Poster: Bootstrap
VBR is varial bit rate, hoeft echt niet een vinyl rip te zijn. Ik kan zelf ook gewoon nummers converteren naar VBR. Neemt als het goed is minder ruimte in, omdat hij dan op stukken met weinig geluid ook een lage bitrate nodig heeft en gebruikt. In iTunes kun je gewoon zien of iets een VBR heeft of dat hij een CBR (constant bit rate) heeft.
Poster: Convert
Hoe kan je dat in Itunes zien want heb iTunes op me pc staan voor me iPod touch.
Ja ik weet inderdaad dat spelers VBR niet fijn vinden.. Sommige spelers lezen het zelfs helemaal niet, dus ik begrijp wel waarom hij CBR wil hebben hoor
edit: In iTunes kun je trouwens ook bij weergave opties 'bitsnelheid' aanvinken. Dan kun je direct zien of iets VBR of CBR is. Als het VBR is staat het er namelijk bij
Poster: hoppie
ff oftopic: 2e cdj 800?
Poster: Convert
Dat had ik indd al begrepen, alleen had Xtremer nog gezegd dat het ook een vinyl rip kon zijn die converteerd is naar een Constante Bitrate dan hou je nog slechte kwaliteit over lijkt mij.
Hier wordt zelfs gesteld dat VBR beter is dan CBR, ik lees het net ook voor het eerst. Wel interessant
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.