Noob!!! beginners vraagje...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Airstate    posted on 06-12-2009 18:34
ben 1,5 jaar geleden begonnen met DJen met een numark cd mix 1, ben toe aan wat nieuws dus ga zometeen de numark axis 4 kopen, weet alleen nog niet wat hot stutter startpunten zijn :$ kan iemand het me uitleggen?

What do you think about Noob!!! beginners vraagje... ??

Vote :   

Twizz    posted on 06-12-2009 18:38
Poster: Airstate
ben 1,5 jaar geleden begonnen met DJen met een numark cd mix 1, ben toe aan wat nieuws dus ga zometeen de numark axis 4 kopen, weet alleen nog niet wat hot stutter startpunten zijn :$ kan iemand het me uitleggen?

Beter zet je dit in het KVT(kleine vragen topic)

Hot stutter startpunten zijn cuepunten die op een bepaald punt waar jij ze op insteld, af beginnen te spelen, iedere keer drukken begintie weer bij dat punt. 3 stutter startpunten wil bijvoorbeeld zeggen dat je een track met een druk op 1 knop kunt laten beginnen bij bijvoorbeeld positie 2.30 , 1,30, en 0,15 in een nummer. Ik noem maar wat.
Airstate    posted on 06-12-2009 18:46
oke, dankje! zocht namelijk naar een player die ook cues had maar deze vond ik goed genoeg...
Lead    posted on 06-12-2009 18:56
Hier is inderdaad het korte vragen topic voor....

heb aan de topic de zoekterm KVT toegevoegd zodat deze de volgende keer makkelijk is terug te vinden. De term die Twizz noemt is goed maar daarmee vond je het topic nog niet Thumbs Up

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

270 Users online: 95 Guests (175 Unknown)
Pages generated today : 5.761
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.699.152