Poster: sanderkeen set breid je niet voor maar doe je op het moment zelf! ?ik haat het wanneer dj's duidelijk hun 100 maal geoefende set komen neerzetten en er nul ambiance is. ?dit terzijde vraag ik mij af waar het DJ'en ligt in het drukken op knopjes met een muis...
Met traktor kan je echt een goede set voorbereiden?, ik ben er zeer zeer tevreden over ......
Poster: Gery
een set breid je niet voor maar doe je op het moment zelf! ?ik haat het wanneer dj's duidelijk hun 100 maal geoefende set komen neerzetten en er nul ambiance is. ?dit terzijde vraag ik mij af waar het DJ'en ligt in het drukken op knopjes met een muis...
Poster: sanderk
ah dus als jij op sensation gaat draaien bv dan knal jij daar je cd mapje neer en je kijkt wel wat er van komt ..............heb al lang genoeg gedraaid op draaitafels en cd spelers........
dit is gewoon de toekomst !? en ben blij dat ik van mijn cd spelers af ben ..........
Poster: Adrien1989
Heej Sander, ga straks ff je mix bekijken en luisteren. Benieuwd hoe jij het doet. Ben zelf ook digitaal gegaan. En toevallig ook pas een mix gemaakt voor op Youtube. Als je het leuk vind kan je hem hier terugvinden:
Nou in februarie komt de controller van traktor zelf uit , die ga ik dan 2 halen
Leuk filmpje , en heel anders ja
Edit:
Heb hem gehoord, lekkere muziek. Leuk om iemand anders met een soort gelijke setup bezig te zien, en het dan toch heel anders doen. Merk wel dat je knoppen tekort komt. Wat misschien een handige tip voor jou is: je kan functies ook mappen op je keyboard.?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.