Poster: BoydGrift
Is 90 euro per jaar. Voor een dj licentie. Als je alles draait van originele cd's dan is dit niet nodig. Met tracks legaal gekocht op het internet, en daarna gebrand moet je wel een licentie hebben.
Poster: Gidi
Ik ken genoeg (zelfs bekendere DJ's met clips op tmf, iedere?weekend boekingen), die met gebrande cdtjes draaien in de club. ik draai ook vaker in clubs, met m'n gebrande Cdtjes van 4usonly. ik zeg gewoon doen. ik heb wel altijd een map met originele cd;s erbij, zodat als ze controleren, de lichtman weg kan renne met mijn mappe gekopieerde cd's en ik draai met originele cd;s
Gr Gidi
Poster: TheHunter
Whaha, waar de lightjockeys allemaal niet goed voor zijn :P, drinken halen, met cd's wegrennen etc etc
Poster: DJDenz
Ook dan heb je een licensie nodig. Je moet kunnen bewijzen dat je de track legaal hebt gekocht
Bij radiostations is het geval dat je per track betaald. Draai je 2x hetzelfde nummer, dan betaal je dat nummer ook gewoon 2 keer.
Poster: Stefjuuh
Nee, niet waar! Die licentie is juist als je een legaal gekocht nummer op CD brand, dan valt deze cd onder de thuiskopieregeling. Met de licentie waar we over spreken kan je een groot aantal cd's uit deze thuiskopieregeling halen, en mag deze cd dus in een buma/stemra betaalde ruimte afgespeeld worden.
Poster: Tekhead
ided, maar je moet wel belastingen betalen op je verdienste en btw.
Poster: Basrose
hier zijn ook al veel topics over:
////www.djresource.eu/Forum/topic/1933/highlight/BUMA/
////www.djresource.eu/Forum/topic/1933/p/1/highlight/buma/
////www.djresource.eu/Forum/topic/665/#4666