ableton live
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

mr-mfh    posted on 06-12-2009 02:10
Hoi mensen sinds kort heb ik ableton live 8.0 aangeschaft.

heb het geinstaleerd maar weet niet hoe het werk. Heeft er iemand nog tips voor mij,
Om een lekkere vette plaat te maken.

zoja help mij dan en dan noem ik je als ik beroemt bent in me speeche

excuses voor de typefouten

gr Maikel.

What do you think about ableton live ??

Vote :   

RemcoV    posted on 06-12-2009 02:16
Ik vind dit wel een goede tutorial:

www.youtube.com/watch?v=phQHCqrXxN4

EDIT: ff serieus. Doe niet zo zielig met : "Als ik beroemd ben noem ik je in m'n speech."

Je bent nieuw hier, maar ga alsjeblieft even met de zoekfunctie spelen, dan ga je veel topics hierover vinden. En kijk anders lekker op google ofzo.
User edit by RemcoV on 06-12-2009 @ 02:20:30 (100%)
bambamstudio    posted on 06-12-2009 09:20
Als je de handleiding nu eens goed doorleest dan weet je dat in Live zelf ook tutorials zitten.....
En ik wil niet de taalpurist uithangen, maar fouten kun je verbeteren voordat je op submit klikt.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Roov    posted on 06-12-2009 10:29
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit naar het programma hebt gekeken voordat je het kocht he? Cool
BarryVendel    posted on 06-12-2009 11:00
Haha, wil ik even kijken wat voor filmpje er op youtube staat, krijg ik even een klassiekertje in beeld!

Goeie grap, hij duurt alleen een beetje lang...

Groetjes
mr-mfh    posted on 06-12-2009 12:16
Poster: RemcoV
Ik vind dit wel een goede tutorial:

www.youtube.com/watch?v=phQHCqrXxN4

EDIT: ff serieus. Doe niet zo zielig met : "Als ik beroemd ben noem ik je in m'n speech."

Je bent nieuw hier, maar ga alsjeblieft even met de zoekfunctie spelen, dan ga je veel topics hierover

?vinden. En kijk anders lekker op google ofzo.

Ey vriend ik zit hier al langer op hoor..

maar iedergeval ik vroeg of jullie tips hadden geen comentaar over mijn typefouten.

en ook geen grappen

trustt    posted on 06-12-2009 12:25
Een tip: neem een andere houding aan, zo kom je echt nergens met dergelijke uitspraken.
ten tweede: enkele jaren geduld. Denk je nu echt dat wanneer je ableton koopt, je direct een vette plaat kan maken?

Dolivieira    posted on 06-12-2009 12:32
Ja zo denk ik er ook over. Het hoef niet te betekenen dat als je Ableton koopt dat je gelijk kan produceren. Zo werkt het niet. Op yourtube en op de site van ableton zijn genoeg filmpjes te vinden. En lees de Manual maar eerst ff. Zoals Bambamstudio?al zei.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 06-12-2009 @ 12:33:23 (1%)
BarryVendel    posted on 06-12-2009 17:35
Ehm... ik denk dat deze topic weer compleet de verkeerde kant opgaat...

Ik denk dat?de zin van de speech als grap bedoelt en niet om arrogant te zijn.
Tip voor mr-mfh: zet er volgende keer even bij dat het om een grap gaat, een beetje bescheidenheid doet het ook altijd goed.

Ik heb zelf ook Ableton Live 8 en ik moet zeggen dat het voor mij als beginner ook erg moeilijk lijkt. Ik heb ook de manual er even bijgepakt: 535 pagina's! een flinke klus om te lezen dus...
Verder leer ik zelf ook meer als ik dingen zie en vervolgens zelf kan uitproberen.

Dus als er nog iemand tips heeft of verwijzingen naar een filmpje o.i.d. graag!

Zo niet, even goede vrienden
mr-mfh    posted on 06-12-2009 18:17
Hoi mensen de zin van als ik beroemt bent noem ik je in mijn speeche. was als een grap bedoelt niet om arogant te wezen.. voor de schrijffouten excuses nogmaals ik kan hier hellaas zelf niks aan doen.

m.v.g DJ Mr.MFH
Dolivieira    posted on 06-12-2009 18:21
Kijk dat is beter.
maar zoals ik al zei. Op internet zijn genoeg filmpjes om je op weg te helpen. Verder is zelf Kl*ten met abelton de makklijkste manier om het te leren. Veel succes in ieder geval.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s

This is an old Topic

No new postings for 5.755 days.
 Post CommentThat would be 191.8 months
or a whopping 15.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

154 Users online: 100 Guests (54 Unknown)
Pages generated today : 7.139
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.353.917