DJing te maken...

Het verhaal erachter is zo van ahnja nu je het zegt... Maar iemand die het verhaal/betekenis van alles niet kent gaat idd iets hebben van what the hell heeft dat nu allemaal met elkaar te maken...

Maaruhm! hij is wel nice! Respect alweer!

*gaat vlug nog wat oefenen op z'n photoshop skilz*

This is an old Topic

No new postings for 5.631 days.
 Post CommentThat would be 187.7 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

169 Users online: 34 Guests (135 Unknown)
Pages generated today : 682
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.737.197