Hallo iedereen! Ik heb hier enkele dingetjes in de aanbieding die ik samen of apart verkoop. Al dit materiaal gaat weg omdat ik mij onlangs Traktor Scratch aangekocht heb, waardoor ik mijn ongebruikte stuff liever verkoop dan ergens in een hoekje te zetten om dan nooit meer aan te raken.
Het eerste item is een Citronic CD-1.2 dubbele CD-speler. Deze is in perfecte staat. Speelt zowel gekocht CD's als gekopieerde CD's af. Amper problemen mee gehad (alleen bij cd's die op een te hoge snelheid gebrand zijn). Heel lichte schade waar de vijzen gezeten hebben. Originele verpakking is aanwezig.
Item nummer 2 is een flightcase van Koolsound. Deze is amper gebruikt geweest (heeft 1 keer meegeweest naar een vriend, voor de rest altijd op dezelfde plek blijven staan. Komt samen met 12 vijzen en een afschermplaatje.
Het laatste item dat ik verkoop is een Behringer DFX-69 effectenunit. Bij het overstappen van CD naar Traktor had ik geen noor meer aan een externe effecten unit, daarbij dat ik deze ook het huis uit doe. Nooit problemen mee gehad, werkt nog altijd zoals nieuw.
Richtprijzen zijn:
Citronic CD-1.2 -
100 euroKoolsound Case - 40 euroBehringer DFX-69 -
50 euroAls je geinteresseerd bent kan je hier antwoorden of je mag mij altijd mailen: tomvdb66@hotmail.com
Over prijzen kan gesproken worden!
Hier nog enkele fototjes van de items (sorry, fototoestel is crapkwaliteit):